Yli viisi vuotta avo-/avioliitossa olleet, onko teillä vielä paljon rakkaudentunteita ja päivittäistä/viikoittaista romantiikkaa puolisonne kanssa?
Kysymys on niille, jotka asuvat sama katon alla puolisonsa kanssa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen naimisiin menemistä, mutta se olisi sellaisen kumppanin kanssa, johon en ole erityisen rakastunut, mutta jonka kanssa olisi aluksi varmaan ihan kivaa, romanttista. Pohdin kannattaako siihen lähteä. Lapsia teen vain avioliittoon, joten siinä liitossa oltaisiin sitten kauan.
AP
Miten erottelet että on romanttista muttet rakasta?
Rakastaisin varmaan, siis välittäisin ja olisin sitoutunut, mutta ei ole rakastuneisuutta, voimakkaita tunteita. Esim. on kiva olla yhdessä naisena ja miehenä, tutustua toiseen, on erotiikkaa. Nuorena tapailin joitain miehiä, ja joskus suhde meni intiimille tasolle, oli romanttista ja jännittävää. Myöhemmin tapasin miehen johon rakastuin, oltiin yhdessä vuosia, siinä oli yleisen romantiikan ja jännityksen lisäksi varmuus, että häneen yksilömiehenä olen rakastunut.
AP
Mihin suhteenne sitten päättyi?
Erotiikkaa ja romantiikkaa löytyy. 32-vuotta yhdessä aloimme seurustelemaan 10-vuotiaina. Seksiä on 5-8krt/vko ja päivittäisiä huomionosoituksia aina. Illalla sylikkäin ja suukotellen nukkumaan, aamulla käperryn mieheni kainaloon ja nautimme toisistamme ennenkuin päivän askareet alkaa. Tämän lisäksi pitkin päivää halauksia, suukkoja ja vaikka takapuolesta puristamista, ihan mitä vain. :D
Vierailija kirjoitti:
Erotiikkaa ja romantiikkaa löytyy. 32-vuotta yhdessä aloimme seurustelemaan 10-vuotiaina. Seksiä on 5-8krt/vko ja päivittäisiä huomionosoituksia aina. Illalla sylikkäin ja suukotellen nukkumaan, aamulla käperryn mieheni kainaloon ja nautimme toisistamme ennenkuin päivän askareet alkaa. Tämän lisäksi pitkin päivää halauksia, suukkoja ja vaikka takapuolesta puristamista, ihan mitä vain. :D
Avioliitossa siis olemme, avoliitossa 16-vuotiaista alkaen, 3 lasta.
Onpa hienoa lukea näitä - ja masentavaa. Meillä kohta 6 vuotta takana, kaksi pientä lasta, ei romantiikkaa, seksiä max kerran kuussa, enkä tiedä rakkaudestakaan. En enää muista, miltä sen kuuluisi tuntua.
Pistää miettimään olisiko syytä erota, meillä kun kymmenen vuoden jälkeen on vain rippeet jäljellä siitä mitä muut täällä kertoo. Kerran päivässä tavan vuoksi annetaan suukko, ehkä pari kertaa kuussa on seksiä. Muuta läheisyyttä ei juurikaan ole. Miehen mukaan on vain normaalia pitkässä suhteessa että intohimo katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa lukea, että noin pitkän ajan jälkeenkin rakkautta riittää. Toivottavasti meilläkin.
Yhdessä 16 vuotta, 2 lasta.
Hellyyttä päivittäin, huomiota, halauksia ja suukkoja.
Seksiä viikottain.
Joka ilta viimeinen sana ennen nukkumaanmenoa vaimolle on "kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Seksiä viikottain.
Oli kuin omasta suusta mutta ei tullut lapsia.
15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja edelleen saan päivittäin pillua ja viikoittain persereikää.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä viikottain.
Kiitos? Kyllä minun mielestäni olisi tosi friikkiä jos joku joka ilta kiittelisi ilman mitään syytä.
Nro23 jatkaa vielä. Toki ihan arjen romantiikkaa löytyy myös. Se kumpi ensin nousee aamulla ylös (yleensä mieheni) tuo kahvin minulle vuoteeseen. Tai minä saatan tehdä miehelle töihin herkkueväät yllätyksenä. Mies töistä tullessaan saattaa tuoda ruusun, tai vien minä hänelle kylmän oluen ja hieron jalkoja kun hän katsoo matsia. Yleistä toisen huomioimista, siitä meidän pitkä liitto koostuu.
T.32v. yhdessä
6v yhdessä ja edelleen tunnen suurta intohimoa puolisoani kohtaan. Seksiä n. 1-2x viikossa, pusuja vaihdellaan joka päivä ja kun olemme muutaman tunnin erossa, tulee ikävä. Riitelemme ajoittain usein mutta riidat sovitaan aina nopeasti ja meillä on aina hauskaa keskenämme vaikka erilaisia olemmekin. En voisi kuvitella eläväni loppuelämääni kenenkään muun kanssa. Ikää 50+ molemmilla ja aikuiset lapset.
Naimisiin menemistäkö? En tietenkään. Mies, jonka kanssa naimisiin menemistä harkitsen, tietää tilanteeni ja on itse samassa tilanteessa.
AP