Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?
Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?
Kommentit (517)
Viime yönä kuulin ikkunasta naisen avunhuutoja pitkän aikaa, ensiksi en nähnyt mistään ikkunasta ketään, ja meinasin lähteä ulos (mutta teinini esti), soitin ii2 ja näin ikkunasta miten nainen ja mies käveli katulampun alle, mies piti naista kiinni, paikalle tuli vielä joku toinen mies, oli varmaan kuullut huudot. Sitten tuli vielä joku nainen ja lopulta se sai lähdettyä se avunhuutajan kanssa läheiseen taloon, jossa ilmeisesti avunhuutaja asui.
Poliisit ja ambulanssi menivät sinne talolle vähän ajan päästä.
Poliisi vielä soitteli minulle päin ja kyseli näinkö lyömistäö tms, sanoin etten, mutta kiinni pitelyä, sanoi että tutkija VOI soitella minulle vielä myöhemmin. Eli kyllä siellä jotain tapahtui, se naisen äänikin oli niin hyytävä, hirveä hätä äänessä. Istuin illalla tässä koneellani, yhtäkkiä alkoi kuulumaan raastava ääni jostain kaukaa, sitten erotin että huudetaan apua ja sitä kesti ja kesti.
Olin varma että se nainen tekee kuolemaa, vuotaa kuiviin tms.
Onneksi moni muukin oli soittanut hätänumeroon.
En tiedä kuuluuko tämä ketjuun, hyvähän se oli että hätää kärsivä sai apua. Enkä minä kummoinen silminnäkijä ole, henkilöt olivat 50m päässä pimeässä yössä lampun lähellä puiston reunalla, ja sillon tilanne ei ollut enää niin paha koska paikalle tuli se toinenkin mies ja vielä joku nainen, eikä kuulunut enää avunhuutoa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallamme oli parikymppinen poika harjoittelussa ja myöhemmin kesätöissä. Hänet oli perehdyttänyt yksi 45-vuotias nainen, joka oli hänen kanssaan tiiviisti tekemisissä työpaikalla. Sitten eräänä päivänä kesän lopussa satuin näkemään, kun poika oli täyttämässä yhtä hyllyä. Tämä vanhempi nainen oli häntä auttamassa, eivätkä he nähneet minua kun olin kauempana hyllyjen välissä. Joku laatikko meinasi tippua suoraan pojan päälle, kun nainen nappasi pojan pois tieltä halausotteeseen ja tämä päättyi kiihkeään suuteluun. Olin kyllä aiemmin nähnyt heidän välillään katseita ja jotain kipinää, mutta luulin vain kuvitelleeni asian. En tiedä miten tilanne on mennyt jälkeenpäin tai onko heidän välillään tapahtunut jotain muutakin (luultavasti on). Tuntuu vaan uskomattomalta, että komea nuori poika retkahtaisi tuollaiseen perus keski-ikäiseen rouvaan, mutta kaikkihan tässä maailmassa on mahdollista.
sama homma meillä, paitsi roolit toisinpäin eli harjoittelija oli parikymppinen nainen ja työkaveri oli +40v mies. Menivät lopulta naimisiin ja mies jätti vaimonsa tän naisen takia, kyllähän heistä näki heti kuinka kemiat kohtaa mutta silti kävi ex-vaimoa sääliksi
Milanossa viime kesänä, metroasemalla keskellä kirkasta päivää vanhempi mies jutteli ilmeisesti omalle pskalleen. Miehellä oli ympärillään tavaroita, oli siis ilmeisesti koditon ja majaili tuolla metroasemalla. Paikka haisi aivan virtsalle, näin maahan väännetyn läjän kakkaa ja miehen juttelevan sille. En oikein tiennyt mitä ajatella, oli aika creepy näky mutta samalla hupaisa.
Joskus olen nähnyt sähköpostin, joka oli tarkoitettu ihan vieraalle ihmiselle ja lähetetty erehdyksessä väärään osoitteeseen. Siinä ei lukenut mitään intiimiä.
Äitini ja isäpuoleni seksiaktissa, monta kertaa. Ahdistavaa, kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos siitä etten ole koskaan joutunut näkemään vanhempiani panemassa!
Nämä on ketjun omituisimpia kommentteja.
Joo, ei se vanhempain parisuhdeseksi ole tarkoitettu lasten silmille. Mutta ei se nyt kauheimpia ja yllättävimpiä asioita maailmassa myöskään ole. Aika varhaisessa vaiheessa, alakoulun ekoilla luokilla, mulle oli jo täysin selvää nämä biologiset faktat ihmisen lisääntymiseen liittyen ja tiesin aika lailla tarkkaan, että perheet eivät perustu haikaroihin tai ihmeisiin. Siispä se, että näki tai kuuli asioita vanhempien intiimielämästä ei sen kummemmin hätkähdyttänyt tai ällöttänytkään. Ehkä ärsytti jos joku jousien nitinä valvotti kun olisi pitänyt nukkua.
Olen niin samaa mieltä. Joskus mietin millainen ihminen niistä vielä traumatisoituu =O.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli ostanut uuden kännykän ja sanoi, että tyhjensi vanhan kännykkänsä niin joku meidän lapsista saa hänen vanhansa jos on tarvetta.
Kukaan lapsista ei juuri silloin tarvinnut miehen kännykkää. Eräänä päivänä mulla ei ollut mitään kummempaa tekemistä, joten päätin tutkailla että millainen se mieheltä ylimääräiseksi jäänyt kännykkä on. Päällisin puolin näyttikin, että kännykkä on tyhjennetty. Mutta sitten huomaisn kännykässä sellaisia kansioita (folders). Eli poistettu data ei ollut deletoinut roskakorista. Katsoin mitä siellä roskakorissa on ja voi helvetti.
Siellä oli miehen rekisteröitymistiedot eräälle netin se*sitreffipalstalle. Kyseisellä paltalla ei haettu mitään vakituisia suhteita vaan kertatapaamisia.
Mies on edelleen mies, älkää syyllistäkö mua. Paskahan se on, mutta oli pakko punnita kokonaisuutta (haluanko nähdä lapsia vain joka toinen viikko vai olla kokopäivänen äiti).
ja ehkä
En nyt muuhun ota kantaa, muuta kuin siihen, että kyllä lapset normaalisti äitin luona asuu eron jälkeenkin, ei tavalliset ihmiset mitään viikko siellä viikko täällä-lastennheittelysysteemiä ylläpidä, vaikka sevuusi trendi onkin.
Oli niin kummallinen oletus että oli pakko vaan mainita.Ja sun kokemus siis on jostain 50-luvulta vai? Näin tässä vuoden 2020 kieppeillä pikkulapsiperheissä poikkeuksetta otetaan yhteishuoltajuus jokseenkin tasajaolla joko viikko-viikko -periaatteella tai sitten työlistakiertojen mukaan sovitellen, jos on muuta kuin päivätyö. Yleensä poikkeavasti yksipuolisempi huoltajuus päätetään vain ja ainoastaan niissä tapauksissa, kun jompikumpi vanhemmista on edesvastuuttomana kykenemätön huolehtimaan jälkikasvustaan tai jos tämä muuttaa kohtuuttoman kauas kotipaikkakunnalta. Vain imeväisikäiset pääosin pysyvät äidin luona, ymmärrettävistä syistä (tissit).
Näin se tuntuu olevan. Meidän erossa 3 vuotta sitten viikko/viikko oli hyvin yleistä, ja nyt kun aloin miettimään niin en tiedä kuin yhden joka toinen viikko (viikonloppu) vaihdon. Tuokin erotapaus on jo yli 10 vuotta vanha. Kaikki "tuttujen" viimeisimmät erot (no ei niitä ole kuin kaksi) on viikko/viikko.
Joskus tuli minulle väärälle ihmisille tarkoitetuja valokuvia, joukossa alastonkuvia.
Tulin toiselta osastolta tuuraamaan tähän äitiyslomalaista. Tähän jossakin kohtaa vaihdettiin kone ja vaihdon yhteydessä tän ihmisen vanhat sähköpostit tupsahtivat omaani. Opin paljon heidän elämästään, mm. raha-asioista.
Oma mies käveli kaupungilla prostituoidun kanssa. Näin tämän ajaessani autolla ohi.
Menin työterveyslääkärin vastaanotolle. Hänen koneellaan oli auki edellisen potilaan tiedot, ja ruutu oli typerästi sijoiteltu niin että pystyin helposti lukemaan ko. henkilön peräpukamista. Tietysti tunsin hänet, odotushuoneessa moikkailtiin kun hän tuli vastaanotolta.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies käveli kaupungilla prostituoidun kanssa. Näin tämän ajaessani autolla ohi.
Mistä tiesit prostituoiduksi?
Mieheni käynnit seksitreffit-sivustoilla. Kun kysyin asiasta hän ilmoitti haluavansa erota. Myönsi käyttäneensä jo ennen meidän tapaamista maksullisten palveluita. Perusteli sillä, että niinhän kaikki miehet tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit prostituoiduksi?
Ensin pukeutumisesta ja valtavasta ikäerosta (tyttö näytti hädin tuskin täysi-ikäiseltä). Lopulta eromme jälkeen selvisi, että tämä nainen työskentelee maksullisena. Ex-mieheni vielä kehuskeli asialla minulle, että nyt saa ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alussa kännisshä aamuyöllä katselin auringon nousemista stokkaa vastapäätä olevalta kalliolta. Siihen sitten tuli kaupungin varadtoa vasten juopunut pariskunta naimaan. Olin niin lähellä, että en yksinkertaisesti kehdannut lähteä ähisemään pois.
Siinä sitten istuskelin jäätyneenä ja katselin homman loppuun, naisen suuhun lähtevää loppuhuipennusta myöten.
Perse oli helvetin kipeä, kun vihdoin häipyivät paikalta.
Stockmannia vastapäätä? Ei ollut sitten ainakaan Itiksen tai keskustan Stockmann.
Tiäks, Stockmanneja muuallakin kuin Helsingissä...
Jep. Turun stokka kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alussa kännisshä aamuyöllä katselin auringon nousemista stokkaa vastapäätä olevalta kalliolta. Siihen sitten tuli kaupungin varadtoa vasten juopunut pariskunta naimaan. Olin niin lähellä, että en yksinkertaisesti kehdannut lähteä ähisemään pois.
Siinä sitten istuskelin jäätyneenä ja katselin homman loppuun, naisen suuhun lähtevää loppuhuipennusta myöten.
Stockmannia vastapäätä? Ei ollut sitten ainakaan Itiksen tai keskustan Stockmann.
Missä siellä on kalliota? Kaupungin varasto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihq:n helsinki-keskeinen kommentti ja pölöt peukutukset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä siellä on kalliota? Kaupungin varasto?
Menet siitä uloskäynnistä suoraan mäkeä sinne ylös asti... Siellähän se oli, en tiedä onko enää.
Tapahtui joskus 1996-97.
Oltiin vielä alaikäisiä 15-16v ja bileissä ystävän poikaystävän kotona. Meitä oli noin kymmenkunta. Juotiin olutta ja siideriä. Kukaan ei silti ollut missään kovassa kännissä.
Ei ollut oikein mitään tekemistä, ja ystäväni meni makuuhuoneeseen poikaystävänsä kanssa muhinoimaan. Pojat sanoivat että katsotaan joku leffa, jos olisi kauhua, toimintaa tai jännitystä. Sanoin että katsotaan vain, saisi ajan kulumaan.
Jäin siis olohuoneeseen ja pojat löysivät kirjahyllyn kaapin laatikosta videokasetteja, ja laittoivat pyörimään. Kasetissa ei muistaakseni lukenut mitään. Ei tapahtunut mitään, mustaa kuvaa, kelasivat eteenpäin, ja yllättäen ruutuun ilmestyi alaston nainen koiran kanssa ja toinen alaston nainen hevosen kanssa ja voitte arvata mitä nuo "eläiystävät" tekivät! Kaikki me nuoret katsojat mentiin kalpeiksi ja videoa kelannut tyyppikin lamaantui täysin, ja minua yökötti. Kukaan meistä ei ollut kuvitellut että tuollaista on olemassa.
Siinä oli kauhua, toimintaa ja jännitystä samalla kertaa! Eikun video kiinni ja kasetti takaisin laatikkoon. Kukaan ei puhunut mitään.
Vasta jälkeenpäin muutaman viikon päästä mietittiin, että miksi kaverin poikakaverin isä katsoo tuollaista sairasta.
Täällä on useampikin juttu housuista ulkona roikkuvista kiveksistä... eikö miehet huomaa, että niiden perhekalleudet killuu ulkoilman hiveleminä, vai onko kyseessä jonkinlainen ekshibitionismi?
Varmaan ainakin se, kun lastenpsykiatrian osastolla lääkäri oli jättänyt potilaiden papereita näkyville. Onneks se näkijä olin minä eikä joku toinen, siellä oli paljon sellaista, mistä joku lapsellisempi ois voinut kuittailla toisille, pidätysongelmia tms.