Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?
Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?
Kommentit (517)
Kidutus, silpomis, raajankatkaisuvideot netissä....
Kaksi teinipoikaa pussaili kaupan takana 80-luvulla. Jäi mieleen kun sen toisen tiesin ulkonäöltä ja nimeltä ja se oli ns.suosittujen nuorten keskuudessa kovaa kamaa tyttöjen keskuudessa. Sellanen leuhka jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni suuteli baarissa toista naista... Menin kyllä kyselemään viereen, että mikä homma...
Häh! Sehän oli EX !!!!
Ei varmaankaan ollut vielä tuolla hetkellä...
Vierailija kirjoitti:
Kidutus, silpomis, raajankatkaisuvideot netissä....
Ehkä tämmöiset ei ihan kuulu tähän ketjuun
Kertokaa mieluummin oikeessa elämässä nähtyjä asioita.
Netistä nyt voi nähdä mitä vaan.
Ravintolan terassilla oli suora näköyhteys viereisessä pöydässä istuvan naisen hameen alle. Alushousuja ei ollut. Ei varmaan ollut tarkoitettu minun nähtäväkseni, mutta ei haitannut lainkaan. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni suuteli baarissa toista naista... Menin kyllä kyselemään viereen, että mikä homma...
Häh! Sehän oli EX !!!!
Ei varmaankaan ollut vielä tuolla hetkellä...
Miten vaikeaa on kirjoittaa sitten vaikka "tällä hetkellä entinen mies teki silloin sitä ja tätä". Monissa tarinoissa kirjoittaja kertoo mitä teki exänsä kanssa ja itse ainakin ensin mietin että wtf miksi, kunnes tajuan.
Uskoin pääsiäispupuun ja pääsiäisaamuna olin hereillä kun kuulin äidin tulevan rappuja ylös makuuhuoneeseen. Leikin nukkuvaa ja äiti asetti pääsiäismunan tyynyn viereen, ripsien lomasta tirkistelin :(
Olin koditon, hengailin kaveripariskunnan luona. Mies oli mennyt nukkumaan, minä pelasin tietokoneella. Nainen oli baarissa ja soitti minulle kun mies ei vastannut ja pyysi, että tulisin hakemaan hänet kaupungilta kun on aivan päissään eikä oikein pysy pystyssä. Matkaa alle 500 metriä joten lähdin kävellen. Talutin hänet kotiin ja vein vessaan, koska hän oli oksennuskunnossa. Menin koneelle hetkeksi, sitten tajusin että pitää varmaan tsekata ettei nainen tukehdu oksennukseensa. Siellä se oli selällään vessan lattialla, hame korvissa ilman pikkuhousuja. Näin sheivatun PILLUN!
Herätin miehen ja sanoin että tee nyt saatana jotain tolle akalles. Jatkoin pelaamista tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Olin koditon, hengailin kaveripariskunnan luona. Mies oli mennyt nukkumaan, minä pelasin tietokoneella. Nainen oli baarissa ja soitti minulle kun mies ei vastannut ja pyysi, että tulisin hakemaan hänet kaupungilta kun on aivan päissään eikä oikein pysy pystyssä. Matkaa alle 500 metriä joten lähdin kävellen. Talutin hänet kotiin ja vein vessaan, koska hän oli oksennuskunnossa. Menin koneelle hetkeksi, sitten tajusin että pitää varmaan tsekata ettei nainen tukehdu oksennukseensa. Siellä se oli selällään vessan lattialla, hame korvissa ilman pikkuhousuja. Näin sheivatun PILLUN!
Herätin miehen ja sanoin että tee nyt saatana jotain tolle akalles. Jatkoin pelaamista tietokoneella.
Porvoossa sheivaillaan.
Istuin lapsena auton takapenkillä serkkupojan kanssa. Sillä oli sellaiset pikkuiset sortsit, ja kikkeli näkyi kokonaan puntista. En sanonut sille mitään, mutta koko matkan taisin aina välillä tuijottaa sitä kummallista klönttiä.
Terveyskeskuksessa yksi ovi avautui hetkeksi sen verran, että näkyi kaverilla iso karvainen ahteri, railoa ilmeisesti sheivattiin toimenpidettä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni kuoli kotiinsa ja näin hänet kuolleena makaamassa lattialla kasvot veressä. Se kummitteli pitkään mielessä. En todellakaan olisi halunnut nähdä sitä näkyä.
Itsemurha?
Sairauskohtauksessakin voi verta suihkuta suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuli katsottua "2 girls, 1 cup", ei olisi kannattanut. Ei pitäisi kenenkään katsoa moista.
Tekis mieli heti katsoa, mutta en haluavoida pahoin ja järkyttyä. Mikä tää on?
Kaksi naista syö kakkaa.
Olin 18-vuotiaana kesällä isovanhempieni luona käymässä. Etsin 70v ukkiani, koska olisin kysynyt hänen autoaan lainaan kun olin menossa uimaan. No löysin hänet vierashuoneesta katsomasta por noa tietokoneelta. :D Laitoin äkkiä oven kiinni ja huusin lähtiessäni lainaavani autoa. Oli aika kamalaa.
Olen nähnyt useampienkin ihmisten sellaisia taloustietoja joita en olisi oikeastaan halunnut nähdä. Muuttaa kyllä väkisin kuvaa ihmisestä jos tietää hänellä olevan vakavia talousvaikeuksia vaikka sitä ei päällepäin näkyisi.
Ikävä olla tekemisissä kun tulee väkisinkin nuo mieleen eikä voi näyttää että tietää.
Näin kun Kalliossa porttikäytävässä oli joku kakalla niin että takapuoli sojotti suoraan kohti ja sieltä tuli pökäleitä.
Vaarilla oli tietokoneongelma, joka minut varhaisteininä pyydettiin korjaamaan. Sivuhistoriasta paljastui aikuisviihdettä. Esitin etten nähnyt, mutta häiritsi kyllä sen ikäistä.
Kirkkaamman = KURKKAAMAAN
41