onko kellään samaa vaivaa?
Heips
Onko kellään samanlaista vaivaa ku mulla. Eli yhtäkkiä tulee selästä TODELLA kova kipu ala vatsaan. ja jatkuu ns. hemrmokipuna jonkin aikaa. olen soittanut neuvolaan tästä, mutta tuntui ettei oikein ymmärtänyt mitä tarkoitan. alavatsa on jonkin aikaa todella kipeä. pitäisikö soittaa neuvolaan ja pyytää sairaslomaa?
Kommentit (4)
kipu on siis kovaa...mutta menee vähän ajan kuluttua pois. raskausviikkoja on 25
Itselläni kramppaa vasemman puolen selkälihakset vähän väliä ja iho on kosketusarka,mutta nuo sinun oireet kuulostavat minunkin mielestäni supistuksilta...jos kipu on kova niin kannattaa käydä tarkistuttamassa tilanne neuvolassa. Itselläni synnytyssupistukset alkoivat aina selästä ja kiersivät etupuolelle inhasti...
Kuulostaa tutulta! Mielestäni sinulla on HARJOITUSSUPISTUKSIA. Ne voi myös olla aika kipeitä ja tuntua ihan selässä asti. Itselläni oli tosi kovia harjoitussupistuksia (kohtu harjoittelee synnytystä varten) ja kävin tutkimuksissa joista ei näkynyt mitään ongelmia ja kohdunsuu oli myös kiinni. Näitä kovia supistuksia minulla tuli noin reilu 2 kuukautta ennen laskettua aikaa. Yöllä jouduin ähisten nousta sängystä istumaan tai kävelemään, että kipu lakkaisi. Välillä vain istuin ja odotin supistuksen menevän ohitse. Että minun mielipide on, että ei hätää!
Kuulostaa supistukselta. Riippuu kai kivun voimasta ja raskausviikoistasi. Tuskin mitään kovin vakavaa, jos niitä ei tule paljon ja usein.