Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko uskontopakkoa päiväkodissa
Kommentit (4)
Henkilökunnalla on velvollisuus järjestää siten, ettei kenenkään ole pakko osallistua esim. kirkkokäyntiin tai laulaa joululauluja.
Siksi ajaksi lapselle on järjestettävä muuta toimintaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toiveita uskontokasvatuksesta.
käytännössä yksityisessä päiväkodissamme on srk:n pyhäkoulu silloin tällöin ja joulujuhlissa laulettiin Jeesus-lapsestakin.
Ainakin meillä päiväkodissa tiedoitetaan hyvissä ajoin mm. pyhäkoulusta ja pyydetään informaatioo jos joku ei halua lapsensa osallistuvan.
Alue: Aihe vapaa
Suomessa missään uskontopakkoa.