Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluin naapurisi?

Vierailija
02.08.2019 |

Kertokaa pahimmat kokemukset.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkareita, mutta ei siitä sen enempää. Liian väkivaltaista matskua.

Muut mukavia. Tänäänkin juttelin pihalla. Hulluja ainoastaan narkit. 

Vierailija
42/80 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi roskisten tonkiminen ja toisten pihaan tuleminen on varmaan kotirauhan rikkomista.roskisten varastaminen ja henkilötietojen keruu? uhkailu on rikos, aiheeton ilmianto on rikos. eli kannattaa oikeasti tehdä joku ilmoitus asiasta tai tutkintapyyntö poliisille.jos joku häirikkö kiusaa,ota kuvaa puhelimella ja videoo.dokumentoi päivät ja kellonajat koska tarvitset todisteet poliisiasemalla.noi tyypit on todennäköisesti jopa vaarallisia sosiopaatteja ja pykopaatteja

kerran on roskiksessa ollut selvästi mun roskispussi pengottu. silppuan paperit ja siellä on vain jotain tyhjiä ruokapakkauksia ja muuta roskaa ,tuntui inhottavalta. nykyinen kerrostalo.

asuin nuorena rivitalossa perheeni kanssa,kerran aamukahveja juodessa havahduin että keski ikäinen nainen seisoo ,oman ikkunan takana meidän pihassa, katsomassa sisään. vilkaisin tylysti ja tämä nainen häipyi,toisen kerran tämä nainen tuli lapion kanssa pihaan kaivamaan kukkia kukkamaalta. menin pihaan selvittämään asiaa ja ilmeni että tämä rajaton tyyppi oli entinen asukas, muutti tien toiselle puolelle. mun kokemuksen mukaan rivitalot on pahinpia.kerrostalot seuraavana. haaveilen erämökistä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen nainen, harrastaa seksiä susikoiransa kanssa eikä tajua sen ulinan kuuluvan koko taloon.

Vierailija
44/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko, joka jätti lääkkeensä ottamatta ovelta ovelle kiertävien uskovaisten kehotuksesta. Meni tietenkin psykoosiin ja yritti tappaa puoli kylää.

Virallisedti siis hullu.

Vierailija
45/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa osti airbnb käytössä asuntoa joka laitettu laitapuolen kulkijalle ym. Viikonloppuna melua yöllä ja aamulla remonttimies teki remontteja aamusta ilta 8 asti. Osa asukkaista muuttanut myy pois ja osa ummistaa silmät. On myös usea diileri täysin ilman puuttumista. Lasten piha on mömmöhemmojen yleinen diilauspiiri. Lisäksi on omistajia jotka myös käyttää ja sallii aivan mitä tahansa. Kuitenkin myy asuntoja kalliisti, satoja tuhansia yrittää. 

Vierailija
46/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä tarvitse sen kummallisemmin eli tarkemmin kertoa, kuin että se on hulluin, joka yrittää kaikin keinoin saada jonkun ärsyyntymään, tekee kaikkensa että "talossa olisi elämää". 

Se on se hulluin. Joka haluaa saada häiriötä aikaiseksi häiriten itse kaikin mahdollisin tavoin jotta joku ärsyyntyy!

Kuulostaa ulkkisnaapuriltani. Ei töitä ja paljon aikaa yrittää ärsyttää naapurit hulluuden partaalle.

Vierailija
47/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisen asunnon asukas näki minut ulkona lähistöllä asuvan sisareni koiran kanssa. Sen jälkeen kesti lähes vuoden todistaa kaupungin vuokra-asuntoyhtiölle että minun asunnossani ei koira hauku ja vingu tauotta ympäri vuorokauden. Tai että asunnossa ei ylipäätään asu koiraa. Oli melko työlästä saada kaupungin puupäisiä työntekijöitä perumaan varoitukset jotka sain. Tästä opin sen, että joukossamme liikkuu vapaana kaikenlaisia pipipäitä, jotka jatkuvasti vaanivat seuraavaa uhriaan. Ja sen, että en enää ikinä asu kaupungin asunnossa.

Vierailija
48/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pariskunta joka luulee pihan olevan vain heidän.

Vierailija
49/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopää naapuri "Laulajainen". Pitää hirveää melua heti heräämisestä lähtien. On tehnyt tätä jo jotakuinkin vuoden ja taloyhtiön hallituksen sairas puheenjohtaja tätä sekopäätä puolustaa. Aina jotain kolinaa, paiskontaa ja ties mitä kuuluu. Ei mitään normaalia sellainen.

Vierailija
50/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole mitään. Mutta vuosia sitten, kun jouduin muuttamaan kotoa pois, myöhemmin tuli viereen asumaan 2 pjaskooooo ukkooooo, jotka olivat kavereita. Pelkkiä. Kerran ne keksivät, että kuljetaan tuon typerän muijan pihan kautta, ei käytetä ollenkaan omaa etuovea. Kesät talvet. Sitten myöhemmin toinen ukko muutti veks. Ja sama jatkui, eli yksin jäätyään toinen ukko käveli kesät talvet mun takapihani läpi. Ja kerran se jätti oman typerän joponsa nojailemaan mun puolelleni aitaa. Viskasin sen veks. Vika niitti oli, et se kehtasi soittaa jotakin ihmeen ulinaa hiljaisuuden jälkeen. Silloin asuin siis rivitalossa, yksi kerroksinen. Toki saa pitää pieniä juhlia, kunhan vain ilmoittaa kaikille siitä erikseen tarpeeksi ajoissa (Max viikon etukäteen). Ja kauan ennen tätä oli yks hullu, joka oli varastanut yleisavaimen jostakin ja tunkeutunut mun tietämättäni sillä asuntooni keskellä yötä. En herännyt siihen. Mun tätini (nyt jo kuollut) oli mun luona silloin, ja se heräs kyllä siihen. En tiiö, kuk hiihoo se oli......

Vierailija
51/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä on jo muutama vuosikymmen aikaa kun nuorena sinkkunaisena asuin pienellä paikkakunnalla omakotitalossa. Hetken sain olla rauhassa kunnes naapuriston rouva sai päähänsä että minulla olisi jotain tekemistä hänen ukkonsa kanssa. Ilmeisesti hän oli saanut koko kylän muijat taakseen ja alkoivat levittää aika outoja juttuja minusta. Itse introverttina ihmisenä en ollut oikeastaan missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa.  Siinä sitten alkoi olla aika kuumottavat olot kun kävin kyläkaupassa, alettiin kyttäämään ihan tarkoituksella ja epäilemään varkauksista yms. Se kävi niin henkisesti raskaaksi että muutin pois. Ennen sitä pimahdin kerran oikein viimesen päälle ja huusin että en koskisi teidän kusisiin ukkoihin kepilläkään, lakatkaa jo v.ttu juoruamasta. 

Vierailija
52/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti hulluja, mutta muutama outo tapaus on tullut vastaan. Aikanaan seinänaapurina asui naislääkäri. Hänen asunnostaan ei käytännössä koskaan kuulunut mitään, ja kyseistä ihmistä näki todella harvoin. Vuorotöitä hän ei tehnyt, oli muistaakseni terveyskeskuksessa lääkärinä. Hän selkeästi vältteli talon muita asukkaita ja ehkä ihmisiä yleisesti. Mun isä oli kerran tullut rappukäytävään, ja ihmetellyt, että kuka menee todella nopeasti kellariin. No, se oli tämä meidän naapurimme, oli mennyt rappujen alle, että ei vahingossakaan näe muita. Nykyisessä asunnossa itselläni on seinänaapurina, ilmeisesti jostain mielenterveysongelmista kärsivä kaveri. Ei hänestä mitään haittaa ole, mutta välillä käytös on todella erikoista. Yhtenä keväänä kannoin auton kesärenkaita kellarista takakonttiin, niin tämä sankari jämähti pihalle tuijottamaan. Olin vaan, että onko sulla jotain asiaa? Tyyppi sai vaivoin sanottua, että miksi nämä ovet ovat auki. Nostin maasta auton renkaan, ja näytin, että tätä varten. Siihe jäi seisomaan, kun kannoin viimeiset renkaat autoon. Totesin häiskälle, että nyt voitkin sit väistää, kun peruutan pois. Ilmeisesti riehuu joskus asunnossaan, mutta äänet kuuluvat alapuolella asuvalle selkeämmin, kuin itselleni.

Vierailija
53/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi kerran stoorin kyttäävästä naapurista. Eli tämä mamma penkoi roskiksia ja laittoi heippalappuja rappuun, että roskat taas lajiteltu väärin ja ties mitä. Kaveri oli jossain vaiheessa todella kyllästynyt tämän mamman touhihin, ja oli vienyt omia roskiaan yleisiin jätteenkeräyspisteisiin. Yksi naapuri oli todennut, että kyllä se penkominen loppuu, hän tietää siihen keinon. Kaveri oli kerran mennyt roskakatokseen, ja huomannut siellä verijälkiä. Roskien sekaan oli jemmattu partakoneen teriä, tai jotain muita teräviä metallinkappaleita. Ei enää penkonut roskia. Samaisessa talossa oli muitakin kyyliä, aina kun menin käymään, ja jätin auton kadun varteen. Kahdelle parvekkeelle tuli just samaan aikaan kaksi mammaa tupakalle. Tämä toistui joka kerta. Omasta mielestäni tuo oli enemmänkin huvittavaa.

Vierailija
54/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on riittänyt. Ikävää sanoa. Mutta ongelmallisimmat ovat olleet sekakäyttäjä, eräs dingdong-nainen jolla heitti kyllä huolella päästä ja siihen joskus vielä alkoholia niin huhhuh, peliriehujat,  pakko-oireiset ja sitten on nämä pihapoliisit eli pihakyylät. Ja listaan voi lisätä kaikenlaiset epämusikaaliset laulajat jotka säestää itseään pianolla ja laulaa niin että talo raikaa, bilettäjänarkit ja vaikka olen eläintenystävä niin eroahdistuksesta kärsivät jatkuvasti ulisevat ja haukkuvat koirat. Ja oudointa että joku hyvin ylikohtelias naapuri muuttuu kännissä yölliseksi riehuvaksi hirviöksi. 

Jos joku luulee että olen itse täydellinen, niin en tietenkään ole mutta ei ole 30 vuoteen valitettu koskaan mitä olen eri kerrostaloissa asunut. 

Vierailija
55/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-alueella naapurissa selvästi sekaisin oleva kokee, että kaikki mun talossa ja pihalla tapahtuva on jotain pahoja viestejä hänelle. Esim pihan äänettömät syystyöt. Käy koko ajan näistä kiukkuisesti sanomassa. Juoksee vauhdilla sanomaan. Välillä uhkailee tulevansa ja käyvänsä kimppuun.

Raivoaa asunnossaan sisällä yöt itsekseen, niin että kuuluu kaikkialle. Muutti siihen vähän aikaa sitten. 

Vierailija
56/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asui aikanaan kaupungin vuokratalossa, ja siellä meno oli välillä kuin eläintarhassa. Oli sit eräänä yönä herännyt meteliin, ja hälytysajoneuvojen valojen välkkymiseen. Hän tietty oli mennyt rappukäytävään katsomaan, että mikä meno. Kerrosta alempana oli olleet poliisit, ja sanoneet, että tästä ei saa mennä. Aamulla oli selvinnyt, mitä oli tapahtunut, talon hörhö oli pudonnut parvekkeelta suoraan ulko-oven eteen. Pudotusta 4.krs:sta. Kaveri totesi, että oli vähän inhottava olo lähteä aamulla koiran kanssa lenkille, kun maassa oli jäätynyttä verta. Tämä pudonnut oli ollut tapaus, mikä oli vetänyt liki kaikkea mahdollista.

Vierailija
57/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ukko penkoi roskia ja availi pusseja,lopetti kun sai minun rikkomastani lasista haavan käteen mutta sen jäkeen uikutti ovellani että  minun pitäisi maksaa hänelle kipukorvauksia. Nauroin paskaisen naurun päin näköä ja vedin oven nenän edestä kiinni.

Toinen ukko  taas potki autojen renkaita,kuulemma tarkisti ilmanpaineita. Kiersi parkkipaikkaa ja potki.

Ja sitten oli  nainen joka ulisi kuin susi,ei siis mitään seksiääniä vaan hississäkin ulvoi. Epäilen mt-ongelmia kun hygieniakin oli sillä tolalla ettei hänen jälkeensä hissiin voinut mennä kuin nenästä pidellen

Vierailija
58/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä rivarissa oli puolet jollain tavoin hulluja tai ainakin epänormaaleja naapureita. Eräs eläkeläinen harrasti ilkivaltaa, yritti tunkea hiekkaa varaston lukkopesään, sen näin itse kun satuin ajamaan pihaan. Tyyppi oli varastanut kukkia haudoilta ja vienyt vaimonsa haudalle. Hän myös oli kaatanut vettä kaksikin kertaa ruohonleikkurin tankkiin. Puhdistin tankin ja kaasuttimen ja tein lukittavan korkin ja vain minä tankkasin tai annoin avaimen. Eräs hyypiö oli pedofiili. Seinänaapurilla oli tupakkafobia. Tuli pari kertaa kitisemään tupakansavusta kun oltiin terassilla ja joku poltti tupakan. Oli itse ottanut rohkaisua salaa, hän oli kaappijuoppo. Alue, talo ja ympäristö oli muuten tosi mukava, nää kahjot nauratti ja virolainen ystävä sanoikin taloa sanalla durdom, hullujenhuone venäjäksi.

Vierailija
59/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sanomaan että jos koiranpentunne vielä kerran kusee yhteiseen pensasaitaan, ottaa haulikon ja ampuu koko porukan. (2 aik + 3 lasta)

Ja tuota ennen lapsemme olivat leikkineet yhdessä taloyhtiön pihalla ja olimme jutelleet niitä näitä ohimennen, vaikutti normaalilta.

Laittomasta uhkauksesta poliisin puhutteluun.

Vierailija
60/80 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hullu patterinhakkaaja. Aina jos jostain suunnalta (sisältä tai ulkoa) kuuluu mitään ääntä, alkaa kolmannen kerroksen rouva hakata pattereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan