Mitä sellaista olet nähnyt, mitä ei ollut tarkoitettu silmillesi?
Joku tapahtuma tms, jolloin silmäsi eksyivät väärään paikkaan väärään aikaan?
Kommentit (517)
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin viereisen kerrostalon asuntoon jossa mies istui sohvalla, katsoi televisiota ja veti 👌🏻Nainen oli lähtenyt juuri kotoa koska näin parvekkeeltani hänet kävelemässä kadulla. Pariskunnan ikkunassa oli ohuet verhot joista ei varmasti nähnyt sisältä ulos mutta ulkoa näki sisälle varsin hyvin. Vieläkin kun näen usein tuota naista, niin tulee tämä tapaus mieleen.
Jos näkee sisään kymmenien metrien päästä niin varmasti näkee uloskin...
Ala-asteella oli yksi miesopettaja joka tarkisti usein "ettei tytöillä ole tupakkaa taskussa." Kummasti tämä tarkastus koski vain tyttöjä eikä poikia, sekä opettaja tietysti kävi tarkasti läpi kaikki takataskut ja kosketteli rintojen kohdalta jne. Tajusin jo 11-vuotiaana ettei tuo ollut ihan tavalinen ruumiintarkastus. Toivottavasti tytöille ei jäänyt traumoja :/
Kumma kyllä tuosta ei tullut mitään seuraamuksia tai syytteitä koskaan, onneksi nykyään saisi jo potkut tuollaisesta. Tästä on nyt 15 vuotta.
2000-luvun alussa kännisshä aamuyöllä katselin auringon nousemista stokkaa vastapäätä olevalta kalliolta. Siihen sitten tuli kaupungin varadtoa vasten juopunut pariskunta naimaan. Olin niin lähellä, että en yksinkertaisesti kehdannut lähteä ähisemään pois.
Siinä sitten istuskelin jäätyneenä ja katselin homman loppuun, naisen suuhun lähtevää loppuhuipennusta myöten.
Perse oli helvetin kipeä, kun vihdoin häipyivät paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos siitä etten ole koskaan joutunut näkemään vanhempiani panemassa!
Nämä on ketjun omituisimpia kommentteja.
Joo, ei se vanhempain parisuhdeseksi ole tarkoitettu lasten silmille. Mutta ei se nyt kauheimpia ja yllättävimpiä asioita maailmassa myöskään ole. Aika varhaisessa vaiheessa, alakoulun ekoilla luokilla, mulle oli jo täysin selvää nämä biologiset faktat ihmisen lisääntymiseen liittyen ja tiesin aika lailla tarkkaan, että perheet eivät perustu haikaroihin tai ihmeisiin. Siispä se, että näki tai kuuli asioita vanhempien intiimielämästä ei sen kummemmin hätkähdyttänyt tai ällöttänytkään. Ehkä ärsytti jos joku jousien nitinä valvotti kun olisi pitänyt nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kun kaupassa vanha mies laittoi taskuihinsa banaaneja. Säikähti kun huomasi minun nähneen. Mä käännyin ympäri ja olin niin kuin en olisi nähnyt. En halunnut käräyttää häntä, oli niin köyhän näköinen. Luultavasti tosi pieni eläke. Ajattelin että olkoon. Jos pääsee kassalta läpi, mua ei haittaa. Eikä haittaa kauppiastakaan, kyllä niitä banaaneja pannaan roskiin kuitenkin kun kaikkia ei saada myytyä.
Ohis, kun olin kaupassa töissä, niin banaanit oli sellainen myyntiartikkeli, joita ei koskaan tarvinnut heittää pilaantuneina/vanhoina roskiin, ei siis koskaan. Kaikki meni kaupaksi. Mutta joo, en olisi itsekään asiakkaana vanhaa miestä käräyttänyt.
Ainakin Prismoissa oli muutama vuosi sitten käytäntönä että yhtään tummuneet tai "liian kypsät" banaanit käärätään pois ja tuodaan vihreitä tilalle. Menekki kuulemma laskee heti, jos ovat "liian kypsiä", eli minun mielestäni juuri parhaimmillaan syötäväksi, ja varsinkin smoothieihin kypsytettäväksi. Tosi kestävää kulutusta.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Muistan kun kerran meinasin ostaa banaaneja, mutta ne vietiin nenäni edestä pois ja heitettiin roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei se vanhempain parisuhdeseksi ole tarkoitettu lasten silmille. Mutta ei se nyt kauheimpia ja yllättävimpiä asioita maailmassa myöskään ole. Aika varhaisessa vaiheessa, alakoulun ekoilla luokilla, mulle oli jo täysin selvää nämä biologiset faktat ihmisen lisääntymiseen liittyen ja tiesin aika lailla tarkkaan, että perheet eivät perustu haikaroihin tai ihmeisiin. Siispä se, että näki tai kuuli asioita vanhempien intiimielämästä ei sen kummemmin hätkähdyttänyt tai ällöttänytkään. Ehkä ärsytti jos joku jousien nitinä valvotti kun olisi pitänyt nukkua.
Kyllä minäkin tiesin elämän tosiasiat jo ekaluokalla, mutta jos olisin nähnyt vanhempien seksielämää niin se olisi ollut äärimmäisen noloa ja kiusallista. Onneksi vanhempani olivat eronneet eikä lähivanhemmallani ollut parisuhdetta, joten ei ollut edes teoreettista vaaraa nähdä mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies työkaverinsa muijaa panemassa meidän sohvalla. Ei ollu kiva herätä siihen.
Kauhea... Älä vaan sano että ootte vielä yhdessä😂
Mistä näitä sikiää?
Juuri tuollaisista tapahtumistahan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tiesin elämän tosiasiat jo ekaluokalla, mutta jos olisin nähnyt vanhempien seksielämää niin se olisi ollut äärimmäisen noloa ja kiusallista. Onneksi vanhempani olivat eronneet eikä lähivanhemmallani ollut parisuhdetta, joten ei ollut edes teoreettista vaaraa nähdä mitään sellaista.
No kiusallista joo, mutta ei sen nyt mitään loppuiäksi traumatisoivaa luulisi olevan, kuten joistakin kommenteista pitäisi uskoa.
Rippileirillä satuin näkemään leirini hieman isokokoisen miespuolisen papin alasti saunasta poistuessani.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjotetaan siitä, mitä on itse nähnyt, mutta kukaan ei kirjoita, onko itse tullut nähdyksi. LOLOLOLO
Asun uudessa kerrostalossa jonka ikkunoissa ei ole sälekaihtimia ja ikkunoista näkee sisään kymmenien metrien päästä täysin selkeästi. Aloin masturboimaan joten suljin verhot luonnollisesti. Huomasin kesken aktini että verhoon olikin jäänyt rakonen suoraan kohti vilkasta katua.
Äitini käveli ovesta sisään kun poikaystävä antoi suuseksiä mulle.
Aloitin pitkän laihdutusprosessin kaverini kanssa. Otimme before-kuvat siinä toivossa että joskus ottaisimme after-kuvat. Tein oikein tarkoituksella before-kuvasta mahdollisimman etovan, että muistaisin miksi olen aloittanut. Olin mm. alusvaatteisillani. Lähetin kuvan kerran vahingossa työkaverilleni, kun piti lähettää työvuorolista.
Onhan näitä, alottaja ei vaan sitä kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuullut ja nähnyt vaikka mitä.
T: Siivooja. Joo, huomaan kyllä asioita vaikka ei uskoisi, usein puhutaan täysin vapautuneesti aivan kuin en edes olisi paikalla.
Siivoojana samaistun. Mutta muistan sen että vaitiolo velvollisuus on,et en juorua eteenpäin. Kuullut ja nähnyt kaikenlaista,, siivoojana kouluissa,päiväkodeissa,myymälässä jne. ja ei voi kuin ihmetellä ihmisten törkeyttä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedossa korkeimman kädessä. Ihminen toki suunnittelee mielessään asioita.
Masturbaatiokin on korkeimman kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjotetaan siitä, mitä on itse nähnyt, mutta kukaan ei kirjoita, onko itse tullut nähdyksi. LOLOLOLO
Olisko ehkä siksi, kun otsikossa nimenomaan kysytään, mitä olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin viereisen kerrostalon asuntoon jossa mies istui sohvalla, katsoi televisiota ja veti 👌🏻Nainen oli lähtenyt juuri kotoa koska näin parvekkeeltani hänet kävelemässä kadulla. Pariskunnan ikkunassa oli ohuet verhot joista ei varmasti nähnyt sisältä ulos mutta ulkoa näki sisälle varsin hyvin. Vieläkin kun näen usein tuota naista, niin tulee tämä tapaus mieleen.
Jos näkee sisään kymmenien metrien päästä niin varmasti näkee uloskin...
Valoisasta ei näe pimeämpään mutta toisinpäin näkyy selvästi. Et paljon valon heijastumisfysiikkaa muista.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Helsingissä teatterireissulla ja näin kadulla kodittoman näköisen likaisen miehen, jonka naamassa silmän kohdalla oli mätivä ja tulehtunut aukko. Siis kunnon monttu. Järkytyin näkemästäni. Eikö tuollainen ole kipeä? Miksi mies ei mene lääkäriin? Eikö välitä enää huolehtia itsestään?
Tuo on vissiin se entinen urheilija.
Humans of myyr york teki hänestä joskus jutun.
Vierailija kirjoitti:
Rippileirillä satuin näkemään leirini hieman isokokoisen miespuolisen papin alasti saunasta poistuessani.
Sama juttu 😮
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Helsingissä teatterireissulla ja näin kadulla kodittoman näköisen likaisen miehen, jonka naamassa silmän kohdalla oli mätivä ja tulehtunut aukko. Siis kunnon monttu. Järkytyin näkemästäni. Eikö tuollainen ole kipeä? Miksi mies ei mene lääkäriin? Eikö välitä enää huolehtia itsestään?
Miksi menisi? Mihin se hoito hänet "pelastaisi"?Kadulla ei ole kiva elää. Kuolema on helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin 15-vuotiaana isäni hukuttautuneena meidän uima-altaasta.
No niin varmaan. Kukaan ei pysty hukuttautumaan altaaseen kun jalat yltää pohjaan, aistit ottaa vallan.
Tarkoitit varmaan vaistoja, simple mind? Kuule, itsemurha on nimenomaan sellainen teko, jossa tietoinen mieli ottaa vallan vaistoista.
Ihminen yleensäkin voi ratiolla hallita impulssejaan, paitsi tietyt otsalohkovammaiset, joilla on oma puoluekin, jossa tuuletellaan kainaloita.
Näin kun kesätyöläinen petti poikkariaan useiden eri miesten kanssa.
Törmäsin väärään huoneeseen eräässä isossa tilassa ja jossa harrastettiin ryhmäseksiä tai orgioita.