"Naisen tarvitsee vain olla hoikka, niin pääsee parisuhteeseen" – ja v*tut.
Viitisen vuotta sitten: BMI 21.5. Katselin äsken vanhoja kuvia siltä ajalta, ja olin kyllä hurjan nätti mutta pohjattoman yksinäinen. Ihastuksia oli ja kaipasin kovasti poikaystävää, mutta ei vaan napannut. Koska en pidä yhdenillanjutuista ja ihastukseni eivät saaneet vastakaikua, olin ilman seksiä lähes vuoden verran.
Nyt: BMI 27. Naama on edelleen sama ja hiukset kasvaneet pidemmiksi, mutta kroppa on erikokoinen ja vähän eri muotoinenkin. Siitä huolimatta minulla on tällä hetkellä jopa kaksi (!) miestä jotka kumpikin ovat halukkaita parisuhteeseen, molemmat tosi upeita ja ihania mutta kun ei voi oikein olla tyttöystävä kahdelle samaan aikaan. Lähestymisiä ja aloitteita on tullut muutenkin, viime viikonloppuna joku ihan tuntematon tyyppi tuli iskemään vaikka olin toisen tapailemani miehen kanssa liikkeellä! Deitiltä meinasi mennä hermot.
Tasoteoreetikot, selittäkää.
Kommentit (43)
Ei kai se tasoteoreettikkojen väite koske parisuhteeseen pääsyä vaan seksin saantia? Eli juuri niitä yhdenillan suhteita. Niitä kyllä yleensä hoikka nuori/nuorehko nainen saa, jos ei ole nirso seurasta.
Kuulostaa siltä että valehtelet jollain tapaa itsellesi.
Se nuorempi ja hoikempi sinä oli aivan 100% varmasti viehättävämpi mutta jätät kertomatta jotain.
Et nuorempana joko kelpuuttanut ketään tai miehet ei uskaltaneet lähestyä kun ajattelivat että mahdollisuuksia ei ole?
Ei se mistään painosta ole kiinni, koska monethan pitävät hiukan tuhdimmastakin. Jotain muita juttuja.
Uh, miehiä siis riittää sinulla jonoksi asti, tarvitsee vain valita. Kyllä sulla on vaikeaa...
Vierailija kirjoitti:
Se nuorempi ja hoikempi sinä oli aivan 100% varmasti viehättävämpi mutta jätät kertomatta jotain.
Et nuorempana joko kelpuuttanut ketään tai miehet ei uskaltaneet lähestyä kun ajattelivat että mahdollisuuksia ei ole?
Niin, totesinhan jo aloituksessa että nyt jälkeenpäin kun katson niitä kuvia niin olin tosi nätti. Mutta minkä minä sille voin jos joku kuvittelee ettei ole mahdollisuuksia eikä siksi uskalla lähestyä, eihän se minun vastuullani ole kun en tiedä kuka satunnainen vastaantulija jotain lähestymistoiveita elättelisi? /ap
Monilla on fättifetissi ja sille voi mitään. Jos kierrät nää matkaliput ja yritän suomipoikaa niin kelpaatko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyöritätä kahta miestä samaan aikaan?
Kosto
"Naama on edelleen sama ja hiukset kasvaneet pidemmiksi, mutta kroppa on erikokoinen ja vähän eri muotoinenkin."
Oisko vastaus tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totesinhan jo aloituksessa että nyt jälkeenpäin kun katson niitä kuvia niin olin tosi nätti. Mutta minkä minä sille voin jos joku kuvittelee ettei ole mahdollisuuksia eikä siksi uskalla lähestyä, eihän se minun vastuullani ole kun en tiedä kuka satunnainen vastaantulija jotain lähestymistoiveita elättelisi? /ap
Ei ole kiellettyä naisilta tehdä suoraa aloitetta miehille.
Jos väität että "et pääse parisuhteeseen" kun todellisuudessa olet vain ollut tekemättä aloitteita passiivisena niin se on valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyöritätä kahta miestä samaan aikaan?
Koska nyt satuin tapaamaan heidät molemmat lähes samaan aikaan ja tykkään molemmista. /ap
Minä olen aina ollut hoikka ja olen ollut sinkku ikävuodet 18-30. Ja olen siis edelleen. Luonteessani vika ei voi olla, koska kukaan mies ei ole edes tutustunut minuun, joten luonnettani eivät ole voineet tietää.
Minä olen ainakin päässyt erittäin hyvin parisuhteeseen ja olen ollut koko ikäni hoikka. Leskeydyttyäni jouduin sinkkumarkkinoille 47 vuotiaana ja helposti löytyi uusi parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Hei, sulla on nyt menny pahasti sekaisin tää: tasoteoria tarkoittaa että tietynlaiset MIEHET saa tai ei saa naisia. Naisen ulkonäköön ne ei koskaan ota kantaa, koska naiset on oletusarvoisesti laihoja, nuoria ja pitkätukkaisia missejä/malleja yms. Muun näköiset naiset eivät kuulu tähän teoriaan mitenkään, ilmeisesti siksi koska lassukat ei näe heitä naisina ollenkaan.
Ah totta, näinhän se olikin! Vain miehet jaotellaan tasoihin, naiset ovat kaikki instabeibejä. (Jos joku ei ole 22-vuotias hoikka instabeibe, niin sehän ei ole sitten nainen ollenkaan.) Sorry. /ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiellettyä naisilta tehdä suoraa aloitetta miehille.
Jos väität että "et pääse parisuhteeseen" kun todellisuudessa olet vain ollut tekemättä aloitteita passiivisena niin se on valehtelua.
Tein aloitteita ihastuksiani kohtaan, sain muutamat lempeät pakit ja yhden "tahtoisin kovasti, mutten voi syystä X"-vastauksen. Lainaamassani viestissä kyseenalaistettiin nimenomaan se, uskaltavatko miehet lähestyä, niin siihen vastasin tuossa yllä. Ota nyt silmä käteen. /ap
Siis vuodessako noin lihoit? Mitä sulle oikein tapahtui? Söit suruun?
Naisella tarvitsee olla v***u, niin saa ainakin lukuisia mahdollisuuksia alkaa parisuhteeseen. Sen sijaa jos miehellä on k***ä, se ei auta parisuhteeseen etenemistä yhtään.
Kuinka vanha olet?