Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen tarvitsee vain olla hoikka, niin pääsee parisuhteeseen" – ja v*tut.

Vierailija
03.08.2019 |

Viitisen vuotta sitten: BMI 21.5. Katselin äsken vanhoja kuvia siltä ajalta, ja olin kyllä hurjan nätti mutta pohjattoman yksinäinen. Ihastuksia oli ja kaipasin kovasti poikaystävää, mutta ei vaan napannut. Koska en pidä yhdenillanjutuista ja ihastukseni eivät saaneet vastakaikua, olin ilman seksiä lähes vuoden verran.

Nyt: BMI 27. Naama on edelleen sama ja hiukset kasvaneet pidemmiksi, mutta kroppa on erikokoinen ja vähän eri muotoinenkin. Siitä huolimatta minulla on tällä hetkellä jopa kaksi (!) miestä jotka kumpikin ovat halukkaita parisuhteeseen, molemmat tosi upeita ja ihania mutta kun ei voi oikein olla tyttöystävä kahdelle samaan aikaan. Lähestymisiä ja aloitteita on tullut muutenkin, viime viikonloppuna joku ihan tuntematon tyyppi tuli iskemään vaikka olin toisen tapailemani miehen kanssa liikkeellä! Deitiltä meinasi mennä hermot.

Tasoteoreetikot, selittäkää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naama on edelleen sama ja hiukset kasvaneet pidemmiksi, mutta kroppa on erikokoinen ja vähän eri muotoinenkin."

Oisko vastaus tuossa?

Niin, olisiko se sitten se... Pitkät hiuksethan pitää naisella ehdottomasti olla lassukoiden mielestä. Toisaalta ikääkin on tullut se viisi vuotta lisää, mikä on iso miinus. Luulisi, että tulos on kutakuinkin plus miinus nolla? /ap

Vierailija
22/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höppää vaivaaa päätäsi tuollaisilla synkilllä ajauksilla. Kylllä se prinssi vielä löytyneeepi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vuodessako noin lihoit? Mitä sulle oikein tapahtui? Söit suruun?

Aloituksen kolme ensimmäistä sanaa: Viitisen vuotta sitten. Mitenkäs sen luetun ymmärtämisen kanssa?

Vierailija
24/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höppää vaivaaa päätäsi tuollaisilla synkilllä ajauksilla. Kylllä se prinssi vielä löytyneeepi.

tais löytyä jo, kaksikin. siitä vaan double dippailemaan

Vierailija
25/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut kurvikas, ja miehet lakoavat jalkoihini. Johtuu jostain muusta kuin painosta, enkä ole erityisen kauniskaan.

Vierailija
26/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tarvitsee olla v***u, niin saa ainakin lukuisia mahdollisuuksia alkaa parisuhteeseen. Sen sijaa jos miehellä on k***ä, se ei auta parisuhteeseen etenemistä yhtään.

Vaikka adiaperusteluni on esitetty roisisti ja kärjistäen tämä on totta. Parisuhteeseen pääsee antamalla seksiä. Mutta nyt ilmeisesti ei kuitenkaan ole kyse siitä että parisuhteeseen päästään, vaan että sinne päästään niin kuin mieli tekee.

Vierailija
27/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niin just näitä "olin hoikka ja kaunis enkä kelvannut mutta nyt lihonneena mursuna joka vastaantuleva mies iskee"-provoja just just. Että oikein ihan miesdeitin seurasta tullaan repimään. Uskoo ken haluaa.

Vierailija
28/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen kolme ensimmäistä sanaa: Viitisen vuotta sitten. Mitenkäs sen luetun ymmärtämisen kanssa?

"olin ilman seksiä lähes vuoden verran". Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia ihan sulla? Ja malttia lukea loppuun asti? Ja mähän kysyin juuurikin selvennystä, koska ajoissa oli ristiriitaa.

Vierailija
29/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitten vajaa, ja tuo hokema ei pidä kutiaan.

Vierailija
30/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin just näitä "olin hoikka ja kaunis enkä kelvannut mutta nyt lihonneena mursuna joka vastaantuleva mies iskee"-provoja just just. Että oikein ihan miesdeitin seurasta tullaan repimään. Uskoo ken haluaa.

Ei kukaan repinyt, mutta istuin baaritiskin äärellä miehen vieressä ja tämä heppu tunki seisomaan meidän väliin, käänsi selkänsä miestä kohti ja alkoi jututtaa minua. Mutta olet ihan oikeassa, uskokoon ken haluaa. Muiden uskomiset tai uskomatta jättämiset eivät ole mitenkään minulta pois. /ap

Vierailija
31/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"olin ilman seksiä lähes vuoden verran". Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia ihan sulla? Ja malttia lukea loppuun asti? Ja mähän kysyin juuurikin selvennystä, koska ajoissa oli ristiriitaa.

Selvennys teille molemmille: painonnousu on tapahtunut viiden vuoden aikana. Hoikkina aikoinani olin ilman seksiä pisimmillään noin vuoden verran putkeen, joka katkesi sellaiseen kepeään tapailusuhteeseen joka kuitenkin kuivui kasaan 1-2 seksikerran jälkeen. /ap

Vierailija
32/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aloittaja oli liian kaunis hoikkana. Silloin suomalainen mies ei lähesty.

Vierailija
33/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennys teille molemmille: painonnousu on tapahtunut viiden vuoden aikana. Hoikkina aikoinani olin ilman seksiä pisimmillään noin vuoden verran putkeen, joka katkesi sellaiseen kepeään tapailusuhteeseen joka kuitenkin kuivui kasaan 1-2 seksikerran jälkeen. /ap

Minä olen mies joka sai ennen säännöllisesti irtoseksiä. Nyt olen ollut kaksi vuotta ilman, koska minä en ole tehnyt aloitetta. En kaipaa enää seksiä, mutta johtopäätös on tyrmäävä, jos et tee aloitetta, et saa seksiä. Ehkä tämä pätee jo vähän naisiinkin.

Vierailija
34/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies joka sai ennen säännöllisesti irtoseksiä. Nyt olen ollut kaksi vuotta ilman, koska minä en ole tehnyt aloitetta. En kaipaa enää seksiä, mutta johtopäätös on tyrmäävä, jos et tee aloitetta, et saa seksiä. Ehkä tämä pätee jo vähän naisiinkin.

Ei mulle olla tehty aloitteita ainakaan 10 vuoteen ja olen nainen.

Vierailija
35/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin päässyt erittäin hyvin parisuhteeseen ja olen ollut koko ikäni hoikka. Leskeydyttyäni jouduin sinkkumarkkinoille 47 vuotiaana ja helposti löytyi uusi parisuhde.[/quote

Ja minä olen ollut koko ikäni kurvikas tai lihava, eikä ole ollut vaikeuksia saada parisuhdetta. Kyllä se jostain muusta johtuu.

Vierailija
36/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle olla tehty aloitteita ainakaan 10 vuoteen ja olen nainen.[/quote

Siis mitä! Ootko ollut vaan kotona? Nyt saattaa mennä vuosikin että joku muu ku oma mies ehdottelee, mutta olenhan sentään 49v ja 85 kiloa. Mitä ihmettä ne miehet oikein hakee?

Vierailija
37/43 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 20 ja 30 ikävuosien välissä ihan yhtä hoikka koko ajan. Ja nättikin. Ja pitkähiuksinen. Se, miksi lähempänä kahtakymppiä oli vaikeampi löytää seurustelusuhdetta (seksiä kyllä olisi ollut tarjolla), johtui siitä, että ne, joihin ihastuin, eivät vielä olleet valmiita sitoutumaan vakavasti. Sitten vanhempana miehet olivatkin valmiita. Toki, jos olisi nuorena halunnut vanhemman miehen, olisi voinut natsata.

Vierailija
38/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 21.5 ei ole hoikka. Alle 20 alkaa olemaan. Tuo 21.5 on ihan okei mutta siitä sais silti pudottaa vähintään 3kg ja mielellään 5kg.

39/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin saaminen ei todellakaan riipu painosta. Tämähän on todella keskenkasvuinen tapa ajatella. Nyt vaan on sattunut ihanaa kyllä löytymään 2 miestä, jotka diggaa sinusta. 

Itselleni ainakin on tullut lisää itsevarmuutta ja tyytyväisyyttä siihen, kuka minä olen iän myötä. Nuorempana olin epävarmempi. Ehkä sinulla sama, ja nyt oikein loistat ulospäin? No, huomiota itse sain kyllä silloinkin kun olin epävarma, kuten edelleenkin - mielummin olisin ilman koska oma rakas mies on ollut jo 10 vuotta. Mutta painoni en ole huomannut korreloivan huomion kanssa. Olen 162cm ja painanut alimillani 38kg (olin syömishäiriöinen ja todella huonossa kunnossa) ja nykyään n.48kg. Ikinä en ole yli 50kg painanut; aina olen saanut saman verran huomiota. Olen tosin todella siroluinen ja pienikokoinen muutenkin, niin tämä paino sopii minulle parhaiten ja tulee luonnostaan - syön sen verran mitä tarvitsen ja liikun aktiivisesti. Tosin sen olen huomannut, että kun minulla on pitkät hiukset ja hyvinhoidetut, sitä huomiota jostain syystä tulee snadisti enemmän ja myös palautetta niistä. En käy baareissa tms. 

Nauti nyt, kun olet löytänyt etsimäsi ja saat kaipaamaasi huomiota. Makuja on monenlaisia - jotkut diggaa hoikemasta, jotkut pulskemmasta. Mutta kiinnostaisi tietää se, että oletko jotenkin muuten muuttunut kuin painon osalta? Kypsynyt, saanut itsevarmuutta, oletko onnellisempi noin yleensä? Hymyiletkö herkemmin, oletko helpommin lähestyttävä?

40/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrotko muista muuttujista mitä painon lisäksi on ilmennyt sitten niiden aikojen, kun olit hoikka?