Naiset, mitä kuljetatte tarpeen mukaan rintaliiveissänne?
Itse kuljetan pankkikortteja, avaimia, ruokaa, lappuja, mitä milloinkin.
Kommentit (61)
Avaimia, rahaa, röökiaskia, sytkäriä, puhelinta. En jaksa juuri koskaan kesäisin kantaa käsilaukkua mukana. Ei mulla ole kenkiäkään 😃
Kesä ❤️
Jos ei oo taskuja eikä laukkua niin kännykän saatan laittaa liiveihin. Avaimet myös joskus laittanu olkaimesta roikkumaan, eivät oo siis liivien sisäpuolella.
Armeijassa mulla oli sirpaleliivissä mustikkakeittopurkki joka hajosi ja isossa taskussa turkinpippureita
Olen mies btw
Joskus töissä kipaisen tunkemassa käteen ohjesäännön vastaisesti unohtuneet sormukset rintaliiveihin, kun en luottanut että taskussa pysyisivät menossa mukana enkä pukkariin asti ehtinyt. Muuten joskus harvoin lenkillä avaimia, kun ei ole ollut kesällä (liikenteessä ilman takkia) taskuja vaatteissa.
Koirankakkapussirullaa lenkillä jos ei ole taskuja 👍
Vierailija kirjoitti:
Mp3 soitinta lenkillä ja joskus hoitokiviä.
Onko tämä samanlainen juttu kuin hoitohevonen? Pakko kyllä ihmetellä, että kuinka paljon hoitoa KIVI voi tarvita.
En koskaan mitään muuta kuin rintoja. Todella epäkäytännöllinen säilytyspaikka. Kaveri työnsi festareilla 500 mk rintsikoihin, ja kohta oli 500 mk köyhempi.
Rintaliivit eivät ole minulle kauppakassi, koskaan ei ole mitään ylimääräistä säilytettävää, sillä arvostan rintojani, en voisi kuvitellakaan, jotenkin sottaista.
Avaimia. Ei ole sottaiset, kun työnnän vaan tuttuihin lukkoihin (oma auto ja talo jossa asun yksin).
Vierailija kirjoitti:
Avaimia. Ei ole sottaiset, kun työnnän vaan tuttuihin lukkoihin (oma auto ja talo jossa asun yksin).
Ja siis vain silloin (kesällä), jos ei ole laukkua tai taskuja.
Mulle sanottiin että on mustlaistapa kuskata avaimia rintsikoissa.
Miehen seteleitä, aina ihmettelee mihin littuun ne on menneet mutta ehei ei ne siellä ole.
Vessapaperia molemmissa niin on vähän lisäfylliä ja koskaan ei tiedä jos pitää poiketa julkiseenvessaan eikä siellä ole paperia!
Anustappi kulkee monesti mukana.
Ei nyt ehkä varsinaisesti liiveissä, mutta ribtavaossa ja liivien paikallaan pitämänö kuitenkin.
Kätevää ja huomaamatonta .
Ja helppo siellä sitten sujauttaa vessassa lämpimään, jos vaikka kaipaa iltapäivän tiimipalaveriln vähän omaa viihdykettä.
Pankkikortti kulkee myös monesti liiveissä , lun ei arkivaatteisssa (ainakaan ilman ulkotakkia) oikein ole mitään taskuja
Puhelinta ja avaimia.
Hotellin ovikorttia
Kännykkä, avaimet
Rahaa
Kortteja