Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluin naapurisi?

Vierailija
02.08.2019 |

Kertokaa pahimmat kokemukset.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se vaan, että mukaan oli lähtenyt asuntoon kuuluneet hella ja jääkaappi sekä verhotangot ja mitä lie, ja kaiken kukkuraksi ovestakin oli ruuvattu ovisilmä mukaan. Tosi hiljaa osasivat lähteä. Myöhemmin kuulin, että ainuttakaan vuokraa ei ollut maksettu."

Mistä tällaisia muka saisi tietää? 😂 Minusta tuollaset jutut on just niitä, mitä hullut kyttääjä-juoruilijat levittävät naapurustossa. Joo, ovat varmaan mähneet tiliotteet kaikkien naapureiden vuokranmaksusta 😄.

Vierailija
22/36 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla iyse tämän talon hulluin naapuri. Tuskin sitä tosin huomaa muuta kuin ehkä epäsiististä habituksesta.

Yläkerrassani asuu yksi tuurijuoppo, mutta ihan mukava mies ei vaikuta hullulta ja osaa käyttäytyä kännissäkin.

Yksi kyttääjä asuu talon päädyssä, mutta ei haittaa kun ei pääse juuri minun asioitani kyttäämään. Seinänaupereitaan saattaa haitatakin, kun kertoilee muille naapureille kaiken näkemänsä ja kuulemansa.

Kuulostaa meidän taloyhtiöltä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni naapurissa kerrostalossa oli hetken aikaa asunut nuori narkkaripoika.  Se oli niinikään häipynyt yhtenä yönä jonnekin kenenkään tietämättä, mutta sitä ennen oli ruuvannut irti kylpyammeen ja raahannut sen käytävään niin, että toinen naapuri ei päässyt ovestaan ulos.  Kukaan ei kuullut mitään.  Ja sen ammeen irrottaminen oli ollut valtava urakka, kun niitä ammeita myöhemmin ihan tarkoituksella poistettiin asunnoista, niin työmiehet oli aivan ihmeissään, että miten sellainen nuori kaveri pystyi tekemään sen ilmeisesti kuitenkin ihan yksinään ja vielä kenenkään kuulematta ja siihen tarvittiin vielä jos jonkinlaista työkalua, että mistä sillä niitäkin oli.  Amme oli valtavan painavakin ja hirveän hankalasti irrotettavissa.  Mutta kaipa ne huumeet sai aikaan yliluonnollisia voimiakin.

Ei sen kaveri sitä itse siirtänyt. Se oli antanut aineitaan sille kylpyammeelle, amme sitten harhoissaan luuli olevansa sen oven kaveri, ja meni sille juttelemaan.

Vierailija
24/36 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli sellainen, joka soitti musiikkia täysillä päivisin ja öisin. Ei aivan joka päivä, mutta jatkuvasti. Huonosti äänieristetyssä kerrostalossa. Kun mainitsin asiasta isännöitsijälle, hän sanoi ettei kukaan ole valittanut. Virallista valitusta en viitsinyt minäkään tehdä, koska siihen olisi tarvittu vähintään kahden naapurin allekirjoitus. Muutin pois muutama vuosi sitten, olisi mielenkiintoista tietää asuuko kyseinen mies vieläkin samassa asunnossa.

Sama naapuri myös tupakoi parvekkeella, mutta sitä tekivät muutkin.

Vierailija
25/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä vielä mitään, jos on hulluja naapureita, mutta jos sen lisäksi sattuu vielä asumaan ja olemaan hullun kanssa parisuhteessa, niin siinä on jo semmonen kombo, mistä on aika haastavaa pistää paremmaksi. Näin loistavasti meikäläisen asiat olivat menneisyydessä.

Juu. Seurustelin aikoinaan sellaisen narsistinaisen kanssa, joka kiukutteli kaikesta ja jonka oli ihan aina pakko saada tahtonsa läpi. Oikea draamakuningatar. Juu meille, 2 hengen talouteen, oli pakko saada astianpesukone, koska kun hänen isosiskokin oli semmoisen ostanut. Hänellä olikin sentään perhettä. Hankinta vain siksi, että taas saatiin minun rahoja käytettyä johonkin turhaan ja tarpeettomaan. Mitään kun ei saanut säästöön jäädä, että olisi saatu jotain kassaa kerrytettyä tulevaisuuden varalle. Ei mitään säästöön, koska sitten kun jotain yllättävää tulee, niin on pulassa. No, sitten hänen oli aivan pakko saada koira. Itse en sitä olisi ottanut, koska meillä oli jo 2 kissaa ja asuimme kerrostalokaksiossa. Mutta koska akka sen halusi, niin se otettiin. Ei minun sana painanut mitään. Minusta koira ei vain sovi kerrostaloon, mutta sitä ei sopinut sille akalle selittää.

No, koira tuli ja se oli sitten yksin kissojen kanssa, kun me olimme töissä päivät pitkät. No sehän rupesi siellä sitten haukkua räksyttämään, ja naapurisopu kärsi. Siitä tuli sitten yksi naapuri minulle valittamaan. Hän pisti sen yksin minun piikkiin, ei mitään sille silloiselle avovaimolleni sanonut, jonka vuoksi tuo koiran haukuntaongelma oli tullut. Mutta kun minun vikaahan ne olivat kaikki maailman sodatkin. ☺ Hommasta on nyt jo lähes 20 vuotta aikaa, ja se entinen naapuri kantaa siitä koiran haukunnasta yhä kaunaa. Vihaa mua sydämensä kyllyydestä ja jos näemme jossain, hän katsoo minua hyvin verenhimoisella katseella.

Ei helvetti. Tuommoiset ihmiset saisi karma hoidella multiin mahdollisimman pian.

Vierailija
26/36 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö on kyttääjien aatelia:

-hiihtelee taloyhtiön viereisessä metsässä "siivoamassa" oksia keräten, jotka sitten tuo taloyhtiön roskikseen. Metsästä pääsee kattelemaan makuuhuoneisiin...

-tykkää "haravoida" etupihaa ihmisten ikkunoiden takana nenä kiinni lasissa

-valitettavasti viereinen osake, joten aina välillä joutuu huomaamaan miten se seisoo hiiren hiljaa otsa kiinni tuossa väliaidassa kuuntelemassa. Viimeksi hiåisi siihen viereen toiselle puolelle ja sitten täysillä: "Kröhöm!!!"

-juoruaa jokaiselle osakkaalle muista osakkaista, jonka kaikki jo tietää. Minä olen mm. juoppo samoin kuten toinenkin naapuri ja kolmannen naapurin koirat on raivohulluja tappajia, jotka tulee ikkunasta läpi jos ne näkee ihmisen pihalla…

Vierailija
27/36 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/36 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sanomaan että jos koiranpentunne vielä kerran kusee yhteiseen pensasaitaan, ottaa haulikon ja ampuu koko porukan. (2 aik + 3 lasta)

Ja tuota ennen lapsemme olivat leikkineet yhdessä taloyhtiön pihalla ja olimme jutelleet niitä näitä ohimennen, vaikutti normaalilta.

Olisin soittanut poliisit paikalle.

Vierailija
29/36 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

röyhkeitä ja ylimielisiä juoppoja ja muita örvelöitä, todennäköisesti hulluja myös

Vierailija
30/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli huutamaan postiluukusta, että missä sä sitä vauvaa piilottelet ja että hän soittaa poliisit! Soittikin. Luuli ilmeisti naukuvaa kissaa itkeväksi vauvaksi..

Sama äm mä myös keräsi kaikki tupakantumpit piha-alueelta ja tunki postiluukustani. Minä en edes polta. Mutta kun olin parikymppinen, vahvasti meikattu ja punahiuksinen niin tottakai ne olivat minun tumppejani.

Vierailija
31/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin luhtitalossa ja alakertaan muuttivat noin nelikymppinen äiti ja noin kaksikymppinen tytär. Äidillä oli käsittämättömän tökerö  Markus Kuortesaho (se romutransu) meikki, likainen valkoinen tekoturkistakki ja verkkarit. Heti ensi kohtaamisella tuli sanomaan että heitä tupakka! Myöhemmin tuli sitten pokkana ovelle pyytämään kaksikymppistä. Miesystävät vaihtui koko ajan ja  vuoroin seksiääniä, vuoroin riitelyä sai kuunnella koko talo. Kuivatteli pesutuvalla  kuivuneen  menkkaveren koristamia alusvaatteita. 

