Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen yrittää jatkuvasti varattua ihmistä?

Vierailija
02.08.2019 |

Tapailin yhtä miestä noin 4v. sitten ja se juttu päättyi oikeastaan miehen aloitteesta, kun ilmeisesti löysi jonkun paremman...

No, minä tapasin nykyisen mieheni vähän tuon jutun jälkeen ja ollaan tätä nykyä onnellisesti kihloissa ja ollaan puhuttu ihan vakavissaan perheen perustamisesta ym. Olen maailman onnellisin tässä ja nyt, siinä ei ole mitään epäselvyyttä.

Tämä ex-hoito otti yhteyttä ensimmäisen kerran pari viikkoa sitten (tämän koko 4v. oli tyystin ottamatta mitään yhteyttä, ei edes olla törmätty missään kertaakaan). Hän alkuun kyseli kuulumisia ja kerroin, että olen onnellisesti kihloissa mieheni kanssa enkä muuta. Hän kuitenkin lähettelee miltei joka päivä viestejä, kuinka meidän pitäisi nähdä, kuinka hän haluaa minua jne. Minä en ole vastannut hänelle mitään tuon ensimmäisen viestin jälkeen. Hän lähettelee itsestään kuvia ja lähettelee omasta asunnostaan myös kuvia, kuinka sinne mahtuisi yksi minunkaltainen nainen jne.

Mietin, että voiko tämä tyyppi olla vaarallinen? Silloin 4v. sitten hän vaikutti ihan normityypiltä ja asialliselta. Nyt hän ei ole VIELÄ uhkaillut mitenkään, mutta on kovin painostava ja ahdistava...

Toki laitankin estot, mutta hän varmasti tietää asioita minusta esim. missä asun nykyisin ja kenen kanssa, kun viestittelikin siihen sävyyn, että "niin asutte nyt siellä ***" ja pidin sitä jotenkin erikoisena, koska minä en ole osoitettani kertonut, mutta se varmasti näkyy esim. Fonectassa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun laitoit estot, mies on selvästi narsisti. Kannattaa olla varuillaan. Asuuko mies kenties J.kylässä ?? 

Vierailija
2/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu Jyväskylässä... Olen myös miehelleni näyttänyt viestit ja hän sanoi, ettei reagoi mitenkään viesteihin ja estää. Sanoi myös, että ottaa yhteyttä tarvittaessa tähän mieheen, jos alkaa uhkaavaksi. Pitää kuitenkin vielä harmittomana epätoivoisena r*nkkarina. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaarallinen tai ainakin hullu, jos vielä 4 vuoden päästä ottaa yhteyttä ja jatkaa jankuttamista.

Vierailija
4/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yrittänyttä ei laiteta, joten miksipä ei yrittäisi?

Vierailija
5/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yrittänyttä ei laiteta, joten miksipä ei yrittäisi?

Onko tuo sinun käsityksesi normaalista yrittämisestä? Ja ihmettelet, kun ei tuota tulosta?

Vierailija
6/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista harrasta kuin narsistit ja sosiopaatit. Varmasti tietää hyvin elämäntilanteesi ja kun oma suhde on lakannut niin alkaa käydä exiään läpi, sille oli jokin nimikin mikä nyt ei tule mieleen, on joku narsismin tyyppilaji tämä. Nämä narsistit on sellaisia, että eivät lainkaan muista ex suhteen negatiivisia asioita vaan pelkästään positiiviset ja siksi palaa aina etsimään entisiään. Luultavasti hän on seurannut sinua jo jonkin aikaa ja nyt vasta teki itsensä tiettäväksi. Narsistit myös nauttii mahdottoman valloittamisesta ja vallasta ylipäätään joten olisit erinomainen saalis ja saatuaan sinut tai tuhottua suhteesi tietysti lähtisi. Hyvä kun blokkasit.

Vierailija
7/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ovat onnettomia omassa elämässä ja haluavat onnetonta elämää muillekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän