Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alphabet ja Sucre d' orce, kokemuksia?

28.05.2006 |

Olen löytänyt viime aikoina yllättävän paljon kivoja vaatteita 2v pojalle (92cm->) Alphabetilta ja Sucre d' orcelta. Varsinkin jälkimmäistä olen pitänyt lähinnä vauvanvaatemerkkinä ja muistaakseni olin aikoinaan jostain syytä hiukan pettynytkin siihen. Onko jollain kokemuksia ko. merkeistä taaperolla/leikki-ikäisellä eli kestävätkö oikeaa kulutusta ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sucre d' Orgea tosiaan vaan vauvalla. Alphabet on ollut tosi hyvä ja erityisesti pojille tuntuu löytyvän kivoja vaatteita.

Vierailija
2/2 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tytöllä noita sucre d' orgen vaatteita muutamia. Viime kesänä synttäri mekko oli sieltä ja nyt tänä keväänä kahdet housut ja villatakki. Mielestäni ovat aika hinnakkaita mutta tosi kivoja! Tosin meille sattui noissa housuissa toiset olemaan maanantai kappale, ekassa pesussa lähti väriä epätasaisesti ja housut olivat aika hurjan näköiset sen jälkeen (maksoivat noin 41e uutena). Kauppias tuli kuitenkin hienosti vastaan ja antoi seuraavasta tilaamastani tuotteesta 40 prosentin alen :) Sopivat hyvin hoikalle lapselle (meillä hoikka tyttö), housut pysyvät jalassa eivätkä tipu koko ajan alaspäin. Olen ottanut kokoa isomman mitä normaalisti, ovat mielestäni aika pientä mitoitusta. Kokonaisuutena olen ollut tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla