Normaalipainoisille kysymys. Miten se on teiltä pois, jos ylipainoinen harrastaa petipuuhia?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin outo kysymys kyllä, ei, se ei ole minulta pois, eikä asia kyrsi ollenkaan.
Niin ja lisään, en saa itse seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin outo kysymys kyllä, ei, se ei ole minulta pois, eikä asia kyrsi ollenkaan.
Pitäisi kuulemma olla ensin ”rantakunnossa” ja sitten vasta miettiä petipuuhia. -ap
No onhan se pois!
Se aika kun joku random punkero äheltää panohaluisen pimpsan päällä, on pimpsan käyttöaika pois potentiaalisessa mielessä minulta.
Siksi.
Ei häiritse kunhan eivät tule minua panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kuulemma olla ensin ”rantakunnossa” ja sitten vasta miettiä petipuuhia. -ap
Täältä trollimaailmasta elämääsi ammennat?
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. En usko, että haluavat tulla.
Itsetunnossasi taitaa olla jotain vikaa? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään laihan, normaalipainoisen tai lihavan seksielämä. Uskon, että suurin osa on kanssani samoilla linjoilla.
Jaha. Ei kuulu tapoihin miettiä kenenkään muun kuin omaa ja mieheni keskinäistä seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
😂
Minulla on ollut koko aikuiselämäni ajan hyvä seksielämä mieheni kanssa ja luonnollisesti suon tämän ilon muillekin, olipa ihminen sitten minkä kokoinen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
HEI KAVERIT! TÄÄLLÄ ON YKS, JOKA EI OLE KIELTÄNYT! NYT PANEMAAN ÄKKIÄ!
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnossasi taitaa olla jotain vikaa? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään laihan, normaalipainoisen tai lihavan seksielämä. Uskon, että suurin osa on kanssani samoilla linjoilla.
Valitettavasti tämä ei ole uskon asia.