Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa mulle uutta huulirasvaa pinkin Labellon tilalle

Vierailija
01.08.2019 |

Eli olen huulirasva-addikti, ja mun suureksi järkytykseksi pinkin Labellon koostumus on menty muuttamaan ihan täysin. Ennen se kesti huulilla miltei koko päivän ja tuoksui kaiken lisäksi tosi ihanalta. Uusi Labello on sen sijaan öljymäistä ja makukin on suorastaan kamala. Oikeastaan härski. Jos tiedätte jotain vanhaa pinkkiä Labelloa muistuttavaa huulirasvaa, niin vinkatkaa mulle:)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin labellon huulirasvan noin vuosi sitten laveraan. Suosittelen, koostumus on parempi ja se tuntuu huulissa miellyttävältä, vaikutus kestää myös kauemmin.

Vierailija
42/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labello mansikka, Hurraw kirsikka tai muu merkki kirsikkaa tai apteekin tuoksuton huulivoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuuko muilla jotkut huulirasvat huulissa valkoiseksi rumaksi mössöksi? Mulla lähes jokainen huulirasva tekee tämän, ja on hiukan kiusallista huomata jostain peilistä että huulissa on ollut suunnilleen koko päivän sellainen ällöttävä valkoinen rantu. tästä syystä en oo käyttänyt oikein mitään huulirasvaa enää, vaikka toisaalta huulet välillä kuivuu pahasti.. 

Vierailija
44/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä ainoaa mulla käytössä, mutta yleensä olen tarkistanut, onko huulirasvassa mineraaliöljyjohdannaisia (mm. paraffinum liquidum, petrolatum), risiiniöljyjohdannaisia (mm. castor oil, ricinus communis, ricinoleate), tai paljon säilöntäaineita ja hajusteita, sellaisilla ei ole huulet pitkäksi aikaa parantuneet.

Vierailija
45/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankki bibello ehe ehe

Vierailija
46/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labello on juuri "koukuttavin" rasva, koko ajan sai olla lisäämässä, silti huulet vain kuivui ja kuivui.

Vierailija
47/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisvoidepuikko! Tuota parempaa et löydä :) hurrawilla on myös kivoja ja monia eri tuoksuja, nämä ei myöskään niin myrkkyä kuin labellot ja muut vastaavat.

Vierailija
48/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkens bisalva. Ihan huippu luonnontuote

Vierailija
49/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitalis. Tuoksu voi olla hieman luotaantyöntävä joillekkin, mutta parasta huulirasvaa, ainut mitä käyttänyt viimeisen 10v.

Vierailija
50/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco- huulirasvat apteekista, Vaselin, Blistex purkissa

Vierailija
51/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Precum

Vierailija
52/56 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään eniten luonnonkosmetiikkahuulirasvoissa. Nyt on käytössä itseasassa itse tekemäni.

Vierailija
53/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Labello on kauheaa skeidaa. 

Halppis-huulirasvoista tykkään ACOn Lip Cerat-huulirasvasta.

Tykkäsin vanhasta pinkistä Labellosta, mutta tämä uusi kirvelee ja polttaa huulia. En tajua, mikä aine sen voi tehdä:(

Labellon ja muiden huulirasvojen on sanottu sisältävän syöpääaiheuttavia aineisosia. Niitä ei siis kannata käyttää.

Labello Soft Rose (jos tämä on se "pinkki") sisältää myös allergioisivia ja herkistäviä ainesosia kuten benzyl alcoholia ja citronellol-hajusteita.

Ehkä olet herkistynyt hajusteille, siksi luulet että koostumus on muuttunut? Muuten, mikä koostumuksessa on muuttunut faktisesti?

Kannattaa vaihtaa tuotetta hajusteettomaan ja turvalliseen. Ehkä kosteuttava huulikiilto, sellainen toimii mulla. Huulirasvaa en enää tarvitse, mutta jos tarvitsen käytän pelkkää vauvaöljyä.

Sen muuttunut koostumus on ihan aistein havaittavissa. Haju on eltaantunut ja koostumus öljyinen. Lisäksi pakkauksessa lukee "new formula". Muutaman käyttökerran jälkeen mun huulet olivat kuin tulessa. Ikinä aiemmin mikään huulirasva ei ole aiheuttanut mulle tällaista reaktiota.

Tässä on INCI:

Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil, Cera Alba, Cocoglycerides, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Cera, Mica, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Rosa Gallica Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Glycerin, Aqua, BHT, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Citronellol, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 15850

Octylodecanol voi aiheuttaa ärsytystä, mutta harvinaista. Jos sulla ei ole allergioita noita kasvipohjaisia rasvoja kohtaan, sitten syy voi olla kuten jo sanottu nuo hajusteet (Benzyl alcohol, citronellol, ruusuöljy).

Vaihda hajusteettomaan tuotteeseen kuten Blistex Sensