Naiset, mitä kuljetatte tarpeen mukaan rintaliiveissänne?
Itse kuljetan pankkikortteja, avaimia, ruokaa, lappuja, mitä milloinkin.
Kommentit (61)
En mitään koska liivit niin isot ettei niissä pysy mitään.
En mitään. Niin tehdään vain miesten kirjoittamissa ja ohjaamissa elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Rintoja, yhtä kummassakin kupissa.
Sama. Minusta on iljettävää säilöä rintaliiveissä mitään sellaista, mitä toisten ihmisten pitäisi vielä kosketella, kuten juuri pankkikortteja, seteleitä tai avaimia. Puistattavaa saada joku esine omaan käteen sieltä hikisen utareen ja ties-koska-viimeksi-pestyn rintaliivin välistä. Ihan yhtä viehättävä säilytyspaikka kuin jonkun karvaisen miehen kainalo.
Lenkillä puhelinta teinityyliin rintaliiveissä. XD
Pysyy napakasti tallessa.
Paljon parempi kuin urheiluun suunnitellut käsivarren ympärille tulevat puhelinkotelot tai vyölaukut.
Kukaan täysijärkinen nainen ei kaivele pankkikorttia rintaliiveistä. Sille on järkevämpiäkin säilytyspaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minusta on iljettävää säilöä rintaliiveissä mitään sellaista, mitä toisten ihmisten pitäisi vielä kosketella, kuten juuri pankkikortteja, seteleitä tai avaimia. Puistattavaa saada joku esine omaan käteen sieltä hikisen utareen ja ties-koska-viimeksi-pestyn rintaliivin välistä. Ihan yhtä viehättävä säilytyspaikka kuin jonkun karvaisen miehen kainalo.
Mä pesen ne sen jälkeen fairylla. Esim. avaimet ja pankkikortin. En seteleitä tietenkään :DD
Silloin kun vielä poltin, niin sytkäriä. Tosin piti lopettaa, kun tuli nikkeliallergiaa.
En mitään. Sitä varten on käsilaukku.
Niin, kysyinkin tarvittaessa. Joskus on mahdottomia tilanteita, eikä taskuja.
Mp3 soitinta lenkillä ja joskus hoitokiviä.
Kummassakin pussissa yhtä vanulappua nipukan päällä, ettei rinnat törrötä puseron läpi. Minulla on terhakat rinnat, jotka nöpöttää aina liivien ja puseronkin läpi. Oppilaitten vuoksi peitän ne.
Joskus vaikka rahaa. En kyllä ymmärrä miten 20e seteli hävisi sieltä kerran lenkillä.
Isorintaisuuden hyvä puoli et liiveihin saa mahtuu puolet omaisuudesta..
Kännykkää, astmalääkettä. Kerran oli myös rullamitta.
Nenäliinaa ja autonavainta. Vain, jollei vaatteessa ole taskua.
Vierailija kirjoitti:
Kummassakin pussissa yhtä vanulappua nipukan päällä, ettei rinnat törrötä puseron läpi. Minulla on terhakat rinnat, jotka nöpöttää aina liivien ja puseronkin läpi. Oppilaitten vuoksi peitän ne.
Että semmoinen tuhma opettajatar -fantasia.