Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Juulin lempipussipastan valmistus loppui - hamstraa nyt tuotteita

Vierailija
02.08.2019 |

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006191424.html

"– Turhautuneena rupesin hamstraamaan pastapusseja varastoon. Äiti kävi koko Järvenpään läpi, itse taasen lähdin Hyvinkäälle pariin kauppaan etsimään tätä, Juuli kertoo.

Nyt pusseja on kerääntynyt kotiin yksitoista, mutta lisää kaivattaisiin. Juuli aikoo käydä ainakin Jokelan ja Forssan marketeissa"

Joku hamstraa PUSSIPASTAA?? Tajuan jos joku oikeasti paras esim. kosmetiikan luottotuote loppuu ja sitä hankkii varastoon mutta eineksiä ja puolivalmisteita?? Näinkö harkitsevia kuluttajia nykyajan nuoret aikuiset on?!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä viisas kun yhden Juulin perusteella yleistät. Noinko tanoja koko sinun ikäluokkasi on?

Siis oma logiikkasi...

Vierailija
2/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa mukulanne tekemään ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin ravintoköyhää ettei sitä kovin usein kannattaisi syödä, mutta jokaisen oma asiahan se toki on.

Vierailija
4/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
5/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
6/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
7/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
8/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
9/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
10/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
11/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
12/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
13/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulin maku on poikkeuksellinen. Tuotteen valmistus lopetettiin kun väki ei tykännyt mausta.

Mutta en usko, että hän pelkästään tuota syö. Tästä on siis melko apinaa alkaa vihakirjoituksia "nuorisosta" vääntämään.

Haluaisin kyllä tietää, miten vanha ap itse on ja millaiset kulinaariset taidot omaa.

Vierailija
14/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
15/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
16/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mediassa julkaistava ei ole uutisia. Opettele eri juttutyypit ennenkuin alat sössöttää, UUTISKYNNYSNÖSSÖ.

Vierailija
17/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uutisia haluaa lukea, ei kantsi iltapazkaa lukea. Ne ovat viihdettä.

Vierailija
18/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juulin maku on poikkeuksellinen. Tuotteen valmistus lopetettiin kun väki ei tykännyt mausta.

Mutta en usko, että hän pelkästään tuota syö. Tästä on siis melko apinaa alkaa vihakirjoituksia "nuorisosta" vääntämään.

Haluaisin kyllä tietää, miten vanha ap itse on ja millaiset kulinaariset taidot omaa.

32v ja puolivalmisteita/eineksiä/valmisruokia en käytä ikinä. Pääpaino on itse kerätyillä marjoilla ja sieniltä, avokki metsästää lihat. Hamstraan kauden kasviksia jotka katoaa äkkiä. Olen terve, normaalipainoinen ja säästöön saa valtaosan palkasta. Ap

Vierailija
19/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media julkaisee mm. uutisia, viihdettä, muistokirjoituksia, kuulutuksia, mainoksia ja puffeja, tapausselostuksia, human interest-juttuja jne.

Pitää tajuta mitä lukee, herra Uutiskynnys-asperger.

Vierailija
20/24 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32v ja puolivalmisteita/eineksiä/valmisruokia en käytä ikinä. Pääpaino on itse kerätyillä marjoilla ja sieniltä, avokki metsästää lihat. Hamstraan kauden kasviksia jotka katoaa äkkiä. Olen terve, normaalipainoinen ja säästöön saa valtaosan palkasta. Ap

Mutta olet huumorintajuton ja keskiälyisen alapuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän