Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos [k. uo li sit] nyt, kauanko kestäisi, että joku huomaisi?

Vierailija
02.08.2019 |

Ihan äänettömästi siis, yhtäkkiä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekunteja, max. minuutti menisi, mies istuu tuossa vieressä ja juttelee vähän väliä jotain.

Vierailija
62/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että huomenna klo 20 aikaan, koska on sovittua menoa kuudelta. Jos ei olisi viikonlopulle mitään ohjelmaa, niin luulen, että alkuviikosta omat vanhemmat alkaisivat ihmetellä, kun en reagoi viesteihin. Työpaikalla huomattaisiin todennäköisesti vasta torstaina, jos silloinkaan, luulisivat varmaan, että olen sairastunut ja omalla ilmoituksella pois kolme päivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin odotetaan kolmen viikon päästä. Silloin varmaan.

Vierailija
64/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo varmaan huolestuisi jos en huomenna tulisikaan töihin. Jos olisin työtön, menisi varmaan viikkoja ellei kuukausia.

Vierailija
65/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias tuossa huomaisi aika pian, mutta ei tietenkään tajuaisi. 10-vuotias viimeistään hiffaisi et jotain on vialla, kun tulee kotiin jonkun ajan päästä ja soittaisi jollekin.

Vierailija
66/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä varmaan alkuviikosta alkaisivat ihmetellä, mutta esimies on vielä ensi viikon lomalla, joten muut ehkä ajattelisivat, että olen vain esimiehlle ilmoittanut sairastumisestani tms.  Keskiviikon tienoilla vois joku töistä yrittää soittaa.... 

Vierailija
67/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan. Tämän takia en edes viitsi hankkia kissaa kaveriksi. Eihän se tietysti kuolleena haittaa, mutta näin elävänä ei innosta ajatus päätyä mirrin muonaksi.

Vierailija
68/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin koiran kanssa. Huomenna aamulla on töitä, toivottavasti joku alkaisi ihmetellä. Jotenkin pelkään vaan että kaikki ajattelisi että joku syy on ettei kuulu ja kukaan ei huomaisi viikkoihin. Naapuritkin sen verran kummaa porukkaa että tuskin reagoisivat koiran ääniin edes.

Vierailija
69/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tulossa huomenna käymään, mutta en tiedä mitä tekisi jos en avaisi ovea. Äidin kanssa piti tavata sunnuntaina ja tulisi varmaan vara-avaimilla katsomaan, jos en tulisi sinne enkä vastaisi puhelimeen.

Vierailija
70/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla joten tuskin kukaan huomaisi asiaa yli kahteen viikkoon ellei ruumis alkaisi haista rappukäytävään. 

Vierailija
71/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan pimeässä huoneessa sohvalla puolison kanssa, molemmilla puhelimet kädessä. Toivottavasti nopeasti tajuaa mikä meininki kun puhelimeni putoaa lattialle 😂

Lol tarkistusnro on 112.

Vierailija
72/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain vaiheessa puoliso tai 10v huomaisi, ovat kylläkin jo nukkumassa ja minä täällä keittiössä. Jos ei nyt, niin sitten viimeistään aamulla.

Vierailija
73/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa tossa sängyllä vieressä kattomassa puhelimelta jotain videoita. Jos tähän nyt yhtäkkiä kupsahtaisin niin varmaan aluksi se kyllä kattoisi että mä vaan väsyin ja rupesin nukkumaan, toivottavasti jossain vaiheessa sit tajuaisi

Vierailija
74/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä saattaisi muutaman päivän kuluttua huomata , ihmettelisi varmaan tavallista pahempaa hajua.

Vierailija
75/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ruokakaupassa, ehkä n. 20 min.

Vierailija
76/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä jopa viikkoja.

Asun yksin, eikä kellään muulla ole avaimia kämppääni.

Jos en vastaa viesteihin tai puheilun, kukaan ei hätääntyisi ainakaan moneen päivään vaan pitäisi melko normaalina.

5 päivän päähän on sovittua menoa kaverin kanssa. Hän varmasti silloin ihmettelisi, miksi en avaa ovea. Ja miksi en ole vastannut viesteihin sitä ennen. Olen monesti sanonut, että kaipaan omaa rauhaa, joten hän saattaisi ajatella, että nyt minä haluan sitä omaa rauhaa niin paljon, etten suostu edes viestiä laittamaan. :/

Kai jossain vaiheessa rappukäytävällä alkaisi haista? Voi olla, että vasta sitten huomataan.

Vierailija
77/99 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin kissan kanssa. Varmaan muutama päivä jos en tulisi töihin mutta jos olisin lomalla, voisi mennä viikkoja. Toivottavasti naapurit huomaisivat jossain vaiheessa. 😂

Vierailija
78/99 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

max tunti. Muut nukkuvat mutta mies varmaan havahtuisi pian hiljaisuuteen ja tuttujen aamuäänien puutteeseen.

Vierailija
79/99 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolme tuntia, niin kimppakyytiporukka alkais ihmetellä missä viivyn. Töissä alettsis kaivata viimeistään 10.45.

Vierailija
80/99 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika lähtivät juuri koko päivän kestävälle harrastusleirille. Teinit nukkuvat vielä. Veikkaisin, et klo 10 maissa heräilevät ja sit huomaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä