Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä kuljetatte tarpeen mukaan rintaliiveissänne?

Mielenkiinnosta kyselisin
02.08.2019 |

Itse kuljetan pankkikortteja, avaimia, ruokaa, lappuja, mitä milloinkin.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jonkun säälittävän miehen tekemä ja koko ketju aidosti WT.

Vierailija
42/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkäriä kuljetin, kun vielä aikanaan poltin. 

Nykyään sinne voi sujauttaa avainnipun tai puhelimen, jos tarvitsee yhtäkkiä kahta kättä, eikä ole taskuja tai paikkaa johon tavarat laskee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvemmin enää mitään, nuorempana kaikkea mahdollista, mitä olisi muuten laitettu käsilaukkuun eli avaimet, huulipuna, rahaa (kännyköitä ei mun nuoruudessa ollut).

Lenkillä saattaa nykyisinkin olla puhelin ja kotiavaimet, jos päällä on sellaiset vaatteet, ettei ole yhtään taskuja. Silloin, kun tupakoin vielä, saatoin sytkärin laittaa liiveihin, jos mukana oli vain se yksi poltettava rööki. 

Mun mielestä on aina ollut kätevä laittaa rintsikoihin ns. ylimääräiset pikkuroinat, jos muuta paikkaa ei ole. En näe sitä mitenkään epähygieenisenä, eikä omat rintsikoissani olleet kamat ole mitenkään tissihikisiä tms., ei kai niitä nyt sinne rintojen alle tungeta. Ihanaa kuulla, että muutkin tekee näin :D

Vierailija
44/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta

Vierailija
45/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit

Vierailija
46/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan säilyttänyt liiveissä muuta kuin rintoja. Mutta nyt tuli kyllä pari tosi hyvää ideaa mm. avainkortin säilytykseen. Puhelin tuntuisi olevan kyllä hiukan liian iso, kaverini säilyttää puhelinta talvisin saapikkaan varressa, sitä olen joskus kokeillut.

Vierailija
47/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla rahaa, joskus autonavaimia ja lenkillä aina puhelinta, tosin urheilutopin ja rintsikoiden välissä, eli en suoraan iholla.

Vierailija
48/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisuuden hyvä puoli et liiveihin saa mahtuu puolet omaisuudesta..

Mikä logiikka tuossa on? Ostat varmuuden vuoksi kolme kokoa liian isot liivit? Itselläkin on isot rinnat ja ne kyllä täyttää rintaliivini ihan kokonaan. Käytän ohuita pitsisiä liivejä ilman toppauksia minimoidakseni liivien rintojen ulkonäköä suurentavan vaikutuksen. Ehkä sinne juuri ja juuri joku paperilappunen mahtuisi, mutta ei todellakaan puhelinta, rullamittaa (??) tai ruokaa 🙄

Vierailija
49/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi pitää puhelinta rintaliiveissä, miettisin koko ajan että tulee rintasyöpä.

Vierailija
50/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin joskus kun tarvii kahta kättä. Ja kissa tykkää leikkiä maitopurkin korkeilla, niitä kerään välillä lattialta ja laitan rintsikoihin jemmaan.

Vierailija
51/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mulla on Michael Korsin käsilaukku sitä varten. Kerran näin yhden teinin pitävän siellä puhelintaan ilman suojakuoria, alkoi ällöttää hiukan ajatus sen klähmäisyydestä.

Vierailija
52/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä, jotka kuljetatte kännykkää rintsioissanne täytyy olla tosi isot tissit tai pieni puhelin. :D

Itselläni puhelin ei mitenkään mahdu liiveihin. Toisaalta yököttää pelkkä ajatuskin, että kuljettaisin jotain roinaa liiveissäni. Juoksuhousuissanikin on tasku avaimelle.

Vierailija
53/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n, sohvan, eväskori ja vaihtovaatekerraston.

Vierailija
54/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, mulla on Michael Korsin käsilaukku sitä varten. Kerran näin yhden teinin pitävän siellä puhelintaan ilman suojakuoria, alkoi ällöttää hiukan ajatus sen klähmäisyydestä.

Käsilaukku 👍🏻, Michael Kors 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Vierailija
55/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mitään. Ei ole tullut edes sellaista tilannetta, että olisi tarvinnut.

Vierailija
56/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta, etelässä muovipussissa rahaa, olkaimen välišsä paperia jos on nuha.

Vierailija
57/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvekaluja. Ja tissejä.

Vierailija
58/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintoja, yhtä kummassakin kupissa. 

Juustoa ja makkaraa

Vierailija
59/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään harvemmin enää mitään, nuorempana kaikkea mahdollista, mitä olisi muuten laitettu käsilaukkuun eli avaimet, huulipuna, rahaa (kännyköitä ei mun nuoruudessa ollut).

Lenkillä saattaa nykyisinkin olla puhelin ja kotiavaimet, jos päällä on sellaiset vaatteet, ettei ole yhtään taskuja. Silloin, kun tupakoin vielä, saatoin sytkärin laittaa liiveihin, jos mukana oli vain se yksi poltettava rööki. 

Mun mielestä on aina ollut kätevä laittaa rintsikoihin ns. ylimääräiset pikkuroinat, jos muuta paikkaa ei ole. En näe sitä mitenkään epähygieenisenä, eikä omat rintsikoissani olleet kamat ole mitenkään tissihikisiä tms., ei kai niitä nyt sinne rintojen alle tungeta. Ihanaa kuulla, että muutkin tekee näin :D

lankapuhelin rintsikoissa olis ollu hyvä keskustelunavaaja

60/61 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä ja sähkötupakka nyt ensimmäiseksi tulee mieleen. Kännykän kotelossa pankkikortti. Yleensä on käsiveska mukana, mutta baariin ei aina viitsi ottaa huolehdittavaksi.