Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50-vuotiaat! Oletteko löytäneet hyvän silmänympärysvoiteen?

Vierailija
02.08.2019 |

Olen käyttänyt nuoresta (25v) saakka silmänympärysvoidetta, mutta nyt 42-vuotiaana tuntuu, että ihan perusvoide ei enää riitä. Ihoni on pintakuiva ja herkkä muutoin, mutta ei niinkään silmien ympäristöstä. Mutta ikä on alkanut näkyä.

Mitä hyväksi havaittua tuotetta käytätte? Kerro vielä hinta jos muistat.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkät silmät, saan monesta voiteesta punoitusta ja turvotusta. Sitten kun ei tee mitään, niin voiteella ei tunnu olevan tehoakaan. Ihoni on siis kuiva.

Olen kokeillut kymmeniä ja kymmeniä merkkejä, ja kahta en vaihda. Cliniquen all about eyes RICH, hinta laivalla 32 e. Ja apteekkituote Eucerin hydraulon filler, maahantuonti lopetettiin, mutta ostan ulkomailta tai verkosta, hinta 25 e paikkeilla.

Vain näillä kahdella silmäni eivät ole ryppyiset.

N50

Vierailija
2/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikku on paras; se syödään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömällä taputellaan voide. Tiedättekö miksi?

Vierailija
4/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt, yleensäkin käytän mitään kosteusvoidetta vain jos iho selvästi tuntuu kuivalta eli talvisin joskus. En käytä myöskään aurinkovoiteita ja ikää 45. Siihen verrattuna huvittaa että saan toisinaan ihmettelyjä siitä miten nuoren näköinen ja rypytön olen. Kampaaja viimeksi sitä ihmetteli kesälomalla. Panee vähän epäilemään onko noista voiteista mitään apua vai onko se vaan perinnöllinen juttu miten ikääntyy.

Vierailija
5/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt silmänympärysvoidetta en oikein ole edes tajunnut sen merkitystä. Itsellä kai hyvät geenit.

N49

Vierailija
6/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guellain Orchidee Imperial. 201€. Lentokentällä halvempi.

Vierailija
7/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guellain Orchidee Imperial. 201€. Lentokentällä halvempi.

Typo, pitää olla Guerlain

Vierailija
8/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder, DayWear Eye Cooliong Gel Creme 15 ml, ihana!

Oisko joku 29€

Vierailija
9/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt silmänympärysvoidetta en oikein ole edes tajunnut sen merkitystä. Itsellä kai hyvät geenit.

N49

Halusit kuitenkin kommentoida?

Vierailija
10/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt, yleensäkin käytän mitään kosteusvoidetta vain jos iho selvästi tuntuu kuivalta eli talvisin joskus. En käytä myöskään aurinkovoiteita ja ikää 45. Siihen verrattuna huvittaa että saan toisinaan ihmettelyjä siitä miten nuoren näköinen ja rypytön olen. Kampaaja viimeksi sitä ihmetteli kesälomalla. Panee vähän epäilemään onko noista voiteista mitään apua vai onko se vaan perinnöllinen juttu miten ikääntyy.

Samoin. Ja on varmaan pitkälti perinnöllistä. Kahdeksankymppisellä mummollani oli vain juonteita suupielissä. Posket ihan sileät.

Vierailija
11/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Halusit kuitenkin kommentoida?

Onko niillä voiteilla mitään vaikutusta vai ovatko vain rahastusta? Geenit vaikuttaa enemmän kuin rasvat t. Ed.

Vierailija
12/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliiviöljyä kosteilla käsillä levitettynä käytän koko naamaan. Silmänympäryksiin laitan enemmän kuin muualle. Toisinaan sekoitan öljyn sitruunamehuun. Ei ole ryppyjä ja ikää on 52.

13/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vuorotellen Louis Widmerin silmänympärysvoidetta ja Nivean Q10-silmänympärysvoidetta. Vuorotellen siksi, että ensin mainittu on niin kallis (en muista hintaa, n. 30-40 euroa).

Vierailija
14/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmer violetti purkki. Ihan paras ja erittäin riittoisa. Maksaa sen vajaa 40 euroa apteekissa. N43

Vierailija
15/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin silmänympärysvoiteen käytön noin nelikymppisenä, nyt vajaa 50 v. Käytän muuten laadukkaita tuotteita ja hoidan ihoa hyvin, ja levitän seerumit ym. myös silmänympärysalueelle. On toiminut hyvin, eikä ole silmänympärysvoiteisiin usein liittyvää turvotusta.

Vierailija
16/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On perinnöllistä. Tunnen yhdenkin ihanan kermaihoisen nelikymppisen joka tunkee naamaan jotain Tummelia ja hyvältä näyttää. Sitten on perusvoidetta laittavia ryppyrusinoita. Itse olen laittanut ihooni reippaammanpuoleisesti rahaa enkä todellakaan näyttäisi tältä jollen olisi sitä tehnyt. Myös yksi mikroneulaussarja takana ja sitä aion jatkaa. Iho on ohut ja kuiva. Kasvojumppa myös käytössä.

Eli onnea sulle, jatkan omalla linjallani:): 

Vierailija
17/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien on ihan tarpeeksi hyvä.

Vierailija
18/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliiviöljyä kosteilla käsillä levitettynä käytän koko naamaan. Silmänympäryksiin laitan enemmän kuin muualle. Toisinaan sekoitan öljyn sitruunamehuun. Ei ole ryppyjä ja ikää on 52.

Mulla noi öljyt jotenkin leviää silmiin ja silmät sumuiset ja niissä ”ilkeä” tunne. Öljyjä kyllä haluaisin suosia, levittyvätkin helposti.

Vierailija
19/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen käyttänyt nuoresta (25v) saakka silmänympärysvoidetta, mutta nyt 42-vuotiaana tuntuu, että ihan perusvoide ei enää riitä. Ihoni on pintakuiva ja herkkä muutoin, mutta ei niinkään silmien ympäristöstä. Mutta ikä on alkanut näkyä."

Johtuu siitä että olet 42, ei jostain voiteesta. Jos iho ei ole kuiva, ei rasvaaminen vaikuta iän merkkeihin mitenkään (ts. rasvaamisen ainoa teho on kosteuttaa ihoa, ja kosteutettu iho näyttää vähemmän ryppyiseltä kuin kuiva).

Vierailija
20/33 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lois Widmerin silm.ymp. voiteista suositellaan myös arpien hoitoon.

Itselläni nyt kokeilussa cerave, apteekista. Olisko ollut kympin päälle hinta.

Keramideja sisältää, ei aurinkosuojaa.

Lidlin Q10 kehuttu kovin.

Joissain on noita akrylaatteja ja silikoneja, saavat siksi heti näyttämään paremmalta.

Hyalyronikin osittain antaa välittömän vaikutuksen, mutta muista lipidit hyaluronin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan