Seisoin yli 10 minuuttia mäkkärin jonossa kun kaksi reilusti ylipainoista mammaa lastenvaunuineen oli edessäni tekemässä tilausta
Eikö siellä neuvolassa ole äideille minkäänlaista ruokavalistusta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ssomput tilas?
Ihan oli suomalaisia kouvolatukkia
Mitä sinä itse teit siellä? Ei se ruoka ole sinulle sen terveellisempää siellä mitä heille.
He kuuluvat siihen raskautettujen kansanosaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä itse teit siellä? Ei se ruoka ole sinulle sen terveellisempää siellä mitä heille.
Mun tilauksessa meni alle minuutti, eikä kassa näpytellyt romaanin mittaista tilausta koneelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tilauksessa meni alle minuutti, eikä kassa näpytellyt romaanin mittaista tilausta koneelle
Kuinka monelle hengelle sinä sitten tilasit? Vai tilasivatko naiset vain yhden ainoan aterian? Aloituksessa kyselit ruokavalistuksen perään, mutta kuitenkin vastasit vain tilauksen ajankeston. Mikä se sinua oikeasti riepoo? Sekö, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä eivätkä he tiedä, milloin sinä olet liikenteessä ja sattuvat jonnekin ennen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle hengelle sinä sitten tilasit? Vai tilasivatko naiset vain yhden ainoan aterian? Aloituksessa kyselit ruokavalistuksen perään, mutta kuitenkin vastasit vain tilauksen ajankeston. Mikä se sinua oikeasti riepoo? Sekö, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä eivätkä he tiedä, milloin sinä olet liikenteessä ja sattuvat jonnekin ennen sinua?
Kylläpä meni tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä meni tunteisiin
Kyllä, ärsyttävät tyhjäpäiset minäminävalittajat, jotka valittavat tyhjästä, ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä meni tunteisiin
Toisin kuin aloitus?
Eri
Mistä johtunee että ärsyttävillä ihmisillä menee myös mäkkärissä niin kauan tilatessa. He tilaavat ihan kaikkea mitä mieleen sattuu juolahtamaan ja miettivät välissä mitä kaikkea on tarjolla.
Kun itse tilaan se on tasan 5 sekunttia. Saan kuitenkin usein huonompaa palvelua. Tämä on asetelma joka toistuu muuallakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtunee että ärsyttävillä ihmisillä menee myös mäkkärissä niin kauan tilatessa. He tilaavat ihan kaikkea mitä mieleen sattuu juolahtamaan ja miettivät välissä mitä kaikkea on tarjolla.
Kun itse tilaan se on tasan 5 sekunttia. Saan kuitenkin usein huonompaa palvelua. Tämä on asetelma joka toistuu muuallakin elämässä.
Ei se ole huonompaa palvelua, kun asiakaspalvelija huomaa sinulla olevan kiireen, niin hän ei jää jaarittelemaan vaan hoitaa puhumisen myös viidessä sekunnissa.
Ei se ole lapsillekkaan hyväksi, että äidit syövät liikaa ja epäterveellisesti. Jos ei muuten niin lapset saavat huonoja vaikutteita vanhempien ruokatavoista.
Ihanaa lukea palstalta miten minun ruokani kutittaa sinun pyllyä. 😘
Vierailija kirjoitti:
ja se lapsen hyvinvointi on ilmeisesti toissijaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ssomput tilas?
Mä näin tuollaisen kombon eilen ruokakaupassa, ja niiden kersojen lisäksi niissä kärreissään niillä oli kukkuroittain hamppareita, roiskeläppiä, juustonaksuja ja limsaa. Molemmat n.20 v. tydsyt olivat mallia siiderivalas 150 cm / 150 kg. Ei voinut kuin sääliä niitä lapsiparkoja, kun niitä oli "siunattu" tuollaisilla mätisäkkisillä ja ilmeisen i d i o o t t i "äideillä".
Oliskohan jono edennyt nopeammin jos olisi ollut laihoja mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja se lapsen hyvinvointi on ilmeisesti toissijaista
Heh-heh, läskifoobikko verhoaa kuvitellun paremmuutensa huoleen lapsista.
Mäkkäri on peestä koska u.s.a, menisivät heseen niin tulis joku veroäyri tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ssomput tilas?
Mä näin tuollaisen kombon eilen ruokakaupassa, ja niiden kersojen lisäksi niissä kärreissään niillä oli kukkuroittain hamppareita, roiskeläppiä, juustonaksuja ja limsaa. Molemmat n.20 v. tydsyt olivat mallia siiderivalas 150 cm / 150 kg. Ei voinut kuin sääliä niitä lapsiparkoja, kun niitä oli "siunattu" tuollaisilla mätisäkkisillä ja ilmeisen i d i o o t t i "äideillä".
Sossun pitäis useimmin tarttua tälläiseen lapsen laiminlyöntiin.
Eikö ap ole mitään muuta tekemistä 😆