Sitten se tytär, voi jestas. Söpöjä kimallepinnejä ja pääsiäismuna-sormuksia. Saparot päässä. Tuli lapsenomaisesti selittämään kaikkea "hassua" kuten, että äiti pieraisi bussissa.  Käytti ilmeisesti myös melko  paljon alkoholia ja kerran oli keskellä päivää pissat housussa umpikännissä keinumassa. Ennen kuin muutin pois, löysi  50vuotiaan rokkari"poikaystävän" ja pussaili tämän kanssa fritsut kaulassa.

Vielä kerran muuton jälkeen kohtasin tämän äiti ja tytär-parivaljakon baarissa jossa lauloivat karaokea ja äidillä oli pas kat housussa, oli vissiin  kantis kun ei lentänyt ulos vaikka lemu oli hirveä. 

Vierailija
32/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli huutamaan postiluukusta, että missä sä sitä vauvaa piilottelet ja että hän soittaa poliisit! Soittikin. Luuli ilmeisti naukuvaa kissaa itkeväksi vauvaksi..

Sama äm mä myös keräsi kaikki tupakantumpit piha-alueelta ja tunki postiluukustani. Minä en edes polta. Mutta kun olin parikymppinen, vahvasti meikattu ja punahiuksinen niin tottakai ne olivat minun tumppejani.

Takuuvarmasti on itsellään jokin vahinkoraskaus takana tms.

Vierailija
33/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hulluimmille naapureille on järjestään sattunut "onnettomuus" jos muuten eivät ole osanneet rauhoittua. Nykyisten kanssa ei ongelmia ole ollutkaan.

Vierailija
34/36 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin luhtitalossa ja alakertaan muuttivat noin nelikymppinen äiti ja noin kaksikymppinen tytär. Äidillä oli käsittämättömän tökerö  Markus Kuortesaho (se romutransu) meikki, likainen valkoinen tekoturkistakki ja verkkarit. Heti ensi kohtaamisella tuli sanomaan että heitä tupakka! Myöhemmin tuli sitten pokkana ovelle pyytämään kaksikymppistä. Miesystävät vaihtui koko ajan ja  vuoroin seksiääniä, vuoroin riitelyä sai kuunnella koko talo. Kuivatteli pesutuvalla  kuivuneen  menkkaveren koristamia alusvaatteita. 

Sitten se tytär, voi jestas. Söpöjä kimallepinnejä ja pääsiäismuna-sormuksia. Saparot päässä. Tuli lapsenomaisesti selittämään kaikkea "hassua" kuten, että äiti pieraisi bussissa.  Käytti ilmeisesti myös melko  paljon alkoholia ja kerran oli keskellä päivää pissat housussa umpikännissä keinumassa. Ennen kuin muutin pois, löysi  50vuotiaan rokkari"poikaystävän" ja pussaili tämän kanssa fritsut kaulassa.

Vielä kerran muuton jälkeen kohtasin tämän äiti ja tytär-parivaljakon baarissa jossa lauloivat karaokea ja äidillä oli pas kat housussa, oli vissiin  kantis kun ei lentänyt ulos vaikka lemu oli hirveä. 

Millloin tämä tapahtui? Tiedän 100% varmasti keistä puhut mutta tytär on syntynyt 76. Kun oli  pieni pyöri  aina yksin rappukäytävässä tai pihalla ja taloyhtiön mummot hoiti. 

Vierailija
35/36 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli kysymään myynkö seksiä.

Vierailija
36/36 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran rakennusmies. Entinen rappioalkoholisti. On itse kertonut historiastaan kaiken, vaikka ei edes kunnolla tunnettu.

Pössyttelee sisällä, haju leviää rappukäytävään. Kasvattaa kasveja ja myy tuotoksiaan muille kotoaan. Kukinnot haisevat ja porukka seuraa kiinnostuneena pihalla, kun ostajat saapuvat.

Teki minusta valituksen kun istuimme kaunista kevät päivää pihalla ja oli siinä musiikit ja hyvällä mielellä kaikki. Hiljaista oli ennen klo 20. Mistäkö tiedän? Itse möläytti asian, kun tuli minulle raivoamaan jossain harhoissaan.

Mutta...en alennus samalle tasolle. En soita hänen pomolleen, että tyyppi kiskoo pilveä ja ajelee ilman ajokorttia.

Tiedän tiedän, kunnon kansalainen ilmoittaisi. Mutta euroakaan rikkaammaksi en tule. Karma kyllä kostaa kaikille kaiken. Niin hyvän kuin pahan.

Ja onhan se tyyppi vähemmän kotona kun notkuu siellä raksalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme