Pystytkö syömään 300g karkkipussin?
Kommentit (25)
en, en mitenkään saa koko pussia karkkeineen samalla suuhun ja nielten alas. Tukehtuisin aivan varmasti, eikä tuota muovipussia edes ihan helpolla pureskella pienemmäksi. Jos siis mahtuisi suuhun ylipäätänsä, jota suuresti epäilen.
Muutenkin aika sekopäistä syödä karkkipusseja. Tosin jos syö karkkia niin sekopäisyyttä on jo...
En pysty. Se pussin sisältö menee kyllä helposti :)
En pysty syömään edes karkkiaskia vaikka on pahvia.
eHehehHHehe kun ollaan niin vitsikkäitä taas... mut joo pystyisin enkä ole läski. Vain hyvin perso makealle
Pystyn, mutta en halua, tulee huono olo ja muutenkin syön mieluummin herkkuna leivoksen.
Mutta kyllä nälässä ja makeanhimossa on nähty, että siihen pystyn :D
Kännissä pystyy syömään mitä vaan ja kuinka paljon vaan.
Puoli kiloa menee helposti yhdellä istumalla.
Pystyisin ja olen pystynyt nuorempana (ja siitä tuli huono olo), mutten enää halua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En pysty, ennen pystyin helposti. -lihavuusleikattu
Kermatoffeeta menisi 100 g. Sitä oikein imelää ja suussa sulavaa.
Helposti. Tulee kyllä 30min päästä etova olo ja ei tosiaan siksi kannata. Mulla on ihan hirveä sokerihimo, jos sille tielle lähtee. Parempi pysytellä kaukana, luulen että musta tulisi hirveä karkkisyöppö jos antaisin itselleni luvan herkutella.
Olen kateellinen niille, joiden luontaisesti ei vaan tee mieli herkkuja ja on helppo vastustaa kakkuja yms
Helposti. Tulee kyllä 30min päästä etova olo ja ei tosiaan siksi kannata. Mulla on ihan hirveä sokerihimo, jos sille tielle lähtee. Parempi pysytellä kaukana, luulen että musta tulisi hirveä karkkisyöppö jos antaisin itselleni luvan herkutella.
Olen kateellinen niille, joiden luontaisesti ei vaan tee mieli herkkuja ja on helppo vastustaa kakkuja yms
Parisataa grammaa menee ainakin. Sitten alkaa tökkimään.
En. Suklaata menisi varmaan se 200g.
En pysty. Kymmenen karkin jalkeen alkaa tulla aklo olo.
Sen sijaan pystyn syomaan koko pizzan kerralla, jos olen muuten sina paivana syonyt vahan :)
Valitettavasti pystyn syömään em. pussin sisällön ja syönkin. Tosin itse pussin jätän rauhaan, jotain rajaa ja itsekuria sentään löytyy.
Pystyn helposti.
Helposti menee myös samalla kerralla iso sipsipussi ja levy suklaata.
T: 70kg surullinen läski
No en, vaikka olenkin läski ja karkista tykkään.