Oiva tapa saada toinen tulemaan uskoon on syyllistäminen ja haukkuminen saatananpalvojaks
Jatkakaa vaan uskovat masentuneiden ja erilaisten ongelmien kanssa kamppailevien meitä 'pakanoiden' syyllistämistä ja haukkumista saatananpalvojiks. Onko hyvä mieli että saa toisen lytättyä ja syyllistettyä että ei ole uskossa ja painaa villaisella se jos kohtelee toista paskasti ja käyttää jumala suojakilpenä omalle käyttäytymiselleen
Terveisin uskovan manipuloivaksi ja hengellisen pahoinpitelyn kohteeksi joutunut nainen
Kommentit (14)
Saatanahan on osa kristinuskoa eli jos uskoo siihen, niin on jo uskovainen.
Uskikset kyllä iskee jos osoitat heukkoutta.
Lapsen aivopesun uskonnolla ymmärrän, että siitä voi jäädä traumoja. Mutta voiko aikuinen olla jotenkin manipuloitavissa? Aika heikko on sellainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No palvotko saatanaa?
En tietääkseni, en tee hakaristejä, en harrasta spiritismiä, en uhraa ihmisiä, tapa, varasta, kuuntele rokkia tai heviä, ryyppää, käytä huumeita yms, mielestäni elän aika puhdasta ja hyvää elämää vaikka olen muutaman kerran sortunut harrastamaan seksiä ennen avioliittoa mutta vain yhden ja ainoan kanssa nykyään ei edes ole haluja.
Pyrin myös olemaan kohtelias ja ystävällinen, tottakai jokaisessa ihmisessä on syntiä/ heikkouksia mutta mielestäni ihminen voi myös pitkälti määrittää miten käyttäytyy koska meille on luotu aivot jos niitä ei siis pilaa huumeiden tai alkoholin käytöllä
En ole vielä tavannut yhtään uskovaa joka olisi vilpitön ja oikeasti hyvää tarkoittava. Okei, yhden olen. Raamattua olen lukenut, ja mielestäni kristinusko on se oikea ja tykkään Jeesuksen opetuksista. Moni uskova ei vaan elä sen sanan mukaan, puheet ja teot ristiriidassa toisistaan ovat jopa pahempia kuin me uskosta osattomat.
Eli mielestäni jos elettäisiin kristinuskon mukaisesti oikeasti niin maailmassa olisi kaikki hyvin ja ihmiset olisi kohteliaita, ystävällisiä ja auttaisivat toisiaan vilpittömästi ja rakastavasti
Aloittaja kirjoitti:
En ole vielä tavannut yhtään uskovaa joka olisi vilpitön ja oikeasti hyvää tarkoittava. Okei, yhden olen. Raamattua olen lukenut, ja mielestäni kristinusko on se oikea ja tykkään Jeesuksen opetuksista. Moni uskova ei vaan elä sen sanan mukaan, puheet ja teot ristiriidassa toisistaan ovat jopa pahempia kuin me uskosta osattomat.
Eli mielestäni jos elettäisiin kristinuskon mukaisesti oikeasti niin maailmassa olisi kaikki hyvin ja ihmiset olisi kohteliaita, ystävällisiä ja auttaisivat toisiaan vilpittömästi ja rakastavasti
Jaa. No kristinuskon avulla on tapettu aika paljon ihmisiä. Että se siitä sun ”hyvyydestä”
Tulin itse aikuisena uskoon, vasta kolmekymppisenä, mutten sitä ennenkään ollut saatananpalvoja, olin vain eksyksissä hengellisesti, ts. en ollut Jeesus-tiellä.
Kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti samassa tilassa hengellisesti, synnin tilassa. Ilman Jeesusta me uskovaiset kristitytkin olemme samassa tilassa. Kenelläkään ei ole varaa osoittaa sormella tai paukutella henkseleitä.
Oikeanlainen evankeliumin julistaminen ei ole syyttämistä tai itsensä korostamista, vaan hyvän uutisen kertomista, jonka on itsekin saanut kuulla joskus ensimmäistä kertaa. Ja itsekin torjuin sen monta kertaa ennen kuin uskoin ja otin sen vastaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Paras keino hihhuleita vastaan on nauraa niille päin naamaa kun aikuisiällä uskovat satuolentoihin.
Suht kohtelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No palvotko saatanaa?
En tietääkseni, en tee hakaristejä, en harrasta spiritismiä, en uhraa ihmisiä, tapa, varasta, kuuntele rokkia tai heviä, ryyppää, käytä huumeita yms, mielestäni elän aika puhdasta ja hyvää elämää vaikka olen muutaman kerran sortunut harrastamaan seksiä ennen avioliittoa mutta vain yhden ja ainoan kanssa nykyään ei edes ole haluja.
Pyrin myös olemaan kohtelias ja ystävällinen, tottakai jokaisessa ihmisessä on syntiä/ heikkouksia mutta mielestäni ihminen voi myös pitkälti määrittää miten käyttäytyy koska meille on luotu aivot jos niitä ei siis pilaa huumeiden tai alkoholin käytöllä
Hohhoijaa eli olet tekemisissä vanhoillislestadiolaisten kanssa.
Newsflash: he eivät edusta 100% uskovista.
Vierailija kirjoitti:
Suht kohtelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No palvotko saatanaa?
Hohhoijaa eli olet tekemisissä vanhoillislestadiolaisten kanssa.
Newsflash: he eivät edusta 100% uskovista.
En ole tekemisissä. Puhun nyt uskovaisista en noista lahkoista.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Eli mielestäni jos elettäisiin kristinuskon mukaisesti oikeasti niin maailmassa olisi kaikki hyvin ja ihmiset olisi kohteliaita, ystävällisiä ja auttaisivat toisiaan kristikunnan ja rakastavasti
Jaa. No kristinuskon avulla on tapettu aika paljon ihmisiä. Että se siitä sun ”hyvyydestä”
No, kristikunnan kirkkojen opetus ei ole sama kuin Raamatun opetukset. Raamattu sanoo: älä tapa ja joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
Jeesuksen kuoleman jälkeen syntyneen ns. kristikunnan historia on karmea ja julma. Historia sen todistaa!
Faith kirjoitti:
Tulin itse aikuisena uskoon, vasta kolmekymppisenä, mutten sitä ennenkään ollut saatananpalvoja, olin vain eksyksissä hengellisesti, ts. en ollut Jeesus-tiellä.
Kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti samassa tilassa hengellisesti, synnin tilassa. Ilman Jeesusta me uskovaiset kristitytkin olemme samassa tilassa. Kenelläkään ei ole varaa osoittaa sormella tai paukutella henkseleitä.
Oikeanlainen evankeliumin julistaminen ei ole syyttämistä tai itsensä korostamista, vaan hyvän uutisen kertomista, jonka on itsekin saanut kuulla joskus ensimmäistä kertaa. Ja itsekin torjuin sen monta kertaa ennen kuin uskoin ja otin sen vastaan.
Tuossa lopusta: mä oon yrittänyt tulla uskoon, en tiedä miten se otetaan vastaan se evankeliumi, olen lukenut Raamattua, rukoillut, käynyt kokouksissa yms, ei mitään vaikutusta
Olen samaa mieltä että oikeanlainen evankeliumin julistus on aivan muuta kuin se mitä suurin osa uskovista harrastaa.
Ei ihme että pilkataan ja vainotaan,, monilla väärä kuva kristinuskosta ja uskovista
Tuollaisilla syyllistäjillä ei itselläkään ole mielenterveys ihan kunnossa, jätä heidät omaan arvoonsa.