Vyötärön ja lantion valtavan suuri ero
Vyötärönympärykseni on 61, lantion 97 cm. Harrastan liikuntaa, muttei mikään auta. Äidilläni on samanmuotoinen kroppa, nyt kyllä vyötäröä tullut lisää (lantiota myös). Eikö millään saisi takamusta pienemmäksi?
Kommentit (43)
Eikö tuo ole ihanne? Minulle ainakin kelpaisi.
Hyväksyisit kroppasi tuollaisena kun et sille mitään voikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain muuta kommentoivaa kuin mitä miehet ajattelevat? Ap
Mitä merkitystä sillä on mitä naiset ajattelevat takapuolestasi?
Häntä pitäisi muiden kovasti naisten kehua ja kadehtia.
Rauhoitupa nyt. Enpä usko, että minua kukaan kadehtii, huonosti istuvia housuja, mekkoja, takkeja.... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitupa nyt. Enpä usko, että minua kukaan kadehtii, huonosti istuvia housuja, mekkoja, takkeja.... Ap
Löytyy kyllä sopivia ja vartaloa oikealla tavalla korostavia mutta ei sieltä Prisman hyllystä. Terveisin tismalleen saman vartalomallin omaava ja sitä pukeutumisella korostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on uniikki vartalo johon ei perustokmannirytky sovi. Hommaa mittojesi mukaisia asusteita niin maailma syö kädestäsi.
Voi ei. Mäkin sit varmaan oon hottis kun mullakin melkein sama ero senteissä.
Vyötärö 91 ja lantio 125
😁
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
😁
2,7-metrisenä olet ihannemitoissa kymmenen metrin etäisyydeltä katseltuna!
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
😁
Voisit ollakin kun liikkuisit itsesi ap:n mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
😁Voisit ollakin kun liikkuisit itsesi ap:n mittoihin.
Niinpä. Noita mittoja ei selitellä isoilla luilla ja lihaksikkuudella, kyseessä on vaan ikävä, klassinen sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa pukeutua. Minusta tuntuu että tiedät itsekin vartalosi olevan uskomaton, ja tulit tänne uhrautuvana kehuja kalastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
Niinpä. Noita mittoja ei selitellä isoilla luilla ja lihaksikkuudella, kyseessä on vaan ikävä, klassinen sohvaperuna.
Miksi ikävä? Olen ihan hauska. Ja käyn puolen tunnin lenkillä joka päivä.
Vaateongelmahan on olemassa, vaikka jostain joskus löytäisi istuvaa tai voi mittojen mukaan tehdä/teettää. Ei ole helppoa koluta sataa mekkoa läpi. Venyvistä ja paukkuvista periaatteessa muodottomista trikoovaatteista löytää helpoiten, mutta jo trenssin löytäminen on hankalaa, jos ei hyväksy puutteita. Melkein väittäisin helposti istuvia vaatteita löytävien muodokkaiden joko olevan ulalla aidosta istuvuudesta tai olevan jotain muuta kuin muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
...jonka tulokset nollaat joka päivä jollain mätöllä.
Mättö pois ja puolentoistatunnin lenkkejä.
Palataan asiaan puolen vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa pukeutua. Minusta tuntuu että tiedät itsekin vartalosi olevan uskomaton, ja tulit tänne uhrautuvana kehuja kalastelemaan.
Se on sinun ongelmasi. En saa kehuja irl, en ole mikään hottis, miksi ette nyt usko, että tämä on ongelma, johon kuvittelin saavan neuvoja. Poistun keskustelusta nyt turhautuneena. Joskus epäilen tämän kansan mielenterveyttä, oikeasti hyvin omituista saada tällaisia vastauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi. En saa kehuja irl, en ole mikään hottis, miksi ette nyt usko, että tämä on ongelma, johon kuvittelin saavan neuvoja. Poistun keskustelusta nyt turhautuneena. Joskus epäilen tämän kansan mielenterveyttä, oikeasti hyvin omituista saada tällaisia vastauksia. Ap
Huokaus. Tässä sitten pari neuvoa. Lopeta pakaroiden ja reisien treenaus kokonaan, ala mättämään ruokaa ja herkkuja hullun lailla ja kasvattamaan vatsaa. Näin tuo kurja vyötärönympärys siitä pikkuhiljaa suurenee.
Vaatteissa mekon otat joko joustavaa trikoota tai sitten fiftarimallisen, joka tyköistuva ylhäältä ja helma levenee vyötärönkohdalta. Suomalaiset mielellään pukeutuvat telttakankaisiin, voit alkaa käyttämään myös niitä jos et halua korostaa vyötäröäsi.
https://www.pilailupuoti.com/tuote/50-luku-mekko-kirsikka/
https://www.misswindyshop.com/products/charlize-mustard-swing-50-luvun-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
Et kovin mukaltalta ihmiseltä vaikuta itsekään, kovin olet aggressiivinen :( Hyh hyi.
Fashion novan mallit ovat ainakin kuvailun kaltaisia, tosin photoshopilla lienee osuutta asiaan. Mutta sitä käsittääkseni mainostetaan merkkinä, jolta löytyy esim. housuja, joissa vyötärö-lantiosuhde olisi parempi kurvikkaille.
Mulla taas on vyötärö isompi kuin lantio. Eli
en sinuna valittaisi.
Itse olen samanmuotoinen ja aina kärsinyt siitä. Vaatteita en löydä koskaan sopivia, mekot on otettava perseen mukaan ja vyötärölle laitettava vyö tai sitten tehtävä sisäänottoja vyötärön kohtaan. Opettelin jo pienenä ompelemaan, joten se on säästänyt minut monelta mielipahalta. Esim. sopivaa vartalonmyötäistä iltapukua ei löytynyt koskaan, niin ne oli tehtävä itse. Farkuissa on ollut suurin ongelma, niitä ei oikein korjata ja ne ei vaan istu, vaikka laittais vyön. Nykyisin niihinkin on onneksi tullut parannusta, kiitos tämän isopeppubuumin. Mutta siis nykyisin olen hyväksynyt vartaloni. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 91 ja lantio 125
Et kovin mukaltalta ihmiseltä vaikuta itsekään, kovin olet aggressiivinen :( Hyh hyi.
Höpöhöpö, jokainen saa puolustautua, se on tervettä. Just tuollaista kommentointia kuin tuo sinun en voi sietää.
Ap, tiedän ongelman. Löytää muuten ihanasti istuvat farkut, mutta vyötäröön jää kahden nyrkin kokoinen alue liikaa kangasta. On oikeasti vaikea löytää vaatteita. Jos olet nuori nainen, tuskin haluat käyttää mitään fiftarimekkoja...
Muut naiset kadehtivat häntä jos miehet pitävät hänen pepustaan.