APUA, mistä hoitoa?! KIIRE
Tuttavalla omainen joka ei saa hoitoa, nyt in tilanne akuutti. Kaikki perinteiset keinot, potilasasiamies yms käytetty. Ehdotin yhteydenottoa iltapäivälehtiin ym. Onko teillä tiedossa joku "aktivisti" joka on ottanut hoitakseen tällaisia asioita, nimiä saa ehdotella.
Luulisi että Suomessa saa hoitoa jos on sairas, näköjään näin ei ole...
Kommentit (41)
Mitä hoitoa hän tarvitsee, yleensä pääsee terveyskeskukseen jos on akuutti tapaus.
Mi kirjoitti:
Kaikki yllämainitetyt käytetty. Ei kai sairas ihminen jää ilman hoitoa Suomessa, niin olen luullut. Terveyskeskus, ambulanssi, yliopiston päivistys käännyttää potilas pois, jättää hoitamatta.
On omemassa eläinaktivistejä, kai on olemassa joku vastaava "ihmisaktivisti" johon voisi olla yhteydessä, nimiä saa ehdotella.
Ap
Mikä sillä sitten oikein on? Menkööt sitten yksityiselle
Nämä provot menevät koko ajan sairaammiksi, kun teinit luulevat saavansa jotain vastinetta toisten kus..ettamisesta. Näen jo näiden teinien tulevaisuuden jossain sossun luukulla.
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston päivystys???
Suomennos= erikoissairaanhoidon päivystys, etkö hoksaa.
No soittakaa iltikseen, saatte ehkä jopa kaljarahat traagisesta tarinastanne.
Mi kirjoitti:
Kaikki yllämainitetyt käytetty. Ei kai sairas ihminen jää ilman hoitoa Suomessa, niin olen luullut. Terveyskeskus, ambulanssi, yliopiston päivistys käännyttää potilas pois, jättää hoitamatta.
On omemassa eläinaktivistejä, kai on olemassa joku vastaava "ihmisaktivisti" johon voisi olla yhteydessä, nimiä saa ehdotella.
Ap
Mikä sulla on? Kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston päivystys???
Suomennos= erikoissairaanhoidon päivystys, etkö hoksaa.
Erik. sairaanhoitoa on sairaaloissakin. Esim. Jyväskylässä ja Hyvinkäällä ei ole yliopistosairaalaa, paffi.
Anteeksi sekava aloitus...
On sairastellut vuosia, sairaus on erittäin epätavallinen, sopiva hoitoa ei ole löydetty.
Vaikka tilanne on se ettei hoitoa ole ehkä olemassakaan niin eihän ihmistä voi jättää auttamatta? Jos ihminen on niin sairas ettei pysty olemaan niin kai hänelle on jotain tarjottava, muuta kuin lämmintä kättä?
Mun kaalin ei mene se että Suomessa jätetään sairasta kitumaan oman onnensa nojaan.
Ap
Kyllä se nyt kualla kupsahtaa. voi voi ja lämmin leipä
0/5
Vielä kun sanot mikä sitä kaveria vaivaa? kiertelet ja kaartelet ja taidat itsekin tietää ettei mikään akuutti...
Mikä sairaus/mitä oireita? Mitä tehty tk:ssa, päivystyksessä? Millaista hoitoa pitäisi saada?
Avaa vähän tapausta niin ehkä saisit järkeviä vastauksia.
On sairastellut vuosia, sairaus on erittäin epätavallinen, sopiva hoitoa ei ole löydetty.
Vaikka tilanne on se ettei hoitoa ole ehkä olemassakaan niin eihän ihmistä voi jättää auttamatta? Jos ihminen on niin sairas ettei pysty olemaan niin kai hänelle on jotain tarjottava, muuta kuin lämmintä kättä?
Mun kaalin ei mene se että Suomessa jätetään sairasta kitumaan oman onnensa nojaan.
Ap
Alkkikset ovat usein mystisen tuskaisia, samoin narkit. Ootko kokeillu viinaa antaa?
Mi kirjoitti:
Ap
Mitä hoitoa kaipaat?
Voi hyvää päivää. Jos tk, päivystys ja ensihoito "käännyttänyt pois" niin ei silloin kyllä akuutista hädästä ole kyse.
Olipas sekava aloitus. Soita 112, jos noin kiire. Muutoin vaikka sosiaalitoimisto. Jos ei ole reagoitu, hän ei ehkä tarvitsekaan hoitoa, vaan ehkä joku muu tarvitsee...