Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun joku osoittaa sinulle paikkasi epäsuoralla halveksunnalla

Vierailija
02.08.2019 |

tai ignooraamisella, miten pääset taas tolpillesi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös introvertti ja ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat minusta.

Niitä taitaa enemmän ketuttaa , kun ei noteeraa ollenkaan.

Vierailija
42/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se tuntuu. Nyt yli nelikymppisenä olen jo niin monissa liemissä keitetty patu ettei mikään päänaukominen tai epäsuora nöyryytysyritys tunnu missään, mutta kyllä tuo oli nuorempana monien rankkojen juttujen lähde, esimerkiksi kun luulin että tyttöystävälle ja hänen perheelleen pitää osoittaa oma kyvykkyyteni ja kunhan olen sen tehnyt, minut varmasti hyväksytään.

Mutta kun sitä ruuvia kiristettiin aina, jos jotain onnistuikin saavuttamaan. Vielä karumpaa on, että ne jotka puhuvat eniten, tekevät vähiten. Sitten sairastuin mielisairauksiin koska en saanut rakkautta vaikka miten yritin ja lopulta minut hylättiin. 

Karua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo epäsuora halveksunta ilmenee?

Vierailija
44/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ilmenee kommentoijien päissä. Ei kannata viljellä tuollaista termiä liikaa tai joku alkaa tulkita todellisuutta pian liian värittyneesti.

Vierailija
45/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan yritystä niin voi hän itse huomata olevansa se halveksittu :D

Vierailija
46/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tyyppi on idiootti, ja unohdan koko jutun. Varsinkin jos osoittaa "epäsuorasti", tämä on kai niin lievää että tuskin huomaan koko asiaa.

On noita tyyppejä tullut vastaan, mutta mielestäni moinen on vain huonoa käytöstä, joka laskee ihmisen pisteitä Minun silmissäni. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia reilusti, asemasta huolimatta.

Vierailija
47/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/48 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse