jotenki ärsyttää ihmiset, jotka on saaneet kaiken ja sitten ne menee tappamaan itsensä huumeiden ylinnostuksella
niin ku toi Kennedy :/
Kaikki mahollisuudet ois hänelläkin olla vaikka mitä ja tehdä vaikka mitä
https://losangeles.cbslocal.com/video/4137057-rfk-granddaughter-22-foun…
Kommentit (12)
Mitä helv... Oikeasti ap, luuletko rahan ja statuksen takaavan, että ihminen on onnellinen? Juu ei, rikas masentuu ihan siinä missä köyhäkin.
Sitä paitsi ei ole ollenkaan sanottua, että yliannostus oli tahallinen. Aika usein se otetaan vahingossa. Tietysti huumeiden tai lääkkeiden väärinkäyttö on aina tyhmää, mutta ei se silti välttämättä ole itsemurha.
"
In a 2016 opinion piece for the Deerfield Scroll, the student newspaper for the Deerfield Academy boarding school, Hill wrote about her bouts with depression.
"My depression took root in the beginning of my middle school years and will be with me for the rest of my life," she wrote. "Although I was mostly a happy child, I suffered bouts of deep sadness that felt like a heavy boulder on my chest. These bouts would come and go, but they did not outwardly affect me until I was a new sophomore at Deerfield."
She added that "someone I knew and loved broke serious sexual boundaries with me," leading her to pretend the incident hadn't happened and attempting suicide." https://www.foxnews.com/us/saoirse-kennedy-hill-dead-kennedy-compound-h…
Voi olla itsem...
Levätköön rauhassa ja toivottavasti tuo joka rikkoi hänen rajojaan kärsii.
Tottakai ollut vahinko. Mutta, hän sai nyt rauhan.
Lopeta ihmisten kiusaaminen. Kenenkään pään sisään et voi päästä, ja tietää, mitä siellä on meneillään.
Kaiken ja kaiken. Maailman ihmisten enemmistön mielestä sinä olet saanut "kaiken". On ruokaa joka päivä, vessa jossa juokseva vesi, kotona tilaa monta neliötä vain yhdelle ihmiselle.
Mua ärsyttää ihmiset jotka luulee että vain joillain on mahdollisuus olla ja tehdä vaikka mitä.
Raha ei tuo onnea. Mulla meni vuorokausi, kun tajusin sen.
Jos mulla ois hitosti rahaa, käyttäisin vain laillisia huumeita väärinkäyttöön. Ja niin minä teinkin yli 15 vuotta. Ihminen sietää yllättävän paljon ja elimistö tottuu, tulee toleranssi. Nämä nuoret vasta harjoittelivat käyttöä. Ihminen joko elää tai kuolee.
Aika tyhmä pitää ihmisen olla jos "kaikki"= raha
Usein noissa rahasuvuissa välitetään vaan siitä rahasta ja maineesta, ihmisellä ei ole väliä. Tunnepuolen ongelmat hoidetaan sitte huumeilla.