Mitä ajattelet naisesta joka on ylpeä pienistä rinnoistaan?
Kommentit (78)
Miksi ei olisi?
Miksi niin-mies jankuttaa tällaista?
Yhtä hienoa kuin mies joka on ylpeä pienestä nakista.
En oikein ymmärrä, miksi minkäänlaisista rinnoista pitäisi erityisesti ylpeillä, mutta jos sinä olet omistasi ylpeä, ole pois vain. :)
Hyvät sille. Itsensä hyväksyminen on seksikästä, mutta itse kuitenkin tykkään b-d kupillisista keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tällaista kommentointia. Yksi bodysheimauksen muoto tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sille. Itsensä hyväksyminen on seksikästä, mutta itse kuitenkin tykkään b-d kupillisista keskimäärin.
minä taas a-f ....
Jokainen saa olla ylpeä itsestään jos haluaa. Joku mieskin voi olla ylpeä pienestä vehkeestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä taas a-f ....
Hah. Et ainakaan ole turhan nirso ;D
Mulla tosiaan semmoista kouran istuvista hieman isompiin, mutta valtavat eivät ole preferenssi. Ei sillä, että sen perusteella muutoin mukavan ja nätin naisen raakkaisin.
No ehkä lähinnä huvittaa, että joku on yleensäkin ylpeä rinnoistaan, oli ne sitten isot tai pienet 🙂
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää alapeukut!
Nainen saa olla ylpeä itsestään mutta mies ei???
Minusta on outoa olla ylpeä rinnoistaan, olivat ne millaiset tahansa. Niihin kun ei voi millään tavalla vaikuttaa (paitsi hankkimalla silikonit, ja se nyt vasta olisikin outo syy olla ylpeä )
Minulla on muuten hyvä itsetunto, mutta inhoan pieniä rintojani. Ei ole automaattisesti niin, että on ylpeä pienistä rinnoista jos on hyvä itsetunto. En kyllä ymmärrä miksi minkään kokoisista pitäisi olla "ylpeä".
mielummin lauta ku dollu parttoni
Jotenkin seko. Mitä ylpeyden aihetta sellaisella on? Sama kuin olisi ylpeä että on x väriset hiukset.
Tissit kuin tissit kunhan ei isommat kuin pieni C. Vain mummoilla on isot utareet. Naisen rinnat kun kasvaa koko iän. Merkki vanhuudesta jos on isot.
Niin minäkin olen vaikka niissä on raskausarpia lapsien myötä tullu.Tärkeetä on hyväksyä oma kehonsa :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuten hyvä itsetunto, mutta inhoan pieniä rintojani. Ei ole automaattisesti niin, että on ylpeä pienistä rinnoista jos on hyvä itsetunto. En kyllä ymmärrä miksi minkään kokoisista pitäisi olla "ylpeä".
Pienet rinnat on kauniimmat eikä rasita selkääsi :)
M40
Hieno nainen.