Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?

Vierailija
05.08.2019 |

Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?

Kommentit (517)

Vierailija
401/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa valmistujaisissani 24-vuotiaana miehiä kaveri joi kunnon humalat, riisuutui ja tuli heilumaan eteeni (istuin sohvalla) munat heiluen. Tuli tosi kiusaantunut olo. En olisi hänen penistäään halunnut nähdä niin lähietäisyydeltä. Kun vetkutti siinä itseään.

Vierailija
402/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävättären häissä, illemmalla oltiin yökerhossa jatkoilla.

Asuin tuolloin kaukana toisella paikkakunnalla, joten en tuntenut uutta miestään ennestään tai en ainakaan muistanut häntä koskaan paikkakunnalla nähneeni. Kerran olin ohimennen tavannut heidät yhdessä kun kävin serkkujeni luona, ja sen perusteella pidin miestä asiallisena. Minulle tuli kutsu häihin.

Häiden jatkoilla tapahtui sitten sellaista, että mies veti minua sivummalle kun olin menossa vessaan ja ajattelin että hän alkaa kännipäissään kertoa miten paljon vasta nainutta ystävätärtäni rakastaa. Ystävättäreni viihtyi tanssilattialla juuri tuolloin, hymyili leveästi ja rakastuneesti ja olin onnellinen hänen puolestaan.

Ei käynyt noin. Miehellä oli minulle muuta asiaa.

Hän veti minua kovakouraisesti lähemmäksi, meinasin horjahtaa samalla kun vetäydyin. Avasi nopeasti housunsa ja alkoi kaivaa kovaa vehjetttänsä esiin, piti kädessään ja sanoi että on aina halunnut päästä naimaan mua, että miten olisi tällainen 19-senttinen, että mihin mennään?

Olin järkyttynyt. Sain vain sanottua että ei kiitos, ja pakenin naisten vessaan ja piileskelin siellä jonkin aikaa. Lähdin pois ja selitin seuraavana päivänä ystävättärelle aamiaisella että aloin voimaan huonosti (mikä oli totta, miehensä takia), ja mies käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunut!

Itse en ollut juonut kuin puolitoista lasillista viiniä ruuan kanssa alkuillasta, sillä päänsärky alkoi vaivata joten loppuillan join vettä.

En muista vieläkään tuota miestä, ilmeisesti hän oli kytännyt minua aikoinaan.

Seuraavan kerran näin ystävätärtä vuoden päästä tuosta, olivat edelleen yhdessä ja hän odotti lasta. Kuulemma erosivat myöhemmin. En ollut tuon jälkeen heidän kanssa enää pahemmin tekemisissä, ja he viihtyivät paremmin lapsiperhetuttaviensa kanssa. Nainen ei varmasti tänäkään päivänä tiedä mitä ex-miehensä yritti heidän hääyönä...............

Tuon miehen touhun olisin tosiaan halunnut jättää näkemättä ja kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tarkasti sähköpostinsa puhelimestani ja jotenkin latasi samalla oman kalenterinsa puhelimeeni. Ei siinä muuten mitään, mutta kaveri esitti todella hyvinvoivaa menestyjää ja kalenterista paljastui, että oli työkyvyttömyyseläkkeellä ja kävi säännöllisesti psykiatrilla. Toisaalta hän lainasi puhelintani siksi, että omasta puhelimesta oli puheaika lopussa, että ehkä jo jotenkin olin arvannutkin, ettei hän ole ihan huippumenestyjä kuitenkaan.

Vierailija
404/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili jolta oli vahingossa trimmerillä pyyhkäisty puoli naamaa pois. Silmän aukot näkyi.

Metsästäjä tai Jahti lehdessä ajokoira, jonka sudet oli syöneet. Jäljellä oli etujalat, pää, selkäranka, toinen takajalka ja häntä

Vierailija
405/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siili jolta oli vahingossa trimmerillä pyyhkäisty puoli naamaa pois. Silmän aukot näkyi.

Metsästäjä tai Jahti lehdessä ajokoira, jonka sudet oli syöneet. Jäljellä oli etujalat, pää, selkäranka, toinen takajalka ja häntä

Hyi saaaaatana

Vierailija
406/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta entisen työpaikkani maksamattomat laskut osittain, koska en alkanut pinoja penkoa.

Vierailija
407/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli ostanut uuden kännykän ja sanoi, että tyhjensi vanhan kännykkänsä niin joku meidän lapsista saa hänen vanhansa jos on tarvetta.

Kukaan lapsista ei juuri silloin tarvinnut miehen kännykkää. Eräänä päivänä mulla ei ollut mitään kummempaa tekemistä, joten päätin tutkailla että millainen se mieheltä ylimääräiseksi jäänyt kännykkä on. Päällisin puolin näyttikin, että kännykkä on tyhjennetty. Mutta sitten huomaisn kännykässä sellaisia kansioita (folders). Eli poistettu data ei ollut deletoinut roskakorista. Katsoin mitä siellä roskakorissa on ja voi helvetti.

Siellä oli miehen rekisteröitymistiedot eräälle netin se*sitreffipalstalle. Kyseisellä paltalla ei haettu mitään vakituisia suhteita vaan kertatapaamisia. 

Mies on edelleen mies, älkää syyllistäkö mua. Paskahan se on, mutta oli pakko punnita kokonaisuutta (haluanko nähdä lapsia vain joka toinen viikko vai olla kokopäivänen äiti).

En nyt muuhun ota kantaa, muuta kuin siihen, että kyllä lapset normaalisti äitin luona asuu eron jälkeenkin, ei tavalliset ihmiset mitään viikko siellä viikko täällä-lastennheittelysysteemiä ylläpidä, vaikka sevuusi trendi onkin.

Oli niin kummallinen oletus että oli pakko vaan mainita.

Ja sun kokemus siis on jostain 50-luvulta vai? Näin tässä vuoden 2020 kieppeillä pikkulapsiperheissä poikkeuksetta otetaan yhteishuoltajuus jokseenkin tasajaolla joko viikko-viikko -periaatteella tai sitten työlistakiertojen mukaan sovitellen, jos on muuta kuin päivätyö. Yleensä poikkeavasti yksipuolisempi huoltajuus päätetään vain ja ainoastaan niissä tapauksissa, kun jompikumpi vanhemmista on edesvastuuttomana kykenemätön huolehtimaan jälkikasvustaan tai jos tämä muuttaa kohtuuttoman kauas kotipaikkakunnalta. Vain imeväisikäiset pääosin pysyvät äidin luona, ymmärrettävistä syistä (tissit). 

Ei suinkaan vaan ihan nykyajalta. En asu PK-seudulla, tuntuu että siellä kaikenlainen hömppä tuntuu olevan trendikästä. Juuri nyt telkussa ykkösellä joku sanoo että noin 15% eroperheistä elää viikko/viikko-systeemillä. Siinäkin monta prossaa liikaa.

Mutta eipä pilata hyvää ketjua, tästä aiheesta voi tehdä oman ketjun.

(Olen yh)

Vielä yleisempää taitaa olla se, että ns. etävanhemmman luona ollaan joka toinen viikonloppu, koska jos puoliso on muuttanut kauemmas niin päiväkoti/koulukuviot olisivat hankalia arkipäivinä. Mutta yleisenä periaatteena siis että säännöllisesti nähdään sitä toistakin vanhempaa, vaikka kirjoilla ollaankin lähivanhemman luona. Näin siis kaikissa normaaleissa tilanteissa, silloin kun ei ole tilannetta että toinen vanhempi olisi haluton/kyvytön olemaan lapsensa kanssa. Maaseudullako isät (yleensä) vain katoavat lasten elämästä täysin eron tullessa? Siinäpä trendiä kerrakseen.

Se yksi kommentoija väitti liki jokaisen eronneen noudattavan viikko-viikko-systeemiä ja totesin vain faktan, ettei sellaista valitse kuin hyvin harva. Lapset pääsääntöisesti kyllä jäävät äitille eron jälkeen, 90ssa eroista, ylikin. Se on ihan eri asia että isällä käydään viikonloppuisin tai sitä nähdään kun sovitaan, kuin se vk-vk-systeemi.

Onko vain Helsinki kaupunki, en tiennytkään.

Os. Jos huoltajuusaihe eron jälkeen edelleen kiehtoo, tee sille oma ketju, älä pilaa tätä ketjua.

Vierailija
408/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisenä luin jo eronneiden vanhempieni kirjeenvaihtoa,

luvatta tietty. Sain tietää että isoveljeni ei ole isämme biologinen lapsi, vaan äidin yhden yön jutusta isäni serkun kanssa. Kirjeenvaihto oli ajalta kun äitini oli raskaana, isäni opintomatkalla Moskovassa ja suhde aivan tuore. Kirjeissä käytiin läpi eräiden kohtalokkaiden kotibileiden kulkua, äitini epätoivoa siitä että isän serkku ei tahdo lasta ja on oikeasti rakastunut isääni. Lopulta isäni lupaa kirjeissä rakastavansa poikaa kuin omaansa ja selvittävänsä asian serkkunsa kanssa. Tajusin nyt miksi veljeni teki aina vaellusretkiä isän serkun kanssa, ja miksi he kummatkin olivat eri musikaalisia.

Tunnekuohussa soitin äidin työpaikalle ja pakotin tulemaan kotiin heti paikalla - veli oli armeijassa tuolloin. Kävi ilmi että veljeni kyllä tiesi, mutta vanhempani olivat päättäneet että minun ei tarvitse tietää. Olin niin järkyttynyt että kävin psykologilla pari kertaa ja vanhempani, veljeni ja isäni serkku joutuivat juttelemaan ensimmäisen kerran porukalla asiasta jotta minä pääsisin eteenpäin. Kirjeiden lukemisesta sain kotiarestia.

Vierailija
409/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologilla alapääni heijastui läheiseen peiliin. Kauhistuin niin että oksensin ja melkein pyörryin.

Vierailija
410/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ainakin se, kun lastenpsykiatrian osastolla lääkäri oli jättänyt potilaiden papereita näkyville. Onneks se näkijä olin minä eikä joku toinen, siellä oli paljon sellaista, mistä joku lapsellisempi ois voinut kuittailla toisille, pidätysongelmia tms.

En ymmärrä näitä tapauksia lainkaan, kun on VAHINGOSSA LUETTU papereita, jotka ei heille kuulu saatikka, kun ne ovat vielä SALASSAPIDETTÄVIÄ TIETOJA. Jos näet lääkärin pöydällä papereita niin ei niitä mennä lukemaan. Tässäkin tapauksessa selvästi asiakirjat on luettu vaikka on tiennyt ettei ne kuulu ko. henkilölle. Häpeä!

411/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus teini-iän keskivaiheilla katsottua erittäin pahoja videoita netistä. Aivan silmitöntä väkivaltaa, puistattaa monen vuoden jälkeenkin. Mikälie vaihe sitten ollut päällä.. Ei ole kenenkään silmille ne hommat.

Toinen juttu oli vähän aikaa sitten kun kurvattiin syrjäiselle uimarannalle autolla ja siellä oltiin hommissa laiturilla. Esitin avonaisesta ikkunasta pahoitteluni selkeällä äänellä, joka hehkui ymmärrystä ja tilanteen vaatimaa hilpeyttä. Sitten lähdettiinkin vauhdilla pois. Tavallaan ei olisi tarvinnut nähdä sitä tilannetta, mutta tulipahan siitäkin yksi 'puuhasteluun' liittyvä klassinen kommentti tännekin.

Vierailija
412/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun mies asetta uhaten pakotettiin autokyytiin. Seurueesta tuli kaapin kokoinen äijä ja sanoi että parasta että unohdat mitä just näit. En uskaltanut ilmoittaa poliisille ja luin murha.infoa monta kuukautta pelossani että joku on tapettu.

Mitä hittoa!? Sun olisi pitänyt ilmoittaa. Tuossa tapahtui selvä rikos ja mies tod.näköisesti murhattu. 

Vierailija
413/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin alkoholisoitunut nainen makasi rappukäytävässä omassa pskassaan sekä ksessa. Ei päässyt edes ylös, en voinut siihen häntä jättää joten saatoin kotiovelle, kaatui sitten samantien kun hetkeksi irrotin otteeni. Soitin toki paikalle ensihoitajat tarkistamaan että naisella kaikki ok, mutta tuon näyn olisin kyllä mielellään jäänyt näkemättä. 

Vierailija
414/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kun mies asetta uhaten pakotettiin autokyytiin. Seurueesta tuli kaapin kokoinen äijä ja sanoi että parasta että unohdat mitä just näit. En uskaltanut ilmoittaa poliisille ja luin murha.infoa monta kuukautta pelossani että joku on tapettu.

Mitä hittoa!? Sun olisi pitänyt ilmoittaa. Tuossa tapahtui selvä rikos ja mies tod.näköisesti murhattu. 

Tod.näköisesti, hieno lyhennys, jossa säästää merkin. Pska ohis juu.

Vierailija
415/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin alkoholisoitunut nainen makasi rappukäytävässä omassa pskassaan sekä ksessa. Ei päässyt edes ylös, en voinut siihen häntä jättää joten saatoin kotiovelle, kaatui sitten samantien kun hetkeksi irrotin otteeni. Soitin toki paikalle ensihoitajat tarkistamaan että naisella kaikki ok, mutta tuon näyn olisin kyllä mielellään jäänyt näkemättä. 

Missä päin Suomea tämä tapahtui?

Vierailija
416/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joutunut näkemään isäni seisovan ky.vän.  Olin 14-15-vuotias silloin, ja olin leipomassa jotakin keittiönpöydän ääressä. Äitini oli vähän kauempana hellan vieressä. Yhtäkkiä hän purskahti nauramaan ja osoitti sormellaan taakseni. Käännähdin katsomaan, ja siinähän se isukki seisoi, ky.pä suoraan minua kohti.

Minusta tämä tapaus taas kerran osoitti, että millaisessa arvossa vanhempani minua pitivät.  Tuosta on jo tosi kauan aikaa, ja näin aikaihmisenä sitä usein miettii, että millaiset nuo minun vanhempani oikeasti olivat. Heille oli täysin yksi lysti, miltä minusta tuntui. Olin heille täysin arvoton, jonkinlainen pelle, jolle voi tehdä ihan mitä vain.

Eihän tuollainen käyttäytyminen ole ollenkaan tervettä. Ehdottomasti tämän ketjun oudoimpia tapauksia.

Ei tosiaan ollut tervettä heidän touhunsa. Isäni myös nimitteli minua törkeillä sanoilla ja haukkui ulkonäköäni. Ja äiti nauraa pärskytti siinä vieressä. Jossain vaiheessa minulta alkoi hiukset lähteä päästä. Ja äiti nauroi sitäkin. Hänestä oli kivaa kun tytär oli ruma. Isäni raivosi minulle ohuesta tukastanikin. Ihan kuin minä olisin asialle jotakin voinut tehdä. Jäin itse sitten tahallisesti lapsettomaksi. Ajattelin, että minusta ei olisi äidiksi. En ollut saanut tervettä äidin mallia. Ja ajattelin myös, että perhe-elämä olisi kuitenkin samanlaista kuin minulla oli lapsena ollut. Ahdistavaa kaaosta.

Vierailija
417/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ystävättären häissä, illemmalla oltiin yökerhossa jatkoilla.

Asuin tuolloin kaukana toisella paikkakunnalla, joten en tuntenut uutta miestään ennestään tai en ainakaan muistanut häntä koskaan paikkakunnalla nähneeni. Kerran olin ohimennen tavannut heidät yhdessä kun kävin serkkujeni luona, ja sen perusteella pidin miestä asiallisena. Minulle tuli kutsu häihin.

Häiden jatkoilla tapahtui sitten sellaista, että mies veti minua sivummalle kun olin menossa vessaan ja ajattelin että hän alkaa kännipäissään kertoa miten paljon vasta nainutta ystävätärtäni rakastaa. Ystävättäreni viihtyi tanssilattialla juuri tuolloin, hymyili leveästi ja rakastuneesti ja olin onnellinen hänen puolestaan.

Ei käynyt noin. Miehellä oli minulle muuta asiaa.

Hän veti minua kovakouraisesti lähemmäksi, meinasin horjahtaa samalla kun vetäydyin. Avasi nopeasti housunsa ja alkoi kaivaa kovaa vehjetttänsä esiin, piti kädessään ja sanoi että on aina halunnut päästä naimaan mua, että miten olisi tällainen 19-senttinen, että mihin mennään?

Olin järkyttynyt. Sain vain sanottua että ei kiitos, ja pakenin naisten vessaan ja piileskelin siellä jonkin aikaa. Lähdin pois ja selitin seuraavana päivänä ystävättärelle aamiaisella että aloin voimaan huonosti (mikä oli totta, miehensä takia), ja mies käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunut!

Itse en ollut juonut kuin puolitoista lasillista viiniä ruuan kanssa alkuillasta, sillä päänsärky alkoi vaivata joten loppuillan join vettä.

En muista vieläkään tuota miestä, ilmeisesti hän oli kytännyt minua aikoinaan.

Seuraavan kerran näin ystävätärtä vuoden päästä tuosta, olivat edelleen yhdessä ja hän odotti lasta. Kuulemma erosivat myöhemmin. En ollut tuon jälkeen heidän kanssa enää pahemmin tekemisissä, ja he viihtyivät paremmin lapsiperhetuttaviensa kanssa. Nainen ei varmasti tänäkään päivänä tiedä mitä ex-miehensä yritti heidän hääyönä...............

Tuon miehen touhun olisin tosiaan halunnut jättää näkemättä ja kokematta.

:) Tais olla mitannut molonsa alapuolelta...

Vierailija
418/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIINÄ SÄÄSTÄÄ KYLLÄKIN KAKSI MERKKIÄ!

Vierailija
419/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIINÄ SÄÄSTÄÄ KYLLÄKIN KAKSI MERKKIÄ!

No piste on kyllä merkki myös...

Vierailija
420/517 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin pitkän laihdutusprosessin kaverini kanssa. Otimme before-kuvat siinä toivossa että joskus ottaisimme after-kuvat. Tein oikein tarkoituksella before-kuvasta mahdollisimman etovan, että muistaisin miksi olen aloittanut. Olin mm. alusvaatteisillani. Lähetin kuvan kerran vahingossa työkaverilleni, kun piti lähettää työvuorolista.

Onhan näitä, alottaja ei vaan sitä kysellyt.

Anteeksi, mutta nauroin tälle ääneen 😂😂😂

Enemmänkin siis kuvitellen sitä työkaverin tyrmistystä, kun täysin puskista toinen lähettää tuollaisen kuvan 😂

Joo ei tarvetta anteeksipyynnöille, tilanne oli hyvin koominen ja hauska jos sitä olisi saanut sivusta seurata. Häpeä on sumentanut yksityiskohtaiset muistoni tosta tilanteesta mutta jonkun pahoitteluviestin taisin lähettää ja selittää etten "huvikseni" kuvaile itseäni tukka paskasena liian pienet alusvaatteet päällä :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän