Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka on ylpeä pienistä rinnoistaan?

Vierailija
02.08.2019 |

niin????

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten hyvä itsetunto, mutta inhoan pieniä rintojani. Ei ole automaattisesti niin, että on ylpeä pienistä rinnoista jos on hyvä itsetunto. En kyllä ymmärrä miksi minkään kokoisista pitäisi olla "ylpeä".

Pienet rinnat on kauniimmat eikä rasita selkääsi :)

M40

Minkä kokoiset ovat mielestäsi pienet? Ei kiinnosta mielikuvasi kuppiko'oista koska et niistä kuitenkaan mitään tajua, mutta jos viitsit esim. linkata kuvan, olisin kiitollinen? Muidenkin miesten näkemykset kiinnostavat.

Vierailija
22/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on. Niin kauan ok kunhan ei ole isorintaisia pilkkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät rinnat on usein paljon kauniimmat kuin isot.

Vierailija
24/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja terhakkaat. Mikäs siinä.

Vierailija
25/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kysymys.

Mitä ihminen ajattelee mistä tahansa ruumiinosastaan?

Hänen pitäisi omaksua juuri sinun mielipide koska se on ainoa oikea? Narsisti😂

Vierailija
26/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä jauhantaa tissien koosta. Mitä väliä.

Olkaa mieluummin kiitollisia jos teillä on kaksi tervettä rintaa.

Tunnen niin monta naista joilta yksi tai molemmat on leikattu pois syövän takia. Rintasyöpää on paljon ja se lisääntyy koko ajan kovaa vauhtia.

Tiesittekö muuten, että ylpeys käy lankeemuksen edellä?

Vierailija
27/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pienistä rinnoistani. On ihanaa, kun ei tarvitse paljon urheilevana miettiä tissejä heilumassa ja häiritsemässä, eikä hätää olisi vaikka treeniliivitkin unohtuisi joku kerta. Sama se 70aa ryntäiden kanssa. En kuitenkaan sanoisi millään lailla olevani YLPEÄ :D Käytännölliset pikemminkin.

N27

Vierailija
28/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit kuin tissit kunhan ei isommat kuin pieni C. Vain mummoilla on isot utareet. Naisen rinnat kun kasvaa koko iän. Merkki vanhuudesta jos on isot.

Täh?

Vierailija
29/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Jenni vartiaisen keikalla olin eturivistössä ja näin kun Jennin pienet söpöt disut törötti ja nännit nöpötti valkosen hikisen paitapuseron alla ei ollut rintsikoita. Sillon ajattelin että just tuollaset on hyvät.

m28

Vierailija
30/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun täällä verrataan rintoja ja peniksiä, kun kesällä oli tää ”tissigate” niin eihän ne olleet verrannolliset, vaan miesten rinnat vastaan naisten rinnat.

Vierailija
31/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on muutenkin outoa, kun ihmiset arvottaa rinnat sen mukaan, kellä on isoimmat. Hyvät tissit on sillä, jolla isoin kuppikoko. Tutulla on rinnat, jotka on ylhäältä tyhjät pussit ja suurenee sitten napaa kohti mentäessä. Mieluummin ottaisin pienet ja kiinteän pyöreät. 

Vierailija
32/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten hyvä itsetunto, mutta inhoan pieniä rintojani. Ei ole automaattisesti niin, että on ylpeä pienistä rinnoista jos on hyvä itsetunto. En kyllä ymmärrä miksi minkään kokoisista pitäisi olla "ylpeä".

Pienet rinnat on kauniimmat eikä rasita selkääsi :)

M40

Ja jälleen alkoi tämä isojen rintojen lyttäys. Aivan kuin en jo valmiiksi vihaisi rintojani. Se on varma, että nyt alan säästämään rahaa rintojenpoistoleikkaukseen.

Vierailija
33/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka veistoksia. Helsingissä voi vartissa kiertää Kolmikulman Tellervon, Espan runottaret ja Havis Amandan. Kaikilla on pienet rinnat. Ei Milon Venuksellakaan ole lolloja. Kuvanveistäjä voisi luoda juuri sellaiset rinnat kuin mielikuvitus antaa myöden. Jostain syystä veistäjätkin pitävät pieniä rintoja kauniina.

Mielummin pienet ja napakat kuin isot ja löllyvät - noin esteettisesti. Naista en kuitenkaan koskaan ole valinnut rintojen perusteella.

M

Vierailija
34/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat on vauvan ruokkimista varten. Sen takia rintasyöpä lisääntyy kun lapsia ei enää hankita nuorella iällä eikä imetetä. Tai ne hankitaan vanhempana jolloin suojaavaa tekijää ei enää ole.

Muitakin syitä on ja kaikki tietävät riskitekijät.

Siltikään kaikelta ei voi suojautua.

Vierailija
35/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa vaikka veistoksia. Helsingissä voi vartissa kiertää Kolmikulman Tellervon, Espan runottaret ja Havis Amandan. Kaikilla on pienet rinnat. Ei Milon Venuksellakaan ole lolloja. Kuvanveistäjä voisi luoda juuri sellaiset rinnat kuin mielikuvitus antaa myöden. Jostain syystä veistäjätkin pitävät pieniä rintoja kauniina.

Mielummin pienet ja napakat kuin isot ja löllyvät - noin esteettisesti. Naista en kuitenkaan koskaan ole valinnut rintojen perusteella.

M

Kerro mulle: Onko se mun omaa syytä, että mulle tuli isot rinnat? Kuvitteletko sä, että mä vihaan niitä vähemmän kuin sä?

Vierailija
36/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kerro mulle: Onko se mun omaa syytä, että mulle tuli isot rinnat? Kuvitteletko sä, että mä vihaan niitä vähemmän kuin sä?

Ei ole sinun syytäsi, geenilotossa olet ne saanut. Toki kehon rasvaprosentti vaikuttaa rintojen kokoon, siihen voi itsekin vaikuttaa.

Kanna rintasi ylpeydellä. Monet miehet niitä ihailevat ja naiset kadehtivat. Minä kerroin vain oman mielipiteeni, koska tiedän monen naisen harmittelevan pieniä rintojaan.

M

Vierailija
37/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä isopovinen että pienipovinen nainen voi olla naisellinen. Olemus ja luonne yhdessä ratkaisevat.

Vierailija
38/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei ole sinun syytäsi, geenilotossa olet ne saanut. Toki kehon rasvaprosentti vaikuttaa rintojen kokoon, siihen voi itsekin vaikuttaa.

Kanna rintasi ylpeydellä. Monet miehet niitä ihailevat ja naiset kadehtivat. Minä kerroin vain oman mielipiteeni, koska tiedän monen naisen harmittelevan pieniä rintojaan.

M

Mä en ala enempää kaloreja vähentämään. Olen jo 3 kuukautta syönyt 200-300 kaloria päivässä ja vaikka olen laihtunut BMI 21:stä BMI 15 niin silti mun rinnat ei ole pask*n vertaa pienentynyt.

Vierailija
39/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Miksi isorintaisten täytyy aina ryhtyä marttyroimaan jos joku kerrankin suhtautuu positiivisesti pieniin rintoihin? Eikö isoja tissejä ihan oikeasti hypetetä mielestänne riittävästi? Eikö tissejä yleisesti arvosteta ja arvoteta niiden koon perusteella? Mitä isommat rinnat, sen haluttavanpi, seksikkäänpi, katseita keräävämpi ja naisempi nainen. Pitääkö ihan oikeasti jokaisen kehua ja ihastella vain ja ainoastaan teidän isoja rintojanne. Totuus on, että te isorintaiset kitisijät ette kestäisi päivääkään pienirintaisena. Vaatii nimittäin kanttia elää pienirintaisena naisena maailmassa, jossa isoja tissejä pidetään naiseuden mittana.

Vierailija
40/78 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ja terhakkaat. Mikäs siinä.

No ei ne pienet välttämättä terhakkaat ole. Mulla on sellaiset pienet löysät ja muodottomat, nännit osoittaa surkeasti kohti lattiaa. Inhoan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan