Onko teidän olohuoneessa valtavat kaiuttimet, koska "mies harrastaa"?
Kommentit (37)
Ei, vaan pienehköt ja sirot, jotka mahtuvat tv-tasolle ja seinälle.
Meillä on olohuoneessa kahdeksan kaiutinta.
Saahan se mieskin päättää mitä hänen omassa kodissaan on. Oikeastaan hänen tuli päättää puolet kodin irtaimistosta. Meillä on muumimukeja hyllyllä, mutta niitä ei saa käyttää kun ovat arvokkaita ja harvinaisia. sinällään nuo kaiuttimet ovat järkevämmät. On todella erikoista että ap ei antaisi miehensä harrastaa.
Miehesi taitaa luulla että määrä korvaa laadun. Ei sillä toisaalta ole varaakaan Geneleciin.
Ei kovin suuret. Genelec 2 ja subbari lisäksi.
Kaiuttimet saa laitettua piiloon talon rakenteisiin eikä isoja rumia pömpeleitä tarvitse laittaa ympäri olohuonetta.
Ei ole suuret, Sonoksen järjestelmä koko talossa.
Ah, sinkkuna elämisen ihanuuksia, ei tarvi edes telkkaria laittaa olohuoneeseen jos ei tykkää ja kiinnosta.
Parastahan olisi, jos harrastukset ja sisustusmaku olisi yhteensopivat ja yhdessä sovittuja. Mä en haluaisi jättikajareita olkkariin, mutta voitaisiin miettiä jotain kompromissia. Jättikajarit vaan on siitä pahat, että ne hankitaan yleensä myös äänekkääseen kuunteluun, jolloin et säästy niiltä vaikka pakenisit toiseen huoneeseen.
Joo, on. Myös olohuoneen hyllyt/tasot valitaan sen mukaan, että mies saa laitteensa ja levysoittimensa hyvin. Ja sitten pitää tietysti olla levyhyllyjäkin. Vähän ärsyttää kyllä. Mutta on onneksi löytynyt omaakin silmää miellyttäviä ratkaisuja.
Ei ole, en bunkkaa jonnejen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on olohuoneessa kahdeksan kaiutinta.
Minkälaiset?
Minä haluaisin 7.1.4 Dolby Atmos -setin, mutta en suurikokoisilla kaiuttimilla.
Pitäis olla pienehköt ja mielellään valkoiset.
Osan laittaisin seiniin ja kattoon kiinni, mutta sivukaiuttimet pitäis varmaan olla mallia "tolppa" eli jalalliset, koska sohvan vierustoilla ei ole seinää mihin kiinnittää. Joka on siivouksen kannalta huono ratkaisu...
Meillä on mutta en ole varma ymmärtääkö vaimo kuinka hyvä tuuri hänellä kävi kun minulla on näin hyvät äänentoistolaitteet ja laaja levykokoelma.
Meillä on olohuoneessa Genelecin kolmoset, nyt jopa itse tykkään niistä, vaikka aluksi olin vastaan. Lisäksi talossa on muutama Sonos -kaiutin.
Ei ole enää, en ymmärrä kuinka joku suostuu katselemaan sellaisia kodissaan.
Mulla on suht pienikokoiset kauniit valkoiset amphionit. Ja olen kylläkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää, en ymmärrä kuinka joku suostuu katselemaan sellaisia kodissaan.
Mitä niille sitten pitäisi tehdä?
Kuunteleekin varmaan kerran vuodessa jotain niiden kaiuttimien kautta?
Kyllä, ne on melkein kaksi metriä korkeat ja metrin leveät. Onhan meillä iso olohuone, mutta silti ne vangitsee katseen aina.