Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi avautui humalassa hieman vihaiseen sävyyn että minun pitäisi olla avoimempi

Vierailija
02.08.2019 |

En tiedä pitäiskö olla noteeraamatta koko asiaa, koska oli tosiaan ottanut hieman. Itse en juurikaan juo, joten ärsyttää tuollainen että alkaa kännissä avautumaan. Silti jäänyt mietityttämään...

En tosin näe syytä miksi avautuisin hänelle? Minulla on paljon muita ihmisiä, joihin luotan enemmän. Jos anopille jotain kertoisin niin en voi koskaan olla varma jääkö tieto hänelle vai levittääkö sitä eteenpäin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että hänen pitäisi olla suvaitsevampi! Ei kukaan voi muuttaa kuin itseään ja omaa suhtautumistaan. Piste.

Vierailija
2/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut että hänen pitäisi olla suvaitsevampi! Ei kukaan voi muuttaa kuin itseään ja omaa suhtautumistaan. Piste.

Niin totta tuokin. En sanonut oikein mitään siihen. On sellainen ihminen että saattaa selvinpäinkin kommentoida outoja välillä, vaikka periaatteessa ihan fiksu ihminen onkin. Lisäksi on tosi kova juoruamaan toisten asioita, siksi ei huvita kertoa mitään peruskuulumisia enempää hänelle. T:Ap

Vierailija
4/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on miehesi elämän tärkein nainen. Nyt ja aina. Kannattaa pitää hyvät välit. Anopit ovat ne jotka siivoavat jäljet ruman avioeron jäljiltä, keräävät pirstaleet ja auttavat poikiaan jatkaamaan elämää petollisista naisista huolimatta.

Jo Kalevalan aikaan tämä tiedettiin...

Vierailija
5/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on miehesi elämän tärkein nainen. Nyt ja aina. Kannattaa pitää hyvät välit. Anopit ovat ne jotka siivoavat jäljet ruman avioeron jäljiltä, keräävät pirstaleet ja auttavat poikiaan jatkaamaan elämää petollisista naisista huolimatta.

Ei ole enää, kun kuopattiin.

-ohis ja lapio-

Vierailija
6/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus sinulle ja Kalevalan ajoille...

Vierailija
7/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hiljainen hissukka, joka ei puhu koskaan, mistään, kenellekään?

Vierailija
8/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hiljainen hissukka. Johan aloituksessa sanoin että minulla on ihmisiä kelle kerron henkilökohtaisista asioista, anoppini ei ole yksi niistä. T:Ap

Vierailija
9/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että pahimmat juorukellot on niitä jotka ärsyyntyvät kun joku ei ole "tarpeeksi avoin".

Vierailija
10/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukotus sinulle ja Kalevalan ajoille...

Harmittaako kun totuus sattuu?

Vierailija
11/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa samaa anopista. Olen siis yrittänyt ja yrittänyt tutustua, päästä ja päästää lähemmäksi, mutta kun toinen ei oikein vastaa aloituksiini mitään, ei koskaan kysy mitään, jos aloitan jonkun jutun.

Parikymmentä vuotta yrittänyt. Ja sanonutkin tämän hänelle, nätisti. Olkoon.

Vierailija
12/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää, kun kuopattiin.

-ohis ja lapio-

No anopin haamu sitten istuu olkapäälläsi kaikesta huolimatta...

Vierailija
13/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yksi sellainen kaveri joka juoruaa mulle kaikki naapureidensa, työkavereidensa, harrastuskavereidensa, lastensa kavereiden vanhempien, miehensä sukulaisten ym tekemiset joten en kerro hänelle enää mitään omia asioitani ollenkaan. Koska yhtä lailla ne mun asiat leviteltäisiin myös ihmisille jotka eivät edes tunne minua, ole koskaan kuulleetkaan!

Tapaamiset ovat aika helppoja: toinen puhuu kuin papupata sen pari tuntia ja toinen on hiljaa ja tyytyväinen ettei tarvitse kertoa omista tekemisistään mitään.

Vierailija
14/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin sanoa samaa anopista. Olen siis yrittänyt ja yrittänyt tutustua, päästä ja päästää lähemmäksi, mutta kun toinen ei oikein vastaa aloituksiini mitään, ei koskaan kysy mitään, jos aloitan jonkun jutun.

Parikymmentä vuotta yrittänyt. Ja sanonutkin tämän hänelle, nätisti. Olkoon.

Miksi hänen pitäisi päästää sinut lähelle? Luottamus ansaitaan, oletko kuullut?

Vierailija
15/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on yksi sellainen kaveri joka juoruaa mulle kaikki naapureidensa, työkavereidensa, harrastuskavereidensa, lastensa kavereiden vanhempien, miehensä sukulaisten ym tekemiset joten en kerro hänelle enää mitään omia asioitani ollenkaan. Koska yhtä lailla ne mun asiat leviteltäisiin myös ihmisille jotka eivät edes tunne minua, ole koskaan kuulleetkaan!

Tapaamiset ovat aika helppoja: toinen puhuu kuin papupata sen pari tuntia ja toinen on hiljaa ja tyytyväinen ettei tarvitse kertoa omista tekemisistään mitään.

En tajua miksi ihmiset kutsuu tuollaisia kavereikseen.

Vierailija
16/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että pahimmat juorukellot on niitä jotka ärsyyntyvät kun joku ei ole "tarpeeksi avoin".

Olisikohan näin? Mielenkiintoista... Jotenkin minua ei vaan huvita hänelle avautua mistään, en oikein edes varma mikä tekee sen, koska jollekin toiselle juoruajallekin saatan joskus avautuakin. Ehkä siksi että anoppi osaa olla myös tosi ilkeä ihminen. En halua että hän käyttää mitään kertomaani minua vastaan joskus vastaisuudessa. T:Ap

Vierailija
17/23 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt ongelmaa? Anoppisi on mikä on ja sun ei sille tarvii eikä pidäkään puhua. Miksi asiaa pitää enempää vatvoa? Toisesta korvasta sisäään ja toisesta ulos. Kas noin. Nyt voit jatkaa normaalia arkeasi.

Vierailija
18/23 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on myös todennut mulle, että mun pitää olla avoimempi, kun hän on tottunut sellaiseen toimintaan. Mun anoppi on erittäin tunnettu koko kylän tietotoimistona. Arvatkaa, kiinnostaako olla kovin avoin tuollaisen ihmisen kanssa? Suuttui ihan silmittömästi, kun hän taas kerran mainitsi avoimuuden puutteesta, ja mä sit kysyin että eikö hänellä riitä riittävästi juoruja meidän perheestä?

Vierailija
19/23 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hiljainen hissukka. Johan aloituksessa sanoin että minulla on ihmisiä kelle kerron henkilökohtaisista asioista, anoppini ei ole yksi niistä. T:Ap

Puhutko koskaan anopillesi mistään?

Vierailija
20/23 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä haluaisi sellaista naista perheeseen, etenkään poikani tyttöystäväksi, joka ei puhu minulle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän