Te, joiden elämä on hyvin yksitoikkoista, mitä teitte tänää?
Kysymys otsikossa. Päivänne sujuu rauhallisissa merkeissä kuten yleensä. Mitä olette tänään tehneet?
Kun sanotte ette mitään, mitä se kirjaimellisesti tarkoittaa?
Mielenkiinnosta kyselen.
Kun itse en tee mitään, en kirjaimellisesti istu ja katso kattoon, vaan jotain pientä puuhaa teen, kuten näprään puhelinta tai katson ohjelmia.
Kommentit (16)
Vaihdoin lakanat ja tuuletin peitot ja tyynyt.
Pesin pyykkiä.
Kävin viemässä sedälle maitoa, en voinut olla kauaa, koska hän on ketjupolttaja ja minulla astma.
Laitoin ruoka.
Laitoin saunan lämpenemään ja kävin pyöräilemässä.
Saunoin pitkään.
Katson tv:tä ja surffaan netissä
Tyypillinen lauantai.
No, perus päivä tänään:
-heräsin klo 11, join kahvin ja söin aamupalan. lagasin 2 tuntia ja selasin puhelinta & nettiä, katsoin yhden jakson yht sarjaa Netflixistä
-lähdin lyhyelle juoksulenkille, sit menin suihkuun
-vaihdoin pyörääni uuden soittokellon ja pesin pyörän
-menin syömään sukulaisten luokse, kutsuivat
-näin sen jälkeen kavereita pari tuntia
-kotona imuroin, tiskasin, pesin pyykkiä koneellisen, vaihdoin lakanat ja siivosin pihani (kitkin nokkoset, keräsin risut & pyyhin ikkunalaudat)
Joskus aika vaan menee tosi nopeasti, vaikka "ei tekisi yhtään mitään". Tunnit kuluvat hyvin vitkaan.
Katsoin Netflixiä ehkä 5 tuntia yht, kävin kävelyllä, kärsin vatsavaivoista, myrkytin asuntoa, kävin saunassa, neuloin.
Olen käynyt autolla kaupassa (ostin mm. lohta), selailin verkkokauppojen valikoimia, söin lounaan (mm. lohta), katsoin F1 aika-ajoja, kuuntelin musiikkia, katsoin Kalevan kisoja, kävin saunassa, söin illallisen (ns. viikkokatsaus, eli mitä jääkaapista löytyi), korkkasin viinipullon, ja sitä nyt siemailen, odotan että Robbie Coltranen juontama televisio-ohjelma alkaa.
Olin koneella, kävin kaupassa, olin koneella ja kastelin ulkokukat, kävin lenkillä ja sen jälkeen saunassa ja nyt olen taas koneella.
Heräsin, dokasin ja sammuin, ai niin kävin kaupassa
Olin koneella, tein ruokaa, katselin yhden ohjelman, tein kehonpainoharjoituksia puoli tuntia.
Arkena, työpäivän jalkeen:
laitan ruoan, syön nukun päikkärit, käyn lenkillä menen suihkuun ja syön iltapalana ja käyn nukkumaan.
Eikä koskaan mitään muuta.
Viikonloppuisin:
nukun myöhään, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, käyn lenkillä ja saunassa ja painun pehkuihin. En näe koskaan ihmisiä.
Kävelin 11000 askelta ja kävin Prismassa.
Sama yökkäri päällä aamusta asti. Heräsin 5.30, söin, katsoin tallennukselta ohjelmia monta tuntia, söin toisen aamupalan, kävin suihkussa ja nyt odotan unta. Jäin eilen lomille ja voisin lähtee jo huomenna töihin. Tää on vähän tyhmää.
Matkasin 7 tuntia bussissa sukuloimaan.
Heräsin kymmeneltä, söin aamiaista ja katsoin netflixiä pari tuntia, pesin pyykkiä, pyöräilin mummini luokse kahville ja takaisin, kotona lämmitin eilistä lasagnea ja katsoin taas pari tuntia netflixiä ja brittikomediaa youtubesta, ulkoilutin kissaa valjaissa reilu tunnin kuunnellen samalla podcastia, kävin kävellen lähikaupassa, söin iltapalaksi lisää lasagnea, tiskasin, nyt selaan vauvapalstaa ja kun se sulkeutuu niin luen varmaan kirjaa tai katson netflixiä taas (on yksi koukuttava sarja kesken)
Heräsin aika myöhään ehkä siinä 11 maissa söin itse ja ruokin koiran. Sitten menimme ulos jo olimme pihalla aina sinne 15 asti. Luin lehtiä ja koira juoksenteli pihassa ja välillä lepäsi. Sitten lähdimme lenkille ja kiersimme 5 km lenkin ja näimme ensimmäistä kertaa moneen vuoteen siilin. Se tosin pelästyi meitä ja lähti nopeasti pois. Näimme myös käärmeen mikä ei ollut ihana yllätys. Koira kävi lenkin jälkeen vähän järvessä vilvoittelemassa. Sitten kotiin päästyämme söimme molemmat. Katsoin vähän aikaa Kalevan kisoja sekä rallia. Sitten päästin myöhemmin taas koiran pihalle ja teimme vielä pienen lenkin. Innostuin myös menemään mustikkaan ja poimein lähes täyden ympärin. Sitten suihkuun, iltapala ja koiralle ruoka. Pitäisi vielä keksiä huomiseksi ruokaa. Nilkka vähän nyrjähti metsässä, joten pelästyin miten pääsen sieltä takaisin. Onneksi ei ole pitkä matka. Tämä oli tällainen tehokkaampi päivä. Oikeastaan silti hyvä kuvaus päivästäni. Olen aina paljon ulkona.
Olin töissä. Töiden jälkeen ruuan laitto ja sitten downtown abbey vika jakso. Tämän jälkeen pienet päikkärit ja sitten sauna ja tvstä selviytyjät iltapalaa syöden ja nyt nukkuun. Aamulla taas töihin. Tylsää ja yksinäistä, mies olisi kiva vieressä nyt. Huoh.
Heräsin puolilta päivin, avasin tietokoneen, laitoin aamiaista ja söin sen. Luin uutisia ja mielipidejuttuja koneelta, mietin ulos lähtemistä mutta aika kului ja päivä meni. Kävin äsken suihkussa, söin illallista. Kuuntelen radiota. Katsoin juutuubista yhtä sarjaa. Kiitos kyselystä ja hyvää viikonloppua.