Jos [k. uo li sit] nyt, kauanko kestäisi, että joku huomaisi?
Kommentit (99)
3-4 viikkoa.Sääliksi kävisi kissaani,mutta onneksi minussa riittää syömistä.
Lapset ovat toisessa huoneessa, mutta tuskin siinä kauan menisi ennen kuin ilmestyisivät tänne ja huomaisivat.
Alle tunti - mies tulee silloin lastenlastemme kanssa ulkoilemasta.
Toivon olevani elossa, jotteivät järkyty vaan kaikki saavat ruokaa.
Joku tunti pari, riippuen siitä missä vaiheessa mies pitäisi pelaamisestaan taukoa
Nyt satun olemaan vanhemmillani kylässä, joten joku huomaisi aika pian.
Normaalisti menisi ehkä 1-2 päivää. Asun yksin. Äiti laittaa viestejä joka päivä tai joka toinen päivä ja soittaa perään, jos en vastaa. Kyllä hän tulisi katsomaan, jos en koko päivänä vastaa viesteihin tai puheluihin.
Töistä työkaverit soittaisivat heti seitsemän jälkeen aamulla, jos minua ei näy paikalla. Jos he eivät saa kiinni, he soittaisivat esimiehelle, joka hänkin yrittäisi tavoittaa. En kyllä tiedä, tulisiko kukaan kotiin katsomaan vai ajattelisivatko vain, että se on sitten potkujen paikka, kun ei kerran työnteko kiinnosta. Olisi kamalaa maata sairaskohtauksen kourissa, kun töissä suunnitellaan potkuja. Kai joku ymmärtäisi, että ei ole tapaistani olla luvatta pois.
Menisi huomiseen, mutta en osaa sanoa, olisiko homma huomenna vielä selvä. Menen huomenna töihin, joten aiheuttaisi ihmetystä, kun en ole saapunut töihin, mutta vaikea sanoa, todettaisiinko kuolemani samana päivänä.
Olen toisaalta tunnolliseksi tiedetty, joten on mahdollista, että huomenna jo asiaa selvitettäisiin.
Ihan heti. Istun täydessä junassa.
Viikkoja tai kuukausia. Riippuu ihan siitä milloin joku päättää soittaa useamman kerran ja alkaa ihmettelemään kun en vastaa.
Reilu 2 viikkoa kun ei alkaisi kuulua töihin loman jälkeen.
Aamulla työkaverit ihmettelisivät kun en tule töihin ja yrittäisivät soittaa. Minulla dobermanni, en tiedä missä vaiheessa alkaisi pitämään sellaista ääntä että naapurit hermostuisivat. Vaikea sanoa että kuinka kauan menisi ennenkuin asuntooni tultaisiin yleisvaimella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan heti. Istun täydessä junassa.
Todennäköisesti kuitenkin seuraavaan lipuntarkastukseen asti.
Olen 3 pienen lapsen kanssa kotona, että sanoisin heti.
10 minuuttia. Teini heräsi just äsken ja kohta kysyy, että paljonko keittää kahvia (= otanko minä myös kahvia). t.Etätyöläinen
Ehkä neljä tuntia. Olen olohuoneen sohvalla. Teini herää tuossa kahden maissa, ja hän näkisi minut ensimmäisenä.
Oon töissä omassa huoneessa. Menis muutamasta minuutista alkaen mahdollisesti iltapäivään asti. Riippuu onko kellään mulle asiaa. Viimeistään viimeinen töistä lähtijä varmaan huomaisi klo 16-17 maissa.
Vuosia, mun tylyt välinpitämättömät vanhemmat soittaa max kerta kolmeen vuotteen, eivät halua pitää yhteyttä. Suku on huono ja kaikki tosella välinpitämättömiä toisiaan kohtaan.
Ja no joo ehkä joku asiakas saattaisi ihmetellä (olen yrittäjä) mutta tuskin niin paljon että alkaisi selvittämään asiaa. Varmaan sitten ulosotto olisi seuraava jos laskut olisi maksamatta pitkältä ajalta.
Kaikilla ei ole välittäviä vanhempia tai sukulaisia tai sisaruksia.
Ehkä puolitoista tuntia. Mies on kotona nyt myös, hän on toisessa huoneessa kuuntelemassa musiikkia. Keitteli juuri myös kahvia, mutta näytti unohtavan ottaa, koska tuolla tuo pannu on kuumana. Ehkä tulisi jo ennen levyn loppumista hakemaan kahvia ja huomaisi, että minä makaan myttynä ruokapöydän ääressä.
Jos hänellä olisi työpäivä, varmaankin parin tunnin päästä päiväkodista soitettaisiin, enkö aio tulla hakemaan lasta ollenkaan kotiin. Meillä aikuisilla on tänään viimeinen lomapäivä, mutta lapsi meni jo tänään lyhyeksi päiväksi tutustumaan uuteen päiväkotiryhmään. Huomenna sitten taas koko pitkä työvuosi edessä...
Vaimo nukkuu tuossa vieressä. Herää viimeistään klo 9. Joten alle tunnin päästä.