Ei ole ihme ettei pennut osaa eikä jaksa odottaa yhtään mitään!!!!!! Terveisiä uimahallista, Tikkurilasta.
Olin lippuluukulla ostamassa Smartumin puhelinsovelluksella sarjalippua, siihen nyt sattuu menemään hieman enemmän aikaa, kuin että viskataan kolikot tiskiin.
Takanani on äiti, kaksi lasta ja mummo. Mummo nalkuttaa koko ajan, että "mikä siinä nyt kestää?? Uimahalli ei ole edes kauan enää auki! Kyllä rahalla maksu on paljon nopeampaa!! Ja poika, arviolta n. 8v. säestää ja vinkuu: "kauaan siinä vielä kestäääääää??? ym...
Ai saatana. Pinna paloi. Käännyin sitä kakaraa päin, ja sanoin sille että kyllä kuule tässä elämässä joutuu joskus myös odottamaan!
Ai saakeli, ei ole ihme että se pentu oli tuollainen, mummo on hyvin opettanut, ja äitinsä ei tehnyt yhtään mitään.
Terveisiä vaan sille känisevälle mummolle, että haudassa ei ole sitten kiire!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne :D kiusallinen hiljaisuus täytti tilan? Hyvä että sanoit.
Jep. Tuli hetken hiljaisuus. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta olen edelleen raivoissani.
ap
Miksi ihmiset raivostuu niin helposti olemattoman pienistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne :D kiusallinen hiljaisuus täytti tilan? Hyvä että sanoit.
Jep. Tuli hetken hiljaisuus. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta olen edelleen raivoissani.
ap
Miksi ihmiset raivostuu niin helposti olemattoman pienistä asioista?
Ei tuo ollut olemattoman pieni asia, vaan koko perheen käytöstapojen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi. Olin tänään kaupassa, kun vanhat ihmiset nalkuttivat kassajonossa, että mikä siellä kassalla kestää. Kassalla oli asioimassa nainen pyörätuolissa. En sanonut mitään, vaikka mieli teki. Ei kait sen ikäsiä pysty enää kasvattamaankaan?
Kerran joku vanhempi rouva oli niin raivoissaan kassalla kun kassahenkilö auttoi häntä edellä olevaa naista (jolla oli käsi paketissa) pakkaamaan ostokset. Meni ehkä 30 sekkaa. Jotain se ikäihminen tiuski kassalle pakasteiden sulamisesta.
Ilmoitin kassan käytöksestä kaupan palautepostiin ja kehuin hänen hermojaan siinä tilanteessa. Sainkin vastauksen jossa kassalle luvattiin jotain pientä hyvästä työstä. Se ilahdutti.
Muistakaa että myös positiivista palautetta voi laittaa työntekijöistä.
Tainnut jokin muu jo sulaa aikoja sitten 😁
Ihmiset ovat ylipäätään tosi äkäisiä ja kärsimättömiä.
Esim. kassajonossa edelläni oli iäkäs nainen pyörätuolissa, ja siirryin hänen taakseen. Kun jono sitten liikahti, "suoristin" jonon osaltani asettumalla lähemmäs naista. Eiköhän jostain tullut tämän naisen aikuinen poika huutamaan minulle että yritänkö ohitella, hänen äitinsä on sairas ja pyörätuolissa ja blaablaa. Hämmentyneenä selitin, että olin edelleen hänen äitinsä takana, en koskenut häneen millään muotoa ym. ja mies vaan katsoi minua paheksuvasti ja tuhahteli jotain.
lolz