Tilasin Tommy Hellstenin uusimman kirjan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä kaikkia psyykenlääkkeitä syöt, ap?
En mitään. Mulle riittää kirjat:)
Olipa toosi yllättävä vastareaktio palstan miespuolisilta.
Olen myös lukenut myös hänen kirjojaan. Olin eräällä luennolla missä hän puhui ja pettynyt olin lähinnä hänen käytökseen tilaisuuden jälkeen , jossa myytiin hänen kirjojaan. Ylimielinen a vihaisen oloinen mies.
Tommy on käynyt syvällä, on mistä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lukenut myös hänen kirjojaan. Olin eräällä luennolla missä hän puhui ja pettynyt olin lähinnä hänen käytökseen tilaisuuden jälkeen , jossa myytiin hänen kirjojaan. Ylimielinen a vihaisen oloinen mies.
en tunne koko ihmistä enkä koskaan ole luennolla ollut, mutta ehkä hän oli vain väsynyt ja turhautunut.
Vierailija kirjoitti:
Oi, oliko luento mahd. vaimon kuoleman jälkeen. Ajattelin, jos sen takia oli väsyny tms.
Minä olin myös kerran yksi la iltapäivä ilmaisella luennolla ja hyvähän se oli.
Samasta aiheesta suosittelen teille L. Ron Hubbardin Dianetiikka.
Tai Von Däninenin Ufot tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Tommy on syvältä.
Minä olen joskus lukenut Virtahepo Olohuoneessa.
Alkoholismista perheessä.
Totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
Voisi hän kirjoittaa naisistakin kuten Paulo Coelho
Paulo Coelho on aivan yliarvostettu lässyttäjä, ihmettelen millä on pinnalle päässyt. Hellstenin kirjat ovat mielestäni paljon parempia, Coelhoa en edes yritä enää lukea kun tökkii niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on syvältä.
Sieltä me kaikki olemme, ja useimmat nousevat lopulta valoon. Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi hän kirjoittaa naisistakin kuten Paulo Coelho
Paulo Coelho on aivan yliarvostettu lässyttäjä, ihmettelen millä on pinnalle päässyt. Hellstenin kirjat ovat mielestäni paljon parempia, Coelhoa en edes yritä enää lukea kun tökkii niin pahasti.
Minä rakastan Paulo Coelhoa. Toivottavasti sinullakin on joku rakas ihminen mielessä joskus
Jos Coelho on paskaa lässytystä, Hellsten on sitä x 10.
Paulo onkin ollut "hoidossa mielisairaalassa" Oletko ollut koskaan itse? Etpä taida olla
Vierailija kirjoitti:
Jos Coelho on paskaa lässytystä, Hellsten on sitä x 10.
Voi, tämä on nyt rumasti sanottu sulle, mutta itsepä tyylin valitsit. Älä jaksa, ja ethän sä oikein jaksakaan :/
Sorii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, oliko luento mahd. vaimon kuoleman jälkeen. Ajattelin, jos sen takia oli väsyny tms.
Minä olin myös kerran yksi la iltapäivä ilmaisella luennolla ja hyvähän se oli.
Kun se oli hyvä luento, niin täytyy kanssa mennä joskus kuuntelemaan. Kiitti vinkistä!
Ihana keskustelu, lisää tällasta Suomeen!
Täällä rääkyy taas kaikki henkisesti kehittymättömät miehet.Tommy Hellsten on viisas mies,joka on kääntäny kriisinsä vahvuudeksi :)
Jussi Parviaisen mielipide Paulo Coelhosta. :D
"Paul Coelho on muuten aivan mulkku mieheksi. Kaksi naamainen kuin anus. Haastateltiin häntä keran Davosissa ja kun kuvauksen järjestely vähän kesti, niin Coelho alkoi vittuilla meille naama punaisena, että minkälaisia torvetoita me oikein ollaan. Piti vain sulkea korvansa, vaikka teki mieli vääntää nenästä tätä maailman suurinta keittiöfilosofia, joka kirjat ovat kuin yleisaikausi-tai naistenlehtien "Niksipirkasta". Hänestä on tullut merkittävä siksi että jokainen osaa lukiessaan ajatella juuri kuin hän ja voi pitää itseään jo pitkään viisaasti eläneenä. Jopa Nokian johtajatkin ja Esa Saarinen, joka haluaisi kirjoittaa juuri sellaisen kirjan kuin Coelho. Älä helvetissä paljasta todellista ajatteluasi ! No sitten kun saatiin kuvusvalot päälle ja "Valon soturi"-kirjan kirjoittaja loistamaan, hän rauhoittui ja kameran käynistyttyä alkoi puhua inhimillisestä kanssakäymiestä. Kuvauksen loputtua hän poistui paikalta kuin kioskin taakse hätänsä paskantanut kunnanjohtajan rouva. Kiireisin askelin ja nokka niin pystyssä, että hukkuisi sateessa."
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. En voi kyllä sietää Hellsteniä. Menee samaan kastiin uskontohörhöilyjen ja Raamatun kanssa. Monelle varmasti tärkeitä ja arvokkaita asioita, joista saa lohtua ja selitystä omaan olemassa oloon. Mutta todellisuudessa ihan höpölöpöä ja aforismipaskaa joka saadaan kuulostamaan syvälliseltä ja faktalta.
sori, mutta sun ongelmilla ei ole mitään tekemistä hellstenin tai coelhon kanssa. olet masentunut ja ahdistunut. Puhuisit siitä, kuten tommy ja paulo, jos uskaltaisit.
Kerro mikä tekee siitä hyvän kirjan mielestäsi?