Mies,koituuko suhteessa ongelmaksi,jos nainen haluaa seksiä vain 3-4krt/kk
Tykkään erilaisista asusteista,suuseksistä,käsiraudatkin on välillä jees,eri asennoista ja harrastaa seksiä muualla,kun kotona ja omassa sängyssä.Pyllyseksi on ehdoton ei.Vaikka en halua koko ajan...Pidän halimisesta ja pussaamisesta kumminkin.
Kommentit (10)
Ihan suora vastaus on että koituu VARMASTI. Viikkotasolla tuo olisi ok. Miksi et halua useammin jos kerran leikitkin on ok. Tykkäisitkö jos miehesi pakottaisi sinut seksiin. Eli sitoisi esim. sänkyyn kiinni ja panisi väkisin?
No nykyiseen tilanteeseen verrattuna olisi parannus. Nykyään seksiä on kerran kuussa tai harvemmin, yleensä harvemmin
"Halimisesta ja pussaamisesta?" 🙄
Jos löydät miehen, jolle seksi ei ole tärkeää, riittää varmasti harvemminkin.
Halia voi kavereitakin, ei kai siihen miestä tarvi?
Kerro ainakin, kun parisuhdetta virittelet, ettei libidosi ole kovin korkea. Muuten tulee murheita.
Toinen vaihtoehto on tietysti vanhempi mies, monelle riittää vanhemmiten paljon harvemmin kuin nuorena.
Hm, meillä on harvemmin seksiä. Itse haluaisin varmaan 3-4 kertaa viikkoon mielellään, mutta kerrankin viikossa ihan ok. Nykyisellään välillä vähän harmittaa mutta tällä hetkellä tilanne on siedettävissä.
Jos jatkuvasti olis noin pitkät tauot, ei tulisi ongelmia, vaan ero. Kyllä 4-7 kertaa viikossa pitää olla seksiä, jotta pysyy mielenkiinto yllä.
Voi kiesus näitä vastauksia taas. Määrät on yksilökohtaisia etkä millään palstagallupilla voi tehdä johtopäätöksiä. Kunhan olet rehellinen asiasta ois alkuun hyvä.
Meillä on 1-3krt viikossa, kuukautisviikko menee aina ilman. Ei ole mies valittanut eikä vaihtanut. On toki aina valmis. Toki joskus on päiviä et useemman kerran.
Oli aika jolloin seksiä oli muutaman kerran vuodessa, silloin hän (syystä) oli mieli mustana asiasta. Jos sekstaltais vaan silloin kun mun tekee mieli niin tahti ois edellen tuo. Olen päättänyt vain lähteä leikkiin mukaan vaikkei aina himottaisi, kyllä siinä hyväillessä lämpiää.
N50 on jännä ajatus, että kaverin halailu ois sama asia kuin rakkaan halailu. Ei todellakaan ole. Itse myös tykkään läheisyydestä, halauksista ja pusuista ilman oletusta seksistä. Miksi? Koska tulee haluttu ja rakastettu olo. Ja tämä olo taas saa seksikerrat lisääntymään.
Jos en kokisi itseäni halutuksi mieheni silmissä niin en todellakaan haluaisi sekstailla.
Tämähän on hyvä paikka kysellä,kun suurin osa miehistä ajattelee alapäällä täällä,kun lukee noita juttuja.Tosimiehet löytyy muaalta ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä paikka kysellä,kun suurin osa miehistä ajattelee alapäällä täällä,kun lukee noita juttuja.Tosimiehet löytyy muaalta ;)
Ja 80% on trolleja.
Totta tuo että ne normimiehet eli tosimiehet löytyy muualta kuin trollipalstalta huutelemasta.
Tommonen määrä olis taivas. Meillä kun ei ole edes vuodessa 3 kertaa.
m. 46
Ei tuo pitkäaikainen ongelma ole. Parisuhde vaan menee vaihtoon.