Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen tarvitsee vain olla hoikka, niin pääsee parisuhteeseen" – ja v*tut.

Vierailija
03.08.2019 |

Viitisen vuotta sitten: BMI 21.5. Katselin äsken vanhoja kuvia siltä ajalta, ja olin kyllä hurjan nätti mutta pohjattoman yksinäinen. Ihastuksia oli ja kaipasin kovasti poikaystävää, mutta ei vaan napannut. Koska en pidä yhdenillanjutuista ja ihastukseni eivät saaneet vastakaikua, olin ilman seksiä lähes vuoden verran.

Nyt: BMI 27. Naama on edelleen sama ja hiukset kasvaneet pidemmiksi, mutta kroppa on erikokoinen ja vähän eri muotoinenkin. Siitä huolimatta minulla on tällä hetkellä jopa kaksi (!) miestä jotka kumpikin ovat halukkaita parisuhteeseen, molemmat tosi upeita ja ihania mutta kun ei voi oikein olla tyttöystävä kahdelle samaan aikaan. Lähestymisiä ja aloitteita on tullut muutenkin, viime viikonloppuna joku ihan tuntematon tyyppi tuli iskemään vaikka olin toisen tapailemani miehen kanssa liikkeellä! Deitiltä meinasi mennä hermot.

Tasoteoreetikot, selittäkää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Ap, kerrotko muista muuttujista mitä painon lisäksi on ilmennyt sitten niiden aikojen, kun olit hoikka?

En kyllä osaa sanoa, mikä muu olisi muuttunut. Elämäntilanne ja -asenne säilyneet kutakuinkin samoina, olen ollut samassa työpaikassa koko ajan, vaatetyyli on aika lailla sama, tosin hiukset ovat nykyään vähän pidemmät. Suhtaudun aina avoimen ystävällisesti ihmisiin (olen ehkä toisinaan vähän liiankin luottavainen), mutta tarvitsen paljon omaa aikaa ja jos sosiaalinen kanssakäyminen on liian tiivistä, väsähdän. Näin on ollut aina. /ap

Vierailija
42/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että "ongelmasi" hoikkana oli se, että usein miehiltä menee pupu pöksyyn, jos kyseessä on "unelmanainen". Ei uskalleta lähestyä kun pelätään pakkeja. On helpompi lähestyä tavallisempaa naista kuin unelmien naista. Kaikin puolin tasokkaan on annettava jotain signaaleja miehille että kannattaa lähestyä häntä, jotta uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavat on helppoja