Mitä ajattelet naisesta joka on ylpeä pienistä rinnoistaan?
Kommentit (78)
Tavallaan yritetään saada se itsevarma ihminen epävarmaksi sillä tapaa että aletaan jauhaa niistä tisseistä. Että niinku tajuatko sä ettet oikeasti ole hyvännäköinen. Sellaista.
Voi hyvänen aika taas. Voisiko kukin nyt olla tyytyväinen tai tyytymätön omiin rintoihinsa, ja jos se kerran on pakko päästä kertomaan, kertoa sen haukkumatta muunlaisia tai muiden samanlaisia rintoja?
On lapsellista esimerkiksi väittää, että suuret rinnat ovat epämukavat - eivät ne useimmiten ole, vaikka äänekkäimmät valittajathan ovat joka keskustelussa siitä kiljumassa omastaan ja muiden puolesta. Tai että pienet rinnat eivät ole naiselliset - kyllä ne voivat olla ja voivat olla myös olematta; naisellisuuden aste ei yleensä ole vain rinnoista kiinni.
Kaikkein lapsellisinta on selittää, että "mieluummin pienet ja terhakat kuin suuret ja rumat". Entäpäs, kun tuleekin vastaan vertauskohta, jolla on suuret ja terhakat? Niitäkin nimittäin on, jopa luomuina, vaikkei niitä liivien sisältä yleensä pystykään huomaamaan.
Kokeilkaapa taitojanne: kehukaa mieleisiänne rintoja sanomatta mitään negatiivista toisenlaisista rinnoista. Tiedän kyllä, että se on tavalliselle sanankäyttäjälle vaikeaa, mutta yrittäkää edes.
Tisseillä ei oikeassa elämässä saa minkäänlaista etumatkaa yhtään kehenkään. Kukaan täysjärkinen aikuinen ei voi väittää sellaista. Jotkut miehet joilla on asiaan muodostunut fetissi, on sitten asia erikseen. Silloinhan kyse on enää pelkästä ruumiinosasta joten kumppaniksi kelpaa kuka vaan joka täyttää kyseisen fetissin.
Ihmettelen miksi olla ylpeä. Mutta hyvä jos tykkää..
No vähän sama kuin mies olisi ylpeä pituudestaan tai sen puutteesta. Hienoa että itsetunto on kohillaan (oikeasti koska mitä väliä) mutta että ylpeä?
Onpa siinä ylpeä ja pienirintainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pian keski-ikäinen ja seurannut sivusta elämää. Usein jos seurassa on poikkeuksellisen hyvännäköinen (pienirintainen) ihminen ja vahva jollain tapaa niin tietyntyyppiset miehet alkavat avautua sen ihmisen tisseistä hänelle. He tavallaan alkavat selittää että onpa sulla kivat tissit tai jotain vastaavaa. Kivan kokoiset.
Yleensä tuollainen ei oikein tehoa koska ihminen on vahva. Mutta jännä ilmiö. Tavallaan ne miehet kuvittelevat päissään että ne tissit tai niiden puute on jollekin suuri asia ja he ärsyyntyvät jos kohde ei reagoi suuremmin. Se ärsyttää niitä miehiä suunnattomasti koska he kuvittelevat oikeasti pienirintaisten naisten itkevän kotona iltaisin pienirintaisuuttaan. Mutta ei ne oikeasti itke.
Jännä silti ilmiönä.
Tämä on niin totta. Miehet kuvittelevat, että rintojen pienuus on naiselle ongelma ja tekevät kyllä parhaansa, että asiasta muodostuisi naiselle ongelma. Tosi asiassa pienet rinnat on ongelma vain miehille, ei pienirintaiselle itselleen.
On muuta, elämäni kannalta tärkeämpää miettimistä kuin jonkun randomin tissimietteet.
Mutta kun nyt tänne tulin, voin toki sanoa että aapee on mielestäni enemmän kuin hiukan seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pian keski-ikäinen ja seurannut sivusta elämää. Usein jos seurassa on poikkeuksellisen hyvännäköinen (pienirintainen) ihminen ja vahva jollain tapaa niin tietyntyyppiset miehet alkavat avautua sen ihmisen tisseistä hänelle. He tavallaan alkavat selittää että onpa sulla kivat tissit tai jotain vastaavaa. Kivan kokoiset.
Yleensä tuollainen ei oikein tehoa koska ihminen on vahva. Mutta jännä ilmiö. Tavallaan ne miehet kuvittelevat päissään että ne tissit tai niiden puute on jollekin suuri asia ja he ärsyyntyvät jos kohde ei reagoi suuremmin. Se ärsyttää niitä miehiä suunnattomasti koska he kuvittelevat oikeasti pienirintaisten naisten itkevän kotona iltaisin pienirintaisuuttaan. Mutta ei ne oikeasti itke.
Jännä silti ilmiönä.
Tämä on niin totta. Miehet kuvittelevat, että rintojen pienuus on naiselle ongelma ja tekevät kyllä parhaansa, että asiasta muodostuisi naiselle ongelma. Tosi asiassa pienet rinnat on ongelma vain miehille, ei pienirintaiselle itselleen.
Itseasiassa kenenkään rintojen koko ei ole ongelma terveelle miehelle.
M45
Nainen joka on sinut vartalonsa kanssa on hyvä juttu.
M
Vierailija kirjoitti:
On muuta, elämäni kannalta tärkeämpää miettimistä kuin jonkun randomin tissimietteet.
Mutta kun nyt tänne tulin, voin toki sanoa että aapee on mielestäni enemmän kuin hiukan seko.
Olen erimieltä ap:n sekopäisyydestä. Ihan ymmärrettävä kysymys, koska pienirintaisten itsetuntoa pyritään jatkuvasti murentamaan monin eri tavoin. Mikä on ap:n perimmäinen agenda tässä onkin toinen asia.
Mistä minä tiedän, jos joku on ylpeä rinnoistaan???
Käytännöllinen.
Ei näistä d-kupeista ole ollut ikinä mitään hyötyä, alkoivat roikkua jo ennenkuin edes ehtivät kasvaa.
No testosteronia on enemmän niinkuin onkin- onko se sitten ylpeydenaihe naiselle hm?
Vierailija kirjoitti:
No testosteronia on enemmän niinkuin onkin- onko se sitten ylpeydenaihe naiselle hm?
Oletko gynekologi vai endokrinologi? Tuskinpa. Ei kannata esittää tietävänsä asioista mistä ei oikeasti tiedä mitään.
Tai voisiko sanoa kyseessä olevan vain itsevarmuudesta. Itse ainakin (M28) olen ylpeä asioista, joita olen saavuttanut kovalla työllä ja intohimolla, enkä niistä mitä geenilotto on mulle antanut.
Jännä silti ilmiönä.