Nyt poistui Ritan profiilista kaikki kuvat
Ilmestyi jotain kissakuvia. Vaihtuukohan nimi?
Miksi niin moni seuraaja tykkää noista uusista kuvista? Sitä en ymmärrä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin livevideollahan kerrottiin, että itse on annettu tunnukset wa-viestillä huijarille. Omaa tyhmyyttä siis koko "hakkerointi".
😳 Ei kai KUKAAN ole niin tyhmä?!
Ap
Monikin hämääntyy huijausviesteistä.
Vierailija kirjoitti:
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?" -Martina Aitolehti
Viisaus vailla vertaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tosi paljon, kun jossain iltalehdessä oli juttu, että vauvakuvat poistettu ja on itketty niiiin vuolaasti sitä. Ihankun ne katois heiltä lopullisesti, jos poistuu jostain instasta. Ehkä tää oli joki vihje ja heräte heille, et se puhelin veke ja keskitytte vauvaan ettekä jaa siitä vauvastanne kaikkea koko kansalle.
Kuulemma kuvat oli tallennettu vain instaan eikä muualle.
No ei voi kun itseään syyttää tuossa tapauksessa. Kuvathan olis voinut kadota jonain päivänä ihan ilman hakkerointiakin. Ei kai insta mikään ikuinen valokuvakirja ole.
Jos vollottaa jonkun Instagram-profiilin takia, pitää hankkia elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin livevideollahan kerrottiin, että itse on annettu tunnukset wa-viestillä huijarille. Omaa tyhmyyttä siis koko "hakkerointi".
Ap
Missä tilanteessa itse jakaisit sometiliesi tunnuksia? Onko sellaista. Itselle ei tule kyllä mieleen tilannetta, että wa-viestillä laittaisin yhtään kellekkään mitään tunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?" -Martina Aitolehti
Miettiiköhän MMAitolehti tommosia rystyset turvoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hakkerointihokemisillaan yrittävät vain peitellä sitä omaa typeryyttään, vaikka tilanne olisi täysin sama kun antaisi tunnuksensa vaikka naapurin Pertille, joka sitten kirjautuu tilille tekemään pahojaan. Enpä Perttiäkään hakkeriksi siinä tilanteessa kutsuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedotuksesta. Mitäköhän ajattelit, että tiedolla teen?
En tiedä, mutta näköjään oli hyödyllinen tieto, kun tulit sitä kommentoimaan.
Ap
Et tiennyt oikein sitäkään. Olet kyllä kumma tyyppi, kun tuostakin piti hernettä nokkaan vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä tilanteessa itse jakaisit sometiliesi tunnuksia? Onko sellaista. Itselle ei tule kyllä mieleen tilannetta, että wa-viestillä laittaisin yhtään kellekkään mitään tunnuksia.
En ole yksi monista tässä asiassa, mutta työn kautta oon huomannut että on monia.
Ai miksi niin moni tykkää niistä kissakuvista? Koska ihmiset vaan skrollaa aivottomasti sitä fiidiä, tuskin edes rekisteröivät kenen kuvista tykkäsivät. Monet seuraa myös mitä ja ketä tahansa koska haluavat itse seuraajia. Tärkeintä elämässä on se numero mikä lukee seuraajien kohdalla ja näyttääkö ulospäin suositulta vai ei. Jotkut jopa poistaa kuvia jos ne ei ole saanut tarpeeksi monta tykkäystä heti ekan tunnin aikana ja postaa uudelleen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiiköhän MMAitolehti tommosia rystyset turvoksissa?
Peilin edessä seistessä omaa kuvaansa ihaillen ja itkien samalla koko vuoden edestä.
Onhan toi tietty hivenen ilkeää, mutta tuo on kuitenkin vaan turhanpäiväinen sometili niin ei sen perään kannata itkeä. Mutta toki tälläkin saa naamansa hetkeksi julkisuuteen.
Oikeasti ei olisi minkäänlainen menetys kenellekään vaikka ihan kaikki ig ja facetilit katoaisi maailmasta tänään. Ennemminkin se olisi parasta mitä voisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Liian moni nykyään luottaa Instagramiin kuvapankkina. Äitinikin tallensi kaikki kuvansa Instaan ja kaikki kuvat tietysti katosivat silloin, kun hänen profiilinsa kaapattiin (kerroin tästä toisessa ketjussa).
Nyt hän on oppinut, että kuvat kannattaa siirtää myös koneelle.
Ap
Oikeesti? Insta vieläpä pakkaa kuvat ihan surkean laatuisiksi. Ihmeellistä että joku haluaa säilöä sellaisia mössökuvia ainoana kopioina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä wa-viesti?
Oisko WhatsApp
Vierailija kirjoitti:
Jos vollottaa jonkun Instagram-profiilin takia, pitää hankkia elämä.
Taisi vollottaa eniten sen takia kun ei ollut tallentanut joitakin vauvakuvia ja -videoita muualle kuin instastoryyn. Mikä on tietysti typerästi tehty, mutta minkäs teet tässä vaiheessa... Ehkä nyt oppivat varmuuskopioiden tärkeyden.
Ihan tylsä insta ilman Ritaa. Lähdin pois seuraajista.
Nää julkimot jotka seuraa Ritaa niin pois vaan sillä äkkiä ne sieltä seuraajista keksii uusia uhreja.
Luin että sitä sinistä merkkiä ei voi pyytää tai hankkia.
Sen saa vaan jotkut.
Siepillä sitä ei ole ja seuraajia 165 tuhatta.
Veera on sitä pyytänyt mutta mitään ei kuulemma tapahdu.
Laitoin viestiä hänelle.
Tykkään Ritan ja Veeran videoista.
Seuraan harvoja, täytyy olla jotenkin mua viihdyttävä.
Liian moni nykyään luottaa Instagramiin kuvapankkina. Äitinikin tallensi kaikki kuvansa Instaan ja kaikki kuvat tietysti katosivat silloin, kun hänen profiilinsa kaapattiin (kerroin tästä toisessa ketjussa).
Nyt hän on oppinut, että kuvat kannattaa siirtää myös koneelle.
Ap