Stadin Asunnot HEKA Bahamankatu 2 Jätkäsaari
Tähän keskustelua kohteesta, koska aiempi ketju poistettiin yhden asiattoman viestin takia.
Asiallista keskustelua kiitos!
Kommentit (86)
Minä sain yksiön täältä. En ymmärrä miksi täällä huudellaan minkä takia ihmiset haluavat muuttaa tänne, no olisiko kova asunnon tarve? Olen ollut todella pitkään asunnottomana ja viimein sain asunnon. Olen tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Minä sain yksiön täältä. En ymmärrä miksi täällä huudellaan minkä takia ihmiset haluavat muuttaa tänne, no olisiko kova asunnon tarve? Olen ollut todella pitkään asunnottomana ja viimein sain asunnon. Olen tyytyväinen!
Onnea sinulle ja kaikille asunnon saaneille. Hyvä kommentti tuo " En ymmärrä miksi...". Samaa mieltä täällä. Mie en saanut asuntoa.
Voithan sinä vielä saadakin. niitä jaetaan vielä huomennakin.
26.9.19 soitto Stadin asuntojen asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että kaikki asunnot on jaettu.
Bermuda, Bahama, jne. Nimiä jotka todella sopivat Jätkäsaareen, sillä sieltä ovat suomalaiset merimiehet ja laivat lähteneet ympäri maaailmaa. Ja kaukaa on tultu purkamaan laivojen lasteja Jätkäsaareen. Hyviä, osuvia nimiä ja muistuttavat Jätkäsaaren eksoottisesta historiasta. Hyvä !
Sain itse juuri tänään kaksion. Ensimmäistä kertaa hekalla :)