Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin Asunnot HEKA Bahamankatu 2 Jätkäsaari

Vierailija
02.08.2019 |

Tähän keskustelua kohteesta, koska aiempi ketju poistettiin yhden asiattoman viestin takia.
Asiallista keskustelua kiitos!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse juuri tänään kaksion. Ensimmäistä kertaa hekalla :)

Vierailija
82/86 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yksiön täältä. En ymmärrä miksi täällä huudellaan minkä takia ihmiset haluavat muuttaa tänne, no olisiko kova asunnon tarve? Olen ollut todella pitkään asunnottomana ja viimein sain asunnon. Olen tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain yksiön täältä. En ymmärrä miksi täällä huudellaan minkä takia ihmiset haluavat muuttaa tänne, no olisiko kova asunnon tarve? Olen ollut todella pitkään asunnottomana ja viimein sain asunnon. Olen tyytyväinen!

Onnea sinulle ja kaikille asunnon saaneille. Hyvä kommentti tuo " En ymmärrä miksi...". Samaa mieltä täällä. Mie en saanut asuntoa.

Vierailija
84/86 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä vielä saadakin. niitä jaetaan vielä huomennakin.

Vierailija
85/86 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.9.19 soitto Stadin asuntojen asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että kaikki asunnot on jaettu.

Vierailija
86/86 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bermuda, Bahama, jne. Nimiä jotka todella sopivat Jätkäsaareen, sillä sieltä ovat suomalaiset merimiehet ja laivat lähteneet ympäri maaailmaa. Ja kaukaa on tultu purkamaan laivojen lasteja Jätkäsaareen. Hyviä, osuvia nimiä ja muistuttavat Jätkäsaaren eksoottisesta historiasta. Hyvä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi