Miehet, kuinka usein vaimonne tekee aloitteen seksiin?
Meillä tämä on valitettavasti täysin allekirjoittaneen heiniä. Joskus olen miettinyt testaavani, kuinka kauan ilman seksiä menisi, jos en itse aloitetta tekisi. Toki yhdeksän kymmenestä aloitteesta torpataan, mutta noin kerran kuussa onnistaa. Mutta pakko rehellisesti myöntää, että joskus tuntuisi kivalta olla haluttu osapuoli :(
Miten muilla?
Kommentit (73)
yhtä kaikki tärkeää asiaa miehiltä. Otanta ei ole suuri mutta tulokset kertoo karua totuutta. Herätkää vaimot ja naiset!. Jotian on tehtävä, maamme syntyvyyskin laskee. Jotain on tehtävä. Onko mies lähentynyt naisten töillä liikaa naista niin että ei enää näytä tarpeeksi houkuttavalle
21 vuotta kesti parisuhde ja ex teki ehkä 5 aloitetta koko aikana. Viimeiseen 10 vuoteen ei kertaakaan. Minun aloitteita torjui turhankin usein. Sitten meni vielä pettämään. Meni usko naisiin ja pitkiin parisuhteisiin.
Nykyään tapailen naista, joka haluaa seksiä lähes aina kun tavataan. Kaikin puolin mahtava tapaus, mutta en uskalla päästää suhdetta tapailua pidemmälle.
12v yhdessä ja viimeiset 10v on menty siten että vaimo tehnyt aloitteen muutaman viikon välein. Tilastoa tosin saattaisi sotkea se että niitä kertoja voi olla vaikka viikon sisään parikin ja sitten taas monta viikkoa minun aloituksilla.
Ei koskaan. Kerran kokeilin, että en tee aloitetta ja puolisen vuotta kuivaa kautta tuli kunnes tein - ei kele pystynyt pidempään.
Taitaa olla vaimo aseksuaaliksi lasten jälkeen muuttunut.
Ihan hirveää lukea näitä.. En ymmärrä miten seksi voi olla jollekin noin pakkopullaa. Kyllä hyvän seksin jälkeen tekee lähes heti mieli uudestaan. T: Vaimo joka on se aloitteellisempi osapuoli
Ei tee koskaan, enkä tee minäkään enää. Käyn vieraissa.
Ei oikeen koskaan tee aloitetta. Mutta suostuu aina, kun kysyn.
Sellanen nainen lähtee heti vaihtoon kuka ei tee aloitetta,siis itseni lisäksi.
Ilmanko on nykysen kanssa monet vuodet pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää lukea näitä.. En ymmärrä miten seksi voi olla jollekin noin pakkopullaa. Kyllä hyvän seksin jälkeen tekee lähes heti mieli uudestaan. T: Vaimo joka on se aloitteellisempi osapuoli
Ihana nainen
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta suostuu ehkä 1/50 kerrasta. En edes kysy joka päivä.
Eipä oo vaimo tehny sen jälkeen aloitetta ku lapsiluku tuli täyteen. Viime vuostuhannella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyypillinen nainen. Opetettu/oppinut ettei nainen pyydä. Vanha trauma kaikille. Ja miehet haukkuu ne jotka haluavat. Vetäkääs käteen .
meillä emäntä tekee suunnilleen 0-2 kertaa kuussa riippuen asioista...ja minä teen 20 yritystä joista sentään puolet uppoaa. ei kovin halutuksi tunne, kaikkea muuta löytyy aina ja polvistua pitää lähes kukkien kans..