Kertokaapas sitten millaisen miehen minä voin enää saada (mies jätti mut)?
Olen mitei 40. Asun pk-seudulla. Mulla on yksi ala-asteikäinen lapsi. Enemmän introvertti, ajattelevainen, huumorintajuinen.
175/65 suht urheilullinen, pitkät hiukset. Akateeminen. Hyvä työpaikka ja tulot. Harrastan liikuntaa, mutta myös löhöilyä. Kiitos vastauksista!
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
No tuolla toisessa ketjussa miehiä itkettää, kuinka tavalliset 30-40-vuotiaat miehet ei saa edes yhtä tinder-matchia 40-70-vuotiaiden naisten joukosta. Kuulostaa naisten markkinoilta ;) Saat kenet haluat!
Eräässä ketjussa +40v naisen kannattaa lähestyä 50-70v miehiä jotta tärppäis. Siis eikö täällä kirjoitetakaan absoluuttista totuutta häh?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä ihan itsesi vuoksi se ero ja sen syyt selvittää ja käsitellä. Miehiä kyllä riittää, mutta samojen kuvioiden tai virheiden toistaminen ei ehkä kannata?
Mieheni petti minua ja jätti. Syynsä toki minussakin. Toivoisin oikeasti luotettavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuolla toisessa ketjussa miehiä itkettää, kuinka tavalliset 30-40-vuotiaat miehet ei saa edes yhtä tinder-matchia 40-70-vuotiaiden naisten joukosta. Kuulostaa naisten markkinoilta ;) Saat kenet haluat!
parisuhteeseen vai reisien väliin?
Jos panoa haluaa niin varmaan joo
En hae pelkkää seksiseuraa. Siksi Tinder ei sovi mulle..ap
No aivan, eli sinne meni naisten markkinat.
Sorry tytöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku suht samanlainen, mies jolla on jo haluamansa lapset ja keskittyy niihin. Et semmista ihkaomaa miestä tuskin saat joka keskityisi vain sinuun. Ja erinöisitä taloudellisista syistä avioliitto lienee ihan out vaihtoehtona.
Et jos samis kelpaa niin eiku etsimään.Tarkoitatko, että kukaan lapseton mies ei voisi enää kiinnostua minusta? En enää haluaisi lisää lapsia omia lapsia.
Miksi haluaisit lapsettoman miehen? Sopeudumme huonosti lapsiperhearkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on naiseksi suhteellisen pitkä, mikä karsii kiinnostuneita.
Tämä. Tinderissä suurin osajoukko on juuri nämä 170-175 cm pitkät naiset, jotka ovat suomalaisten keskipituudet huomioiden selvästi keskimittaa pidempiä naisia. Aika harva mies haluaa honkkelin naisen, varsinkaan toiselle kierrokselle.
Joo, olen pitkä nainen. Minulla on tosi pitkät jalat. Olen kuitenkin melko siro. Käytän usein korkkareita, joten mies mieluiten yli 180 cm. Eksäni on noin 190 cm. Onko pitkät naiset nykyään epäsuosiossa?
No jos mies on 175cm tumppi niin kyllä se silloin hakee taskurakettia. Itse hakisin pidempää naista mielelläni koska sellainen saa syödä enemmän kuin joku 155 senttinen. Tai saa nekin syödä mutta se on välitön massakausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä ketjussa +40v naisen kannattaa lähestyä 50-70v miehiä jotta tärppäis. Siis eikö täällä kirjoitetakaan absoluuttista totuutta häh?
Ai kauhee! En kyllä voisi olla kiinnostunut isäni ikäisestä miehestä 60-70 v ! Joku nuorekas 50 voisi ehkä mennäkin... Apua jos papat vaan vaihtoehtona, ikuinen sinkkuus mieluummin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä! Siitä ei ole aikaakaan kun yhdessä ketjussa miehet kilpaa kertoivat, kuinka voivat valita kauniista ja nuorista naisista sen kauneimman ja nuorimman kanssaan parisuhteeseen. Toisessa ketjussa miehet vuodattavat katkeria kyyneleitä, kun edes rumat tavisnaiset eivät kiinnostu heistä, voi kyynel.
Joku tosiaan valehtelee.
Yritetty on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku suht samanlainen, mies jolla on jo haluamansa lapset ja keskittyy niihin. Et semmista ihkaomaa miestä tuskin saat joka keskityisi vain sinuun. Ja erinöisitä taloudellisista syistä avioliitto lienee ihan out vaihtoehtona.
Et jos samis kelpaa niin eiku etsimään.Tarkoitatko, että kukaan lapseton mies ei voisi enää kiinnostua minusta? En enää haluaisi lisää lapsia omia lapsia.
Lapsi asuu kanssani viikko-viikko systeemillä, joten on minulla paljon lapsetonta aikaa. En etsi isää lapselleni...
Noilla pekseillä ap löytää vaikka kenet. Mutta oos 40v kokematon ja lapseton sinkkumies niin kaikki toivo on heitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parisuhteeseen vai reisien väliin?
Jos panoa haluaa niin varmaan joo
En hae pelkkää seksiseuraa. Siksi Tinder ei sovi mulle..ap
No aivan, eli sinne meni naisten markkinat.
Sorry tytöt
Tätä pelkään. En harrasta yhden illan juttuja...
Yritetty on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta eronneena äitinä deittailin itse vain lapsettomia, yhden sellaisen kanssa olen nyt ollut nelisen vuotta. Ihan käytännön syistä on helpompaa, jos vain toisella on lapsia :) Ja kun mäkään en enää lisää halunnut/halua niin vela oli mullekin erinomainen vaihtoehto. Lapsiperhearkea emme kuitenkaan jaa kuin viesteillä, meillä on omat asunnot. En ottaisi ketään saman katon alle lapsieni kanssa muutenkaan, oli tällä lapsia tai ei. Tää kyllä toimii meillä, mutta ei tietenkään sovi kaikille.
Oikein hyvän voit vielä löytää :)
Itse myös akateeminen , eronnut, hoikka ja yhden lapsen äiti . Vähän nuorempi tosin kuin sinä .
Löysin hyvän miehen ajan kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Yritetty on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi asuu kanssani viikko-viikko systeemillä, joten on minulla paljon lapsetonta aikaa. En etsi isää lapselleni...
Lähes aina naisilta kuulee tuon: "En etsi isää lapselleni."
No eihän ne miehetkään etsi äitiä lapsellensa. Se on tietenkin ihan hieno haave, että löytäisit tuossa iässä hyvän lapsettoman miehen, joka ei halua lapsia, mutta haluaa silti sinut jne. Kannattanee kuitenkin pitää todennäköisempänä sitä vaihtoehtoa, että löydät samankaltaisessa tilanteessa olevan miehen, jolla on jo lapset tehty.
Sinulla on hyvät markkinat. Kannattaa kohdistaa haku itsesi tasoisiin miehiin, joilla on myös lapsi/lapset samaa ikäluokkaa. Minä olen 48 v ja löysin upean miehen viime talvena treffisivuston kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tinderissä suurin osajoukko on juuri nämä 170-175 cm pitkät naiset, jotka ovat suomalaisten keskipituudet huomioiden selvästi keskimittaa pidempiä naisia. Aika harva mies haluaa honkkelin naisen, varsinkaan toiselle kierrokselle.
Joo, olen pitkä nainen. Minulla on tosi pitkät jalat. Olen kuitenkin melko siro. Käytän usein korkkareita, joten mies mieluiten yli 180 cm. Eksäni on noin 190 cm. Onko pitkät naiset nykyään epäsuosiossa?
No jos mies on 175cm tumppi niin kyllä se silloin hakee taskurakettia. Itse hakisin pidempää naista mielelläni koska sellainen saa syödä enemmän kuin joku 155 senttinen. Tai saa nekin syödä mutta se on välitön massakausi.
Eli 170-175cm pitkä nainen voi unohtaa kaikki alle 175cm olevat miehet. He hakevat taskuraketteja.
Voi kun kaikki kmiehet muistaisivat tämän tulevissa ketjuissaan. eri
Vierailija kirjoitti:
Yritetty on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta eronneena äitinä deittailin itse vain lapsettomia, yhden sellaisen kanssa olen nyt ollut nelisen vuotta. Ihan käytännön syistä on helpompaa, jos vain toisella on lapsia :) Ja kun mäkään en enää lisää halunnut/halua niin vela oli mullekin erinomainen vaihtoehto. Lapsiperhearkea emme kuitenkaan jaa kuin viesteillä, meillä on omat asunnot. En ottaisi ketään saman katon alle lapsieni kanssa muutenkaan, oli tällä lapsia tai ei. Tää kyllä toimii meillä, mutta ei tietenkään sovi kaikille.
Kiva kuulla, että olet löytänyt itsellesi sopivan miehen. Minullekin kävisi tällainen ratkaisu, että asuisimme eri osoitteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 170-175cm pitkä nainen voi unohtaa kaikki alle 175cm olevat miehet. He hakevat taskuraketteja.
Voi kun kaikki kmiehet muistaisivat tämän tulevissa ketjuissaan. eri
No ei todellakaan. Olen 175 cm ja lähes kaikki naiseni ovat olleet 170+ pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvän voit vielä löytää :)
Itse myös akateeminen , eronnut, hoikka ja yhden lapsen äiti . Vähän nuorempi tosin kuin sinä .
Löysin hyvän miehen ajan kanssa :)
Mukava kuulla! Onnea sinulle!!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hyvät markkinat. Kannattaa kohdistaa haku itsesi tasoisiin miehiin, joilla on myös lapsi/lapset samaa ikäluokkaa. Minä olen 48 v ja löysin upean miehen viime talvena treffisivuston kautta.
Toivottavasti näin kävisi myös minulle..ap