Tilasin Tommy Hellstenin uusimman kirjan.
tulisipa pian.
Kommentit (44)
Hellstenillä on monta hyvää kirjaa, ihan eri tasoa kuin näitten joidenkin julkkisten penishieronta ja muut lässyn lässyn kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Hellstenillä on monta hyvää kirjaa, ihan eri tasoa kuin näitten joidenkin julkkisten penishieronta ja muut lässyn lässyn kirjat.
Olen samaa mieltä. Auttanut luennoilla, koulutuksilla, terapioilla varmaan älyttömän montaa suomalaista.
Sitä ihmettelen, ettei Tommy ole koskaan ollut itsenäisyyspäivän Linnan juhlissa kutsuttuna. Soisin hänelle jos kenelle vierailun.
Vierailija kirjoitti:
Tulit mainostamaan tänne. Mulle saisi maksaa, että tilaisin.
Miksi?
Vittu_te_ämmät_olette sekaisin kun ostatte tollasen paskalöpisijän lässytyskirjoja 😂😂😂
Toivon, että Tommy kirjoittaisi kirjan suomalaiselle pojalle. Pojasta mieheksi tyyppisen kirjan. Se olisi todella hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja?
Enää en pelkää.
Loistava valinta. Onnea. P.s. olen lukenut kaikki Hellstenin kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Tommy kirjoittaisi kirjan suomalaiselle pojalle. Pojasta mieheksi tyyppisen kirjan. Se olisi todella hieno asia.
No niin ois! Kirjoittaisi siitä, että suomalainen mies on ihminen, ei supersankari.
Minua on aina ahdistanut tosi paljon "saat sen mistä luovut". Ahdistaa että toteutuu käytännössä. Mitä nyt, seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sontaa hyväuskoisille akoille.
Kerro toki jotain laadukkaampia vaihtoehtoja suomalaisilta saman aihealueen kirjailijoilta?
Vierailija kirjoitti:
Moniongelmaisten keski-ikäisten naisten ikioma satusetä :))
Mitä ihmettä. Oikeesti. No ei tasan oo. Tommy on symppis mies. Vähän kuin miespuolinen vastine Maaret Kalliolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki jotain laadukkaampia vaihtoehtoja suomalaisilta saman aihealueen kirjailijoilta?
tuskin hän sellaisia tuntee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Hurme: Hullu
Mikä kirja?