Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos [k. uo li sit] nyt, kauanko kestäisi, että joku huomaisi?

Vierailija
02.08.2019 |

Ihan äänettömästi siis, yhtäkkiä.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2kk.

Vierailija
42/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies istuu samassa huoneessa koneella. Sanoisin että tunti pari pahimmillaan.

Teidän suhteessanne taitaa kuherruskuukausi olla jo ohi :)

No aijaa 😂 Huomaisi kuolemani vasta sitten kun tulee vessahätä tai nälkä, jos edes silloinkaan. Jos olisin kalman kalpea, silloin varmaan huomaisi, mutta muuten katsoisi "jaahah se nukahti tuohon".. 😂

Hyvä että on harrastuksia, onneksi ei kuitenkaan joka päivä tuossa istu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vois mennä. Asun yksin, ainoa lapsi asuu ulkomailla.

Ystävän kanssa ollaan,melkein päivittäin yhteydessä, mutta saattais mennä muutama päivä ennenkuin alkais ihmetellä, kun en vastaa.

Toivon kuolevani äkillisesti kotiin, aiheuttamatta kellekk

ään vaivaa. Ihan sama, vaikka muumioituisin.

Vierailija
44/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa katsotaan telkkaria. Kokoajan kuuluu "äiti kato.. äiti mikä tää on.."jne.. kyllä huomattais nopeasti. Mies tulee n.tunnnin päästä.

Vierailija
45/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista minuutista tuntiin. Oon kotona, lapset ja mies touhuaa muualla omiaan, mut periaatteessa mikä hetki vaan voi joku jotain tulla kysymään.

Vierailija
46/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri soitti kun olin "radiohiljaisuudessa" pari päivää.

Tuttavilla ja sukulaisilla kestäis aika kauan ennen kuin huomaisivat mitään. 

Vähintään pari viikkoa, mutta helposti parisen kuukauttakin... Naapurit saattais huomata hajusta aikaisemmin?

Asun yksin.

Vierailija
47/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaisi, kissat kyllä olis ihmeissään kun en antaisi ruokaa. Tyttö tulee huomenna yhdestä tapahtumasta, ei välttämättä huomaisi, menis vaan omaan huoneeseen. Ehkä voisi mennä montakin päivää?

Vierailija
48/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa huomais iltaan mennessä, nyt se koisaa

Vierailija
49/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia maksimissaan

Vierailija
50/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että tämä ketju on hiukkasen koominen, eikö olekin? Oikeasti olisi tietenkin kamalaa tulla löydetyksi raatona jostain tai vielä kamalampaa olla se löytäjä.

Vierailija
51/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi mennä oikeasti jopa kuukausi. Asumme kaikki toisistamme kaukana ja nähdään ehkä kerran pari kolmen vuoden aikana. Jos sitäkään.

He tietävät että en vastaile aina puhelimeen enkä muutenkaan päivittele tietoja tai tekemisiä minnekään.

Kauhea ajatus. Pitääkin jatkossa huolehtia että kissalla on riittävästi ruokaa ja vettä. .

Hyrrr.. olisiko sitä aika etsiä vierelle joku? EI! 😂😂

Vierailija
52/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti just huutelemaan lapsia syömään, yritän olla tukehtumatta sillä aikaa ruokaan...

Vierailija
53/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lonkan päällä istuva 5v varmaan aika pian ihmettelisi miksei äiti enää vastaa eikä varmaan kauaa menisi että puoliso viereiseltä sohvalta havahtuisi siihen että jotain on oudosti. Sekunneista minuutteihin.

Vierailija
54/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausi, miesystäväni tietää oman tilan tarpeeni, uskoisin, että tuossa ajassa huolestuisi!

Siskot eivät, kun muutenkin pidetään yhteyttä silloin kun asiaa, tyyliin.

Vierailija
55/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti korkeintaan muutama minuutti. Olen viereisessä huoneessa kuin mies, ja se juttelee mulle vähän väliä, joten ihmettelisi hetken päästä, miksen vastaa tai reagoi.

Vierailija
56/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun kuukauden päästä vuokranantaja alkaisi kaipailemaan rahojaan ja soittelemaan perään jos vuokra ei olis hänen tilillä ajoissa (siis pari päivää eräpäivän jälkee). Siitäkin sitten saattaisi kulua isompi tovi ennen kuin kukaan tulisi etsimään. Vaikka samapa se mulle olis kauanko täällä sitten raatona pötkötän.

Vierailija
57/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunti? Jossain vaiheessa teini varmaan tulee pyytämään tai sanomaan jotain, olen yksin huoneessani.

Vierailija
58/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinkumppani on kohta tulossa pyykkituvalta. Kestää vähän tavallista kauemmin, kun joutuu käymään naapuritalossa pesemässä, kun taloyhtiön kone hajosi. Mutta tuskin yli 15 minuuttia menee.

Vierailija
59/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti tiedä. Jäin viimevuonna eläkkeelle, asun omistusasunnossa eikä kukaan koskaan soittele minulle, saati käy kylässä. Ehkä vuosien päästä joku onneton sattuisi minut täältä löytämään...

Vierailija
60/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin teinin kanssa, että ennen yhtätoista tulee kotiin niin vajaa 4 tuntia kun nyt olen tässä sohvalla niin kai tuo huomaisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi