Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole onnellinen ja tasapainoinen kun puut täällä muiden elämää ja jaat diagnooseja ?
Eli jos ei pidä nettikiusaamisesta, on itse häiriintynyt? Erikoista. Nettikiusaajilla on takuulla mt-diagnooseja, tämä on varmasti jokaiselle ihan päivänselvää. Surullisia, katkeria ja kateellisia lisäksi. Aina puhumassa pahaa niistä, joiden elämän vaihtaisivat heti omaansa. Toisia, joilla menee huonosti (sairaat, köyhät, päihdeongelmaiset, kodittomat jne.) jaksavat ymmärtää ja tsempata, kun eivät ole uhka omalle olemassaololleen. Mutta jos jollain on jotain kivaa elämässä, niin sellainen touhu on saatava loppumaan heti! Jos minulla ei ole mitään, ei saa olla muillakaan! Ihanaa narsistista raivoa. :D
Tämä juuri on päivänselvää muille, mutta ei tälle Johannaa haukkuvalle ihmiselle, joka kaiken lisäksi luulee ilmeisesti jostain ihmeen syystä jonkun Sveitsissä asuvan ihmisen kommentoivan täällä. Voi toki kommentoidakin, mutta minä se en ole.
Mielenterveysongelmat ovat arkipäivää monille, eikä ole syytä yleistää, että ne liittyisivät erityisesti nettikiusaajiin.
Mutta sitäkin selvempää on, ettei netissä tuntemattomia haukkuva ihminen voi hyvin.
Mitä jos sinä Johannan elämää täällä negatiivisesti puiva ihminen panisit nyt koneen/kännykän hetkeksi pois päältä ja menisit vaikka kävelylle/uimaan tai tekisit ylipäätään jotain, joka tekee sinulle hyvää? Ja josta sinulle tulee oikeasti hyvä mieli? Raivoaminen tuntemattomille ei saa oloasi paremmaksi. Oman elämän kohtaaminen sen sijaan on mahdollisuus. Voit aloittaa vaikka tänään puhtaalta pöydältä, ryhtyä tavoittelemaan sitä, mitä oikeasti haluaisit elämästä.
Olen varma, että tällaisella nettipalstalla tuntemattomien asioiden puiminen ei paranna oloasi/elämääsi.
Minä panen nyt kännyn pois ja lähden harrastamaan liikuntaa.
Toivottavasti sinulle tulee hyvä sunnuntai, anna itsellesi mahdollisuus olla tänään oikeasti onnellinen!
Nyt on pakko kommentoida, että ymmärsinkö oikein? On ihan ok kommentoida tänne kirjoittaville yksityishenkilöille, mutta tänne kirjoittavien ei ole ok kommentoida julkista blogia? Mielestäni on aika luonnollista, että kommentoidaan täällä, jossa niihin saa vastakaikua eli tulee kuulluksi, koska blogissa kommentteja ei julkaista tai jos julkaistaan niihin ei kuitenkaan vastata.
Et ymmärtänyt. Kumpikin on sallittua. Tuo bloggaajapakkomielteinen ei vaan kestä sitä, että hänen käytöstään ruoditaan samaan tyyliin kuin bloggaajien. Hänen narsistinen mielensä ei kestä kritiikkiä omia toimiaan kohtaan, vaikka muita pitäisi saada haukkua miten huvittaa. Tännehän saa nähtävästi suoltaa millaista pas kaa haluaa, mt-ongelmaisten trollien likaviemärihän tämä palsta on.
Vierailija kirjoitti:
Uusi #yhteistyöpostaus julkaistu.
Mannekiineina lapset ja merirosvo.
Tietysti uskottavampaa olisi, että näitä ulkoiluita näkyisi joskus muulloinkin kuin pelkästään silloin kun on saatu lisää roinaa jonkun #yhteistyön kautta, varsinkin kun väitetään että me ulkoillaan tosi paljon.
Sitä paitsi tuohan on se sama nuotio, joka sijaitsee ihan niiden talon vieressä. Sama paikka, jossa kävivät kuulemma aina asgeirin ja lasten kanssa sunnuntailenkillä. Näkyyy fitnesspäiväkirjoissa.
Se kyllä selittää sen, miksi näillä "himoulkoilijoilla" on retkellä mukana posliinimukit ja miksi noiden retkeilyvaatteet on kuivat, puhtaat ja rypyttömät. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mannekiineina lapset ja merirosvo.Mihin nämä kaikki saadut vaatteet laitetaan? Joka vuosi tulee uusi takki, onko vanha jo hajonnut? Jaetaanko ne sukulaisille tai kavereille vai hillotaan ullakolle? Myydään kirppiksillä? Ei kovin ekologista vaikka laitettaisiinkiin eteenpäin koska #kulutukseen yllyttävää #vuosittainuudetvermeet. Hyvä laatu kestää kauan. Toki, onhan tästä hyvästä ja kestävästä laadustakin ollut postaus... Nyt se ei vain ole ajankohtainen, koska #yhteistyöpostaus #vuosittainuudetvermeet.
Ymmärtäisin nämä #yhteistyöpostaukset mikäli blogi olisi kirjoittajansa tulonlähde, kuten monella onkin. Mutta kyseinen blogi on kirjoittajansa mukaan #hyvänmielenpaikka ja #päiväkirja varsinaisen työn eli tulonlähteen ollessa ihan muualla.
En ole kertaakaan nähnyt kv:lla näitä yhteistyöryysyjä päällä sen jälkeen, kun postaus on tehty. Vaatteet esiintyvät kuvissa sen kerran, silloin kun ne julkaista blogiin kaupallisena yhteistyönä. Samoin kuin kauneudenhoitotuotteetkin. "Tää tuote X on ollu mun luottotuote jo vuosia." Aijaa no viime viikolla sun luottotuotteita oli jotkut ihan muut eikä tästä purkista mainittu halaistua sanaa. Tosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mannekiineina lapset ja merirosvo.Tietysti uskottavampaa olisi, että näitä ulkoiluita näkyisi joskus muulloinkin kuin pelkästään silloin kun on saatu lisää roinaa jonkun #yhteistyön kautta, varsinkin kun väitetään että me ulkoillaan tosi paljon.
Sitä paitsi tuohan on se sama nuotio, joka sijaitsee ihan niiden talon vieressä. Sama paikka, jossa kävivät kuulemma aina asgeirin ja lasten kanssa sunnuntailenkillä. Näkyyy fitnesspäiväkirjoissa.
Se kyllä selittää sen, miksi näillä "himoulkoilijoilla" on retkellä mukana posliinimukit ja miksi noiden retkeilyvaatteet on kuivat, puhtaat ja rypyttömät. 🤣
Joo, ne ihan varmasti valehtee. Eivät tasan ikinä käy ulkoilemassa yhdessä. Juuri ja juuri jaksoivat raahautua lähinuotiolle kuvien oton takia. Muulloin itkevät ja masentelevat sisällä talossaan, aivan kuten sinäkin. Masentuneilla ihmisillä tuntuu usein olevan sellainen harhaluulo, että muidenkin elämä on samanlaista kurjuutta, mutta toiset vaan feikkaa paremmin. :D
Mitä veikkaat, minkä väriset alushousut heillä oli jalassaan noissa kuvissa? Ja mistä ostetut? Ja mitähän se bloggaaja ajattelisi, jos lukisi tätä ketjua? Vajoaisiko masennukseen vai nauraisi räkäisesti syrjäytyneiden jutuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mannekiineina lapset ja merirosvo.Mihin nämä kaikki saadut vaatteet laitetaan? Joka vuosi tulee uusi takki, onko vanha jo hajonnut? Jaetaanko ne sukulaisille tai kavereille vai hillotaan ullakolle? Myydään kirppiksillä? Ei kovin ekologista vaikka laitettaisiinkiin eteenpäin koska #kulutukseen yllyttävää #vuosittainuudetvermeet. Hyvä laatu kestää kauan. Toki, onhan tästä hyvästä ja kestävästä laadustakin ollut postaus... Nyt se ei vain ole ajankohtainen, koska #yhteistyöpostaus #vuosittainuudetvermeet.
Ymmärtäisin nämä #yhteistyöpostaukset mikäli blogi olisi kirjoittajansa tulonlähde, kuten monella onkin. Mutta kyseinen blogi on kirjoittajansa mukaan #hyvänmielenpaikka ja #päiväkirja varsinaisen työn eli tulonlähteen ollessa ihan muualla.
En ole kertaakaan nähnyt kv:lla näitä yhteistyöryysyjä päällä sen jälkeen, kun postaus on tehty. Vaatteet esiintyvät kuvissa sen kerran, silloin kun ne julkaista blogiin kaupallisena yhteistyönä. Samoin kuin kauneudenhoitotuotteetkin. "Tää tuote X on ollu mun luottotuote jo vuosia." Aijaa no viime viikolla sun luottotuotteita oli jotkut ihan muut eikä tästä purkista mainittu halaistua sanaa. Tosi uskottavaa.
Pitäisikö ne sinulle lahjottaa? Harmi, ettet ole ihan samaa kokoa. Mitä se sinulle ylipäätään kuuluu, mitä joku muu omistamilleen vaatteille tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mannekiineina lapset ja merirosvo.Tietysti uskottavampaa olisi, että näitä ulkoiluita näkyisi joskus muulloinkin kuin pelkästään silloin kun on saatu lisää roinaa jonkun #yhteistyön kautta, varsinkin kun väitetään että me ulkoillaan tosi paljon.
Joo katsoin samaa, noissa kuvissa näkyy se sama kallion tehty boulderointiseinä. Fitnesspäiväkiruoissa Asgeir kiipesi kallion ylös, Johannan kauhistellessa, että siellä se nyt kiipeää.
Nyt blogissa kuva Olavista kiipeämässä samaa kalliota. No, pääasia että Olav on tyytyväinen päästyään taas blogiin pönöttämään omistamansa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ne sinulle lahjottaa? Harmi, ettet ole ihan samaa kokoa. Mitä se sinulle ylipäätään kuuluu, mitä joku muu omistamilleen vaatteille tekee?
"Harmi, ettet ole ihan samaa kokoa" 🤣🤣🤣🤣
En minäkään ole samaa kokoa. Olen pienempi. 😝
Mitä luulette, mitä bloggaaja syö tänään iltapalaksi ja onko varmasti vastuullisesti tuotettua ruokaa? Ja toimiikohan hänellä ruoansulatus normaalisti? Minusta on erittäin outoa, kun aiemmin kirjoitti lempparieväänsä olevan voileipä, mutta viimeviikolla sanoikin sen olevan puuro. Aika törkeää ja vastuutonta lukijoiden harhaanjohtamista. Kyllä meidän kuuluisi saada tietää välittömästi, jos lempieväs vaihtuu. Meidän avulla ne tulotkin hänelle tulee, joten hänellä on vastuu kertoa kaikki elämästään reaaliaikaisesti meille. Oikeastaan hänen kuuluisi hyväksyttää kaikki elämäänsä koskevat päätökset ensin meillä lukijoilla, etenkin minulla, koska seuraan hänen elämäänsä niin tarkasti ja raportoin siitä heti tänne. Alkaa olla jo niin vastuutonta menoa tuo, että parempi jos laittaisi pillit pussiin. Haluan vain hyväntuulisia postauksia jumppaamisesta ja neulomisesta. Kaikki muu saa pääni räjähtämään kiukusta ja sitten minulle tulee tosi paha mieli ja tekee mieli tulla oksentamaan se kaikki tänne ja sitten minua kiusataan siitä, että haluan kertoa arvokkaan ja ainoan mielipiteeni bloggaajan elämästä ja sen viimeisimmästä käänteestä. Eikö minulla muka ole oikeutta siihen, häh? Olen ihan täysin normaali mt-ongelmista vapaa ihminen. En vain kestä tätä vääryyttä, minulla pitäisi olla oikeus sanella mitä bloggaaja elämässään tekee ja valitsee. Tai vähintään tulla tänne kertomaan oma mielipiteeni asiasta, kun kommenteissakaan en saa keskustella eikä bloggaaja vastaa tärkeisiin kysymyksiini. Että haistakaapa vaan kakka kaikki te, jotka ette ole samaa mieltä kanssani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo katsoin samaa, noissa kuvissa näkyy se sama kallion tehty boulderointiseinä. Fitnesspäiväkiruoissa Asgeir kiipesi kallion ylös, Johannan kauhistellessa, että siellä se nyt kiipeää.
Nyt blogissa kuva Olavista kiipeämässä samaa kalliota. No, pääasia että Olav on tyytyväinen päästyään taas blogiin pönöttämään omistamansa naisen kanssa.
Ei ole oikein hyvä tuo Olavin parta... Olisi edes leukaparta, mutta kun kasvaa leuan alla kaulassa ja naamassa ei ole haiveneen haiventa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, mitä bloggaaja syö tänään iltapalaksi ja onko varmasti vastuullisesti tuotettua ruokaa? Ja toimiikohan hänellä ruoansulatus normaalisti? Minusta on erittäin outoa, kun aiemmin kirjoitti lempparieväänsä olevan voileipä, mutta viimeviikolla sanoikin sen olevan puuro. Aika törkeää ja vastuutonta lukijoiden harhaanjohtamista. Kyllä meidän kuuluisi saada tietää välittömästi, jos lempieväs vaihtuu. Meidän avulla ne tulotkin hänelle tulee, joten hänellä on vastuu kertoa kaikki elämästään reaaliaikaisesti meille. Oikeastaan hänen kuuluisi hyväksyttää kaikki elämäänsä koskevat päätökset ensin meillä lukijoilla, etenkin minulla, koska seuraan hänen elämäänsä niin tarkasti ja raportoin siitä heti tänne. Alkaa olla jo niin vastuutonta menoa tuo, että parempi jos laittaisi pillit pussiin. Haluan vain hyväntuulisia postauksia jumppaamisesta ja neulomisesta. Kaikki muu saa pääni räjähtämään kiukusta ja sitten minulle tulee tosi paha mieli ja tekee mieli tulla oksentamaan se kaikki tänne ja sitten minua kiusataan siitä, että haluan kertoa arvokkaan ja ainoan mielipiteeni bloggaajan elämästä ja sen viimeisimmästä käänteestä. Eikö minulla muka ole oikeutta siihen, häh? Olen ihan täysin normaali mt-ongelmista vapaa ihminen. En vain kestä tätä vääryyttä, minulla pitäisi olla oikeus sanella mitä bloggaaja elämässään tekee ja valitsee. Tai vähintään tulla tänne kertomaan oma mielipiteeni asiasta, kun kommenteissakaan en saa keskustella eikä bloggaaja vastaa tärkeisiin kysymyksiini. Että haistakaapa vaan kakka kaikki te, jotka ette ole samaa mieltä kanssani!
Ja kaikista pahin vääryys minua kohtaan oli tämä uusi miesvalinta. Se vanha oli niin paljon parempi kuin tämä uusi, siis siitä lähtien kun erosivat. Ennen eroa se vanhakin oli ihan tyhmä. Eihän kukaan järkevä nyt ota samalta kylältä uutta miestä, olisi vähintään osloon pitänyt mennä uusi etsimään. Ihan todella epäilyttävä se uusi mies, minun olisi pitänyt valita hänelle seuraava. En kestä lukea postauksia siitä uudesta miehestä, tulee henkisesti todella paha olo ja sitten on pakko tulla heti tänne kirjoittamaan ja kertomaan, kuinka epämiellyttävä ihminen ja huono valinta hän oli. En kestä enkä voi ymmärtää. Miksei hänelle ole samanlainen miesmaku kuin minulla? Vääryyttä. Jouduin jopa nostamaan unilääkkeeni määrää tämän asian takia. Ja pakko kirjoittaa joka päivä vähintään viisi uutta miestä koskevaa viestiä tänne av:lle. Ihan ihme touhua tuollainen elämä, olisi jo aika kyllä lopettaa koko blogi.
^ Jep, on siinä meillä merirosvo! No, fantasiansa kullakin, mikäpä minä olen niitä arvostelemaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein hyvä tuo Olavin parta... Olisi edes leukaparta, mutta kun kasvaa leuan alla kaulassa ja naamassa ei ole haiveneen haiventa.
Voihan vit tujen kevät. :D
Vajaaälyinenkö tämän kirjoitti?
Vierailija kirjoitti:
^ Jep, on siinä meillä merirosvo! No, fantasiansa kullakin, mikäpä minä olen niitä arvostelemaan.😂
Mutta sinähän arvostelet kaikkea, jotta oma surkea elämä ei tulisi mieleesi.
Hyvä jos sinäkin viimein ymmärsit, että jokaisella on oma makunsa. Kauanko tämän muille itsestäänselvän asian ymmärtäminen sinulta veikään?
Aplodit sinulle! 🥳
Se on kyllä sanottava Olavin hyväksi, että hän näyttää kuvissa aidosti tyytyväiseltä ja iloiselta. Ja itse asiassa varmaan onkin.
Voisipa samaa sanoa Johannasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ja helpottavaa kuulla, että joku muukin huomasi tuon lempieväshuijauksen! Luulin jo olevani ainoa. Todella törkeää harhaanjohtamista tosiaan, ehkä kyseessä oli joku yhteistyöjuttu, jota varten ensin väitti syövänsä aina leipiä välipalaksi jotka yhtäkkiä ja arvaamatta vaihtuivatkin puuroon. Eipä ole enää leipiä näkynyt välipalakuvissa. Todella törkeää käytöstä, mikä hän oikein kuvittelee olevansa?! Ensin oli leivät vielä juuston ja paprikan kanssa mutta myöhemmin pelkillä kurkuilla (jotka se kaamea mies on varmaan moottorisahalla veistellyt) ☹️. Minä ainakin syön samaa evästä joka aamu ja ilta, eikä ole tarvetta vaihtaa. Onhan se tietysti tuollaisen bloggaajan helppoa vaihdella välipaloja, kun leivät ja puurohiutaleet tulee kätevästi yhteistyön tiimoilta ilmaiseksi. Toista se on täällä, kun joutuu jonosta hakemaan eikä ikinä tiedä etukäteen, mitä sattuu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä sanottava Olavin hyväksi, että hän näyttää kuvissa aidosti tyytyväiseltä ja iloiselta. Ja itse asiassa varmaan onkin.
Voisipa samaa sanoa Johannasta.
Oliko tämä 83. kerta, kun ketjussa totesit saman asian? Muistissa vikaa?
Olisi hauskaa nähdä, kuinka onnelliselta ja hyvinvoivalta itse näytät. Tirsk.
Sen kirjoittaminen, että bloggaaja näyttää mielestäsi surulliselta, ei kuitenkaan tee hänestä sitä. Se tekee sinusta vaan entistä onnettomamman... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ja helpottavaa kuulla, että joku muukin huomasi tuon lempieväshuijauksen! Luulin jo olevani ainoa. Todella törkeää harhaanjohtamista tosiaan, ehkä kyseessä oli joku yhteistyöjuttu, jota varten ensin väitti syövänsä aina leipiä välipalaksi jotka yhtäkkiä ja arvaamatta vaihtuivatkin puuroon. Eipä ole enää leipiä näkynyt välipalakuvissa. Todella törkeää käytöstä, mikä hän oikein kuvittelee olevansa?! Ensin oli leivät vielä juuston ja paprikan kanssa mutta myöhemmin pelkillä kurkuilla (jotka se kaamea mies on varmaan moottorisahalla veistellyt) ☹️. Minä ainakin syön samaa evästä joka aamu ja ilta, eikä ole tarvetta vaihtaa. Onhan se tietysti tuollaisen bloggaajan helppoa vaihdella välipaloja, kun leivät ja puurohiutaleet tulee kätevästi yhteistyön tiimoilta ilmaiseksi. Toista se on täällä, kun joutuu jonosta hakemaan eikä ikinä tiedä etukäteen, mitä sattuu saamaan.
Täällä kolmas, joka huomasi saman jutun.
Sanonpa vaan, että onneton on.
Ja sanon tämän siksi, että toivoisin hänen tulevan yhtä onnettomaksi kuin minä. Suorastaan vi tuttaa, että joidenkin elämä on noin helppoa, voi valita mitä tahansa välipalaksi ja vielä valehdella siitä. Uskomattoman törkeää käytöstä!!! Teen luultavasti rikosilmoituksen asiasta. Pitää meitä lukijoita suorastaan pilkkanaan, kyllä me huomaamme, että voileivät hävisivät yhtäkkiä kuvista!
Mitä luulette, käyttävätkö he fiskarsin juustohöylää juuston leikkaamiseen vai jotain norjalaista hienostomerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis.. hassuinta tässä on että joku ihan oikeasti luulee että täällä on yksi kirjoittaja joka vastaa itselleen ja peukuttaa itseään ja jopa sivukaupalla. Onpa outoa ajattelua..
Ei kyse ole luulosta, vaan tiedosta. Palstan moderaattoreillekin asia on ihan selkeää.
On täysin laitonta selvitellä ihmisten ip osoitteita ja kertoa niitä si ulle. Mitä mieltä mahtaa sivustosta vastuussa oleva taho tällaisesta toiminnasta!?
Ei sellaisten selvittämiseen tarvitse olla edes palstan mode tai kovin kummoinen hakkeri.
Mihin nämä kaikki saadut vaatteet laitetaan? Joka vuosi tulee uusi takki, onko vanha jo hajonnut? Jaetaanko ne sukulaisille tai kavereille vai hillotaan ullakolle? Myydään kirppiksillä? Ei kovin ekologista vaikka laitettaisiinkiin eteenpäin koska #kulutukseen yllyttävää #vuosittainuudetvermeet. Hyvä laatu kestää kauan. Toki, onhan tästä hyvästä ja kestävästä laadustakin ollut postaus... Nyt se ei vain ole ajankohtainen, koska #yhteistyöpostaus #vuosittainuudetvermeet.