Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seisoin yli 10 minuuttia mäkkärin jonossa kun kaksi reilusti ylipainoista mammaa lastenvaunuineen oli edessäni tekemässä tilausta

Vierailija
03.08.2019 |

Eikö siellä neuvolassa ole äideille minkäänlaista ruokavalistusta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap ole mitään muuta tekemistä 😆

Vierailija
2/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ssomput tilas?

Ihan oli suomalaisia kouvolatukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse teit siellä? Ei se ruoka ole sinulle sen terveellisempää siellä mitä heille.

Vierailija
4/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kuuluvat siihen raskautettujen kansanosaan.

Vierailija
5/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse teit siellä? Ei se ruoka ole sinulle sen terveellisempää siellä mitä heille.

Mun tilauksessa meni alle minuutti, eikä kassa näpytellyt romaanin mittaista tilausta koneelle

Vierailija
6/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tilauksessa meni alle minuutti, eikä kassa näpytellyt romaanin mittaista tilausta koneelle

Kuinka monelle hengelle sinä sitten tilasit? Vai tilasivatko naiset vain yhden ainoan aterian? Aloituksessa kyselit ruokavalistuksen perään, mutta kuitenkin vastasit vain tilauksen ajankeston. Mikä se sinua oikeasti riepoo? Sekö, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä eivätkä he tiedä, milloin sinä olet liikenteessä ja sattuvat jonnekin ennen sinua?

Vierailija
7/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle hengelle sinä sitten tilasit? Vai tilasivatko naiset vain yhden ainoan aterian? Aloituksessa kyselit ruokavalistuksen perään, mutta kuitenkin vastasit vain tilauksen ajankeston. Mikä se sinua oikeasti riepoo? Sekö, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä eivätkä he tiedä, milloin sinä olet liikenteessä ja sattuvat jonnekin ennen sinua?

Kylläpä meni tunteisiin

Vierailija
8/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä meni tunteisiin

Kyllä, ärsyttävät tyhjäpäiset minäminävalittajat, jotka valittavat tyhjästä, ärsyttävät.

Vierailija
9/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä meni tunteisiin

Toisin kuin aloitus?

Eri

Vierailija
10/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtunee että ärsyttävillä ihmisillä menee myös mäkkärissä niin kauan tilatessa. He tilaavat ihan kaikkea mitä mieleen sattuu juolahtamaan ja miettivät välissä mitä kaikkea on tarjolla.

Kun itse tilaan se on tasan 5 sekunttia. Saan kuitenkin usein huonompaa palvelua. Tämä on asetelma joka toistuu muuallakin elämässä.

Vierailija
11/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtunee että ärsyttävillä ihmisillä menee myös mäkkärissä niin kauan tilatessa. He tilaavat ihan kaikkea mitä mieleen sattuu juolahtamaan ja miettivät välissä mitä kaikkea on tarjolla.

Kun itse tilaan se on tasan 5 sekunttia. Saan kuitenkin usein huonompaa palvelua. Tämä on asetelma joka toistuu muuallakin elämässä.

Ei se ole huonompaa palvelua, kun asiakaspalvelija huomaa sinulla olevan kiireen, niin hän ei jää jaarittelemaan vaan hoitaa puhumisen myös viidessä sekunnissa.

Vierailija
12/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lapsillekkaan hyväksi, että äidit syövät liikaa ja epäterveellisesti. Jos ei muuten niin lapset saavat huonoja vaikutteita vanhempien ruokatavoista. 

Vierailija
13/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki elämä.

Vierailija
14/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea palstalta miten minun ruokani kutittaa sinun pyllyä. 😘

Vierailija
15/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja se lapsen hyvinvointi on ilmeisesti toissijaista

Vierailija
16/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ssomput tilas?

Mä näin tuollaisen kombon eilen ruokakaupassa, ja niiden kersojen lisäksi niissä kärreissään niillä oli kukkuroittain hamppareita, roiskeläppiä, juustonaksuja ja limsaa. Molemmat n.20 v. tydsyt olivat mallia siiderivalas 150 cm / 150 kg. Ei voinut kuin sääliä niitä lapsiparkoja, kun niitä oli "siunattu" tuollaisilla mätisäkkisillä ja ilmeisen i d i o o t t i "äideillä".

Vierailija
18/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan jono edennyt nopeammin jos olisi ollut laihoja mammoja.

Vierailija
19/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja se lapsen hyvinvointi on ilmeisesti toissijaista

Heh-heh, läskifoobikko verhoaa kuvitellun paremmuutensa huoleen lapsista.

Mäkkäri on peestä koska u.s.a, menisivät heseen niin tulis joku veroäyri tännekin.

Vierailija
20/36 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ssomput tilas?

Mä näin tuollaisen kombon eilen ruokakaupassa, ja niiden kersojen lisäksi niissä kärreissään niillä oli kukkuroittain hamppareita, roiskeläppiä, juustonaksuja ja limsaa. Molemmat n.20 v. tydsyt olivat mallia siiderivalas 150 cm / 150 kg. Ei voinut kuin sääliä niitä lapsiparkoja, kun niitä oli "siunattu" tuollaisilla mätisäkkisillä ja ilmeisen i d i o o t t i "äideillä".

Sossun pitäis useimmin tarttua tälläiseen lapsen laiminlyöntiin.