Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äideillä on maailman voimakkain kilpi ja kirves

Vierailija
04.08.2019 |

kun pitää puolustaa omaa lasta, ihan sama kuka on vastassa, äiti eläinlajista riippumatta ei pelkää tai ajattele miten itselle käy, vaan menee pelotta lapsen ja vaaran väliin ja yleensä kukistaa vaaran, oli se miten iso tahansa.

Ei ole suurempaa voimaa kuin äidinrakkaus.

Olkaa ylpeitä itsestänne äidit, Olette maailman suurimpia sotureita.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on USEIMMILLA äideillä mutta EI KAIKILLA.

Mun äitipä hakkasi, kiusasi, nöyryytti ja kaltoinkohteli koko lapsiuden ja aikuisena on pahansuopa, ilkeä, vihamielinen ja toivoo lapsilleen pahaa ja oikein nauttii ja ilkkuu kun lapsella on vastoinkäymisiä.

Äitini ei ole ikinä osannut rakastaa, helliä tai arvostaa lastaan.

Tän takia äitimyytti on vaarallinen, koska niiden kokemukset joilla on väkivaltainen pskaäiti, mitätöidään täysin. Mullekin moni sanonut että ”ei voi olla totta, en usko, ei äitisi noin ole voinut tehdä, kaikki äidithän rakastaa lapsiaan”.

Newsflash: ei rakasta.

Tämä vuodatus kuuluu varmaankin jonnekin muualle.

Täällä kunnioitetaan normaaleja äitejä, jotka puolustavat ja rakastavat jälkeläistään viimeiseen asti. Se on sitä normaalia äitiyttä, lajiin katsomatta.

No suomessa on tollasia äitejä PALJON

Jassoo, eiköhän 99,9% tässä maassa elävistä äideistä lajiin katsomatta,. suojele poikasiaan viimiseen asti.

Ei. Oikea prosenttiluku on ehkä 60%.

T. Myös hullun äidin lapsi

Sinä olet toi yksi ja sama hullu. Tajuatko edes mitä laji tarkottaa.

On meittiä moneen junaan.

Vierailija
22/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, just tällasta paskaa kaikki kestovaippamammat jakaa hiessä Facebookissa kun äitiys lähinnä vi.tuttaa ja maailmalle on mainostettava että on tällä touhulla oikeasti jotain merkitystä.

et oo tainnut katsella luontodokumentteja koskaan. 😮

Ihan faktaa on kuules.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, just tällasta paskaa kaikki kestovaippamammat jakaa hiessä Facebookissa kun äitiys lähinnä vi.tuttaa ja maailmalle on mainostettava että on tällä touhulla oikeasti jotain merkitystä.

et oo tainnut katsella luontodokumentteja koskaan. 😮

Ihan faktaa on kuules.

Faktaa? Mikä tuossa on faktaa? :D Geneettinen taipumus suojella poikastaan ei ole mikään soturin meriitti. Tuo on sanahelinää, jolla pyritään tekemään niinkin tavanomaisesta asiasta kuin äitiydestä jotain myyttistä sankaritarinaa.

Tuota sitten kelaillaan kun se kakara vippaa täyden lautasen lattialle eikä suostu nukkumaan päikkäreitä.

/1

Vierailija
24/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on satoja tuhansia lapsia huostaanotettu ja sijoitettu muualle, erittäin moni äiti on mt-ongelmainen, juoppo, nisti, luonnevikainen.

Miten jollain voi olla niin naiivi maailmankuva kuin aplla? Etkö yhtään mäe mitä ympärillä tapahtuu? Vai oletko vaan yksinkertainen ja luulet että kun sulla hyvä äiti, niin kaikilla on?

Ei hyvää päivää taas.

Vierailija
25/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän äitivihaaja ketjuun eksyi?

Eksyit totaalisesti väärälle palstalle.

Vierailija
26/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän äitivihaaja ketjuun eksyi?

Eksyit totaalisesti väärälle palstalle.

Ap on väärällä palstala

Vierailija
27/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti piti p#sk#isissa vaipoissa eikä ottanut syliin?

Päinvastoin, oli ja on mahtava äiti. Mutta vaikea kuvitella hänen suustaan mitään aloituksen kaltaista paskanjauhantaa.

/1

Ol. Mikä sitten meni pieleen?

Vierailija
28/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin ylpeä omasta äitiydestäni ja kuljen aina pystypäin :). Omaisuus, akateeminen loppututkinto tai hyvä virkakaan eivät tuoneet minulle vastaavaa tyydytystä ja itsearvostusta, kuin mitä äitiys toi.

Vierailija
29/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkitukin että suurin osa suomalaisista on turvattomasti kiinnittynyt (kiintymyssuhdeteoria) ja äitien tyyli on ollut varsinkin aiempina vuoskymmeninä välttelevä, eli ei oteta lasta syliin, ei hellitä, ei huomioida.

Monet vanhemmat on hyvin välinpitämättömiä ja kylmiä lastaan kohtaan.

Lisäksi moni ei ole halunnut lapsia. Mun vanhemmat teki kaksi lasta vasten tahtoaan, siis vain siksi että ”kuuluu olla lapsia ollakseen normaali ettei muut puhu ja ihmettele”. Näitä kahta lastaan kohtelivat piittaamattomasti ja välinpitämättömästi. Ei mitään sillmitöntä hakkaamista siis mutta tunnekylmyyttä.

Lopulta hylkäsivät lapsen kun 18v ikä tuli töyteen ja ilmoittivat että nyt on meidän kakku lusittu ja enää ei olla kiinnostuneita.

Olen elänyt yli 20v ilman yhteyttä äitiini. Siis ei soitteluita tai tapaamisia tai mitään. Äitiä ei kiinnosta, joten eipä kovin suuri äidinrakkaus ole kyseessä tässä.

Vierailija
30/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin ylpeä omasta äitiydestäni ja kuljen aina pystypäin :). Omaisuus, akateeminen loppututkinto tai hyvä virkakaan eivät tuoneet minulle vastaavaa tyydytystä ja itsearvostusta, kuin mitä äitiys toi.

Oletkon nykyäiti ja nykyään äitiys on hyvää. Ennen ei ollut. Enenn äitiys oli usein erittäin hirveää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän