Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntaharrastuksen aloittaminen kaatuu sopivien vaatteiden löytymiseen

Vierailija
04.08.2019 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin, että liikuntaharrastuksen aloittaminen kaatuu sopivien vaatteiden puuttumiseen? En löytänyt kaupasta yhtä ainoatakaan päälläni hyvältä näyttävää vaatetta. Olisin halunnut lenkkeilyyn sopivan asun ja kengät. Vaatteet näyttivät järkyttäviltä kaavuilta ja kengät kanooteilta. Näytin rumalta kuin mikä. Meni hermot ja nyt makaan viltin alla ja syön sipsejä ja suklaata. Se siitä liikuntaharrastuksen aloittamisesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oman jättisuuren t-paitani Lindexistä ja käytän salilla. 

En esittele ahteriani missään, vaan olen aina peittänyt sen pitkällä t-paidalla. 

Osa pitää ihoon uppoavista vaatteista, mutta minä en pidä. 

Vierailija
22/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenaillut ihan tavallisilla t-paidoilla. Tuo on ihan totta, että urheilubrändeiltä löytyy vaikka minkälaista toppia, mutta vähän järkeviä t-paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluliikkeistä pitäisi löytyä kaiken kokoisille sopivia ulkoilu- ja sisäliikuntavaatteita, mutta eipähän löydy. Suurin osa valikoimista sopii lähinnä hernekepeille. Herää kysymys, eivätkö valmistajat tee isompia kokoja vai eivätkö liikkeet tilaa niitä. Totta kai sellainen XS-kokoinen tyyppi on simpsakamman näköinen kuin 2-3XL-tyyppi, jonka juuri pitäisikin löytää mukavat liikuntavermeet, koska heille / meille liikunnan lisääminen olisi elintärkeää. Mieli ei tee mennä ihan minkälaisissa romppeissa tahansa yleiselle paikalle. Jenkkakahvat ja muut linjaviat olisi mukava saada piiloon siksi aikaa, että saisi ne sulamaan.

Mieli ei tee mennä.. siinä se tärkein kai tulikin.

Vierailija
24/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina käynyt salilla vanhassa t-paidassa ja trikoolegginseissä. Niin näyttää käyvän moni muukin iästä ja laihuusasteesta riippumatta. Salikengiksi ostin halvat kengät ja kävelyä varten on paremmat lenkkarit. Olen jonkun verran ylipainoinen, L tai XL sopii mulle. Olen samaa mieltä siitä että hyvännäköiset vaatteet loppuvat usein tiettyyn kokoon. Se koskee kaikkia vaatteita. En ymmärrä miksi, samanarvoista se läskin raha on kuin muidenkin. Usein on vielä niin että jotain vaatetta valmistetaan kyllä kaikkia kokoja ,utta niitä ei oteta myyntiin täällä. Suomalaisen kansanluonteen tuntien se on v*ittuilua mutta onneksi on verkkokaupat, useimpia merkkivaatteita saa kyllä netistä.

Vierailija
25/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä erityisen ankeat ajat, kun on tullut paljon noita napapaitoja urheiluliikkeisiin. Käytin minäkin sellaista parikymppisenä, mutta viiskymppisenä en mene seisomaan käsilläni tai päälläni sellaisella.

Vierailija
26/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se ei ole ratkaisu, että sen typerän t-paidan alle pitää ostaa toppi, ettei kaikki intiimit ruumiinosat vilku  liikkuessa. Kyllä sen t-paidan pitää yksistään peittää tarpeeksi ja nimenomaan myös liikkeessä.

Vierailija
27/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike Plus sizes

https://www.zalando.fi/isot-koot/nike-sportswear/

Eh, noissa vaatteissa nuo mallitkin näyttää lähinnä möhköfanteilta eikä tippaakaan sporttisilta ja timmeiltä. Juu ei kiitos.

Vierailija
28/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluliikkeistä pitäisi löytyä kaiken kokoisille sopivia ulkoilu- ja sisäliikuntavaatteita, mutta eipähän löydy. Suurin osa valikoimista sopii lähinnä hernekepeille. Herää kysymys, eivätkö valmistajat tee isompia kokoja vai eivätkö liikkeet tilaa niitä. Totta kai sellainen XS-kokoinen tyyppi on simpsakamman näköinen kuin 2-3XL-tyyppi, jonka juuri pitäisikin löytää mukavat liikuntavermeet, koska heille / meille liikunnan lisääminen olisi elintärkeää. Mieli ei tee mennä ihan minkälaisissa romppeissa tahansa yleiselle paikalle. Jenkkakahvat ja muut linjaviat olisi mukava saada piiloon siksi aikaa, että saisi ne sulamaan.

Miksi pitäisi löytyä tavaraa mikä ei mene kaupaksi? Arvostaisin jos osaat vastata ja perustella kantasi. Miksi kauppiaan tulisi ottaa taloudellinen riski siitä, että pitää hyllyssä tavaraa joka ei liiku? Kauppiaalla on myös oma kohderyhmänsä, ja urheiluliikkeillä ei ole ollut kovin voittoisaa jos tämä on ollut ns suuret ihmiset. Tee asiasta kansalaisaloite, jos vaikka saataisiin tuo järjettömyys lakisääteiseksi.

Vierailija
29/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuttikangassäkki voisi olla sinulle sopiva. Hengittää ja kahvat pysyy piilossa. Kuinka vaikeeta on laittaa verkkarit ja t-paita?? Voit kuntoilla piilossa muilta sen aikaa kun nuo jenkat on pois. En ymmärrä kuinka vaikeaa omasta elämästä voi itse tehdä ja sitten ihan kirkkain silmin syyttää urheiluvaateketjuja siitä ettei liiku! En ymmärrä, voisitko vääntää rautalangasta, miksi et voi liikua verkkareilla ja t-paidalla?

En ole tuo keltä kysyit, mutta itse en ainakaan voi liikkua verkkareissa tai muissa paksuissa/karheissa housuissa, kun ne hinkkautuu inhasti nivusissa ja reisissä toisiaan vasten. Kävely siis tuntuukin hankalalta kun housut runttautuu mykkyrään ja reidet hinksuttaa joka askeleella toisiaan vasten plus ne housut kuluu ihan hetkessä puhki. Pitää siis olla joko tuulihousut tai sellaiset trikoot jotka on liukaspintaiset niin kestävät edes jonkin aikaa ehjinä.

Vierailija
30/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt vaan satun inhoamaan liikuntaa ja häpeän itseäni ja rumuuttani. Liikun vain yksin jossain metsässä, koska häpeän olla ihmisten ilmoilla. Luulin, että saisin itsevarmuutta, jos olisi jotkut kivat vaatteet.

Ja en ole lihava vaan 52 kg / 163 cm. Olen silti ihan rapakunnossa.

Ap.

Voi pieni tyttörukka, sun ongelmasi on ihan jossain muualla kun vaatteiden löytymisessä 😯 taidat olla masentunut? Sulla on muuten ihan ihanteelliset mitat. Toivon, että liikkuisit oman pääkoppasi takia, se parantaa mielialaa kuten masennuslääkkeet. Ja jätät sen sipsin ja suklaan ja annat kehollesi oikeaa ravintoa, joka tukee sun hyvinvointia ja josta tulee hyvä mieli.

Vierailija
31/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuttikangassäkki voisi olla sinulle sopiva. Hengittää ja kahvat pysyy piilossa. Kuinka vaikeeta on laittaa verkkarit ja t-paita?? Voit kuntoilla piilossa muilta sen aikaa kun nuo jenkat on pois. En ymmärrä kuinka vaikeaa omasta elämästä voi itse tehdä ja sitten ihan kirkkain silmin syyttää urheiluvaateketjuja siitä ettei liiku! En ymmärrä, voisitko vääntää rautalangasta, miksi et voi liikua verkkareilla ja t-paidalla?

En ole tuo keltä kysyit, mutta itse en ainakaan voi liikkua verkkareissa tai muissa paksuissa/karheissa housuissa, kun ne hinkkautuu inhasti nivusissa ja reisissä toisiaan vasten. Kävely siis tuntuukin hankalalta kun housut runttautuu mykkyrään ja reidet hinksuttaa joka askeleella toisiaan vasten plus ne housut kuluu ihan hetkessä puhki. Pitää siis olla joko tuulihousut tai sellaiset trikoot jotka on liukaspintaiset niin kestävät edes jonkin aikaa ehjinä.

Asia selvä, kuntoilu mahdottoman tuollapuolen.

Vierailija
32/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nike Plus sizes

https://www.zalando.fi/isot-koot/nike-sportswear/

Eh, noissa vaatteissa nuo mallitkin näyttää lähinnä möhköfanteilta eikä tippaakaan sporttisilta ja timmeiltä. Juu ei kiitos.

Möhköfantti on möhköfantti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi