Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan eroon isoista rinnoistani

Vierailija
02.08.2019 |

Olen muuten ollut aina hoikka, mutta rinnat kehittyi nopeasti aika isoiksi verrattuna muuhun kroppaan. Laihduttaminen ei niitä pienennä, lähinnä löystyttää ja siten saa tuntemaan olon entistä paskemmaksi. Jee geenit. Tuntuu että nämä ovat vain rumat lollot kun olen ilman rintsikoita ja mitä tahansa vaatteitakaan ei voi pitää ilman että leimataan tyrkyksi, joka saa miehiltä mitä vaan vain koska "tissit". Toisaalta niin on sanottu vaikka pitäisin mahdollisimman peittäviä vaatteita.

Leikkaukset kuitenkin maksaa (paljon?) ja pelkään että leikkaus menisi jotenkin pieleen. Tuntuu myös hölmöltä säästää tonneja vain jonkin ulkonäköjutun takia. Olisko sen arvoista?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä selkäpuolelle ja solmi nänneistä yhteen, saat niskatyynyn

Vierailija
42/44 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt ja imettänyt? Jos et, ja harkitset lapsia niin tee ne ensin. Imetyksen jälkeen rintasi ovat paljon pienemmät. Sen jälkeen tod. näk. haluaisit korjauttaa roikkuvat pussisi. Tietenkin isot rinnat tulevat riippumaan ikävästi myöhemmin vaikka et lapsia saisikaan.

Jollei merkittäviä niska-hartiavaivoja ole, sinua ei operoida yleisellä puolella, vaan maksat itse yksityisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 65J ja todellinen Kuppikoko ikävä kyllä olisi vielä suurempi. Ei vaan kiinnosta enää tilata yhtään sikahintaisia liivejä mistään briteistä, kun tiedän pääseväni kohta leikkaukseen.

Ei mullakaan rinnat ulospäin, vaatteet päällä, näytä miltään älyttömältä. Osaan pukeutua niin, että se ei korosta rintoja. Ihan turha silti ajatella laittavansa vaikka pinnanmyötäisen mekon. Kokeilin, tulos muistutti Dolly Partonia. Kaikki kunnia hänelle, mutta se ei ole vaikutelma, minkä haluan firman juhliin itsestäni antaa.

Tissien vuoksi en koskaan ole pitänyt toppeja, hihattomia, avonaisia vaateita, mitään missä on ohuet olkaimet, mitään avoselkäistä, bikinejä... Tai joo, kokeilin bikinejä eräänä kesänä. Siinä vaiheessa, kun nuorten sällien rantalentis pysähtyi ja alkoi vilkuilu ja osoittelu, totesin että antaapa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta. En halua päätyä salakuvattavaksi tai ylipäätään ylitiedostaa koko ajan sitä, että olen se, jolla on NE tissit. Pidän tissifiksoituneita miehiä kuvottavana. Yksi suhde päättyi, kun sain kuulla, että ne oli nämä tissit, jotka sen kiinnostuksen herätti. Mulla kiinnostus loppui just siihen.

Odotan leikkausta suurella innolla. Jännittää ja pelottaa, mutta silti.

Vierailija
44/44 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättärelläni oli sama ongelma, valtavat utareet. Hän synnytti ja imetti ensin ja sen jälkeen korjautti rintansa. On nyt nätti ja sopusuhtainen.

Pienennetyillä rinnoilla imetys ei välttämättä onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän