Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntaharrastuksen aloittaminen kaatuu sopivien vaatteiden löytymiseen

Vierailija
04.08.2019 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin, että liikuntaharrastuksen aloittaminen kaatuu sopivien vaatteiden puuttumiseen? En löytänyt kaupasta yhtä ainoatakaan päälläni hyvältä näyttävää vaatetta. Olisin halunnut lenkkeilyyn sopivan asun ja kengät. Vaatteet näyttivät järkyttäviltä kaavuilta ja kengät kanooteilta. Näytin rumalta kuin mikä. Meni hermot ja nyt makaan viltin alla ja syön sipsejä ja suklaata. Se siitä liikuntaharrastuksen aloittamisesta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan paidan löytäminen salille on tuskaa. Jos siinä on pienet hihat ja normaali kaula-aukko, se ei ylety peittämään persausta. Jos se on riittävän pitkä, yläosa on toppimainen ja hiha-aukot auki liki vyötärölle saakka. En tiedä oisko jossain joogakaupassa riittävän pitkiä paitoja.

Vierailija
2/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kilin kuukkelit kun ottaa pyörän alle ja lähtee polkemaan. Vaatteet hah, kehitä siinä että riisut nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mutta onhan tuokin tekosyy läskeillä :D

Itse juoksen kirpparikamoissa ja kengät on rumat kun mitkä, mutta ne oli halvat ja hyvät jaloissa. En mä mene lenkkipolulle esiintymään tai pokaamaan vaan pitämään itseni kunnossa.

Mutta ihan mikä kenellekin on tärkeintä, ei sua kukaan pakota olemaan hyvässä kunnossa jos mieluummin mätät sipsiä.

Vierailija
4/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin olen huomannut ton saman. Mitä läskimpi niin sitä varmemmin ensin hommataan ajan mukana olevat fitness-legginsit, kalliit vaatteet ja lisäravinteet ja kausikortti salille ja sit vasta aletaan miettimään pitäiskö vähän liikkuakin ja ehkä viilata ruokavaliota. Odotetaan et se kunto tulee niillä vaatteilla ja kortilla ilman et itse tekee mitään.

Vierailija
5/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saathan sä olla pullukkakin jos haluat, ei se muilta ole pois.

Vierailija
6/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaharrastuksen aloittaminen kaatuu tekosyihin... todennäköisesti tuota tapahtuu ihan jatkuvasti.

Syömällä sipsejä ja suklaata et laihdu... de facto.

Vierailija
7/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johonkin lenkkeilyyn tarvita välttämättä mitään teknisiä vaatteita, hyvät juoksukengät ja rennot verkkarit riittävät. Sama salille, joku vanha t-paita ja vaikka legginsit. En ymmärrä tuota hifistelyä vaatteiden suhteen, ammattiurheilu on sitten asia erikseen. Ja toki, jos liikuntaharrastus on tullut elämään jäädäkseen, kannattaa myös panostaa kunnon välineistöön. Useinhan joku saliila käynti jää kuitenkin siihen pariin kertaan. Eli mitään kalliita kamppeita ei kannata sen takia ostaa. Maalaisjärkeä saa käyttää.

Vierailija
8/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan paidan löytäminen salille on tuskaa. Jos siinä on pienet hihat ja normaali kaula-aukko, se ei ylety peittämään persausta. Jos se on riittävän pitkä, yläosa on toppimainen ja hiha-aukot auki liki vyötärölle saakka. En tiedä oisko jossain joogakaupassa riittävän pitkiä paitoja.

Miksi salipaidan pitäisi olla kuin yöpaita?

Vierailija
9/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin joskus lenkkeilyn 2 numeroa liian isoissa äidiltä lainatuissa vaatteissa ja Lidlin halpislenkkareilla. Sittemmin on tullut kotiin hankittua ensin kuntopyörä joka vaihtui crosstraineriin, kahvakuulia, erilaisia käsipainoja, rannepainoja, hyppynary, jumppapallo, joogapyöriä ja tiessunmitä, ja kaikki on käytössä. Eipähän tarvitse miettiä ulkonäköä kun kotona jumppaa ;D

Vierailija
10/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut huononpaa tekosyytä, tämä on kaikkien tekosyiden äiti.

Vierailija
11/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt helev**tiä? Kaatuu sopivien vaatteiden puutteeseen? En ymmärrä kyllä ihmisiä noin niinku keskimäärin nykyään. Jos on mitään motivaatiota liikkua ja kuntoaan kehittää niin mitä sviidun väliä on missä kamppeissa sen sitten tekee? Kotonahan voi vaikka punnertaa ja tehdä vatsaliikkeitä ihan alasti jos on siitä kiinni. Ja jos ei ole ihan nyt viimeisen kuvaston muotia yllä ja se jotenkin haittaa niin eipä tuo taida se liikunta sitten olla edes ihan pääasia. Provohan tämä varmaan on mutta tartuinpahan humalaspäissään ku on vähä tylsää :)

Vierailija
12/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeistä pitäisi löytyä kaiken kokoisille sopivia ulkoilu- ja sisäliikuntavaatteita, mutta eipähän löydy. Suurin osa valikoimista sopii lähinnä hernekepeille. Herää kysymys, eivätkö valmistajat tee isompia kokoja vai eivätkö liikkeet tilaa niitä. Totta kai sellainen XS-kokoinen tyyppi on simpsakamman näköinen kuin 2-3XL-tyyppi, jonka juuri pitäisikin löytää mukavat liikuntavermeet, koska heille / meille liikunnan lisääminen olisi elintärkeää. Mieli ei tee mennä ihan minkälaisissa romppeissa tahansa yleiselle paikalle. Jenkkakahvat ja muut linjaviat olisi mukava saada piiloon siksi aikaa, että saisi ne sulamaan.

Vierailija
13/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpas aika montaa BMI35+ neitiä

Vierailija
14/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja ja pitkiä paitoja löytyy paitashop piste fi, löytyy todella isoihin kokoihin asti :)

Vierailija
17/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluliikkeistä pitäisi löytyä kaiken kokoisille sopivia ulkoilu- ja sisäliikuntavaatteita, mutta eipähän löydy. Suurin osa valikoimista sopii lähinnä hernekepeille. Herää kysymys, eivätkö valmistajat tee isompia kokoja vai eivätkö liikkeet tilaa niitä. Totta kai sellainen XS-kokoinen tyyppi on simpsakamman näköinen kuin 2-3XL-tyyppi, jonka juuri pitäisikin löytää mukavat liikuntavermeet, koska heille / meille liikunnan lisääminen olisi elintärkeää. Mieli ei tee mennä ihan minkälaisissa romppeissa tahansa yleiselle paikalle. Jenkkakahvat ja muut linjaviat olisi mukava saada piiloon siksi aikaa, että saisi ne sulamaan.

Juuttikangassäkki voisi olla sinulle sopiva. Hengittää ja kahvat pysyy piilossa. Kuinka vaikeeta on laittaa verkkarit ja t-paita?? Voit kuntoilla piilossa muilta sen aikaa kun nuo jenkat on pois. En ymmärrä kuinka vaikeaa omasta elämästä voi itse tehdä ja sitten ihan kirkkain silmin syyttää urheiluvaateketjuja siitä ettei liiku! En ymmärrä, voisitko vääntää rautalangasta, miksi et voi liikua verkkareilla ja t-paidalla?

Vierailija
18/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vaan satun inhoamaan liikuntaa ja häpeän itseäni ja rumuuttani. Liikun vain yksin jossain metsässä, koska häpeän olla ihmisten ilmoilla. Luulin, että saisin itsevarmuutta, jos olisi jotkut kivat vaatteet.

Ja en ole lihava vaan 52 kg / 163 cm. Olen silti ihan rapakunnossa.

Ap.

19/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntavaatteisiin ei ole välttämätöntä tuhlata rahaa, varsinkaan jos ei löydä mieleisiä. Nykyään farkutkin ovat yleensä niin joustavaa materiaalia, että ne ovat ihan ok reippaalle kävelylenkille. Lenkkarit kyllä kannattaa ostaa.

Vierailija
20/32 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt vaan satun inhoamaan liikuntaa ja häpeän itseäni ja rumuuttani. Liikun vain yksin jossain metsässä, koska häpeän olla ihmisten ilmoilla. Luulin, että saisin itsevarmuutta, jos olisi jotkut kivat vaatteet.

Ja en ole lihava vaan 52 kg / 163 cm. Olen silti ihan rapakunnossa.

Ap.

Vaatteillahan tuo hoituu. Mene lääkäriin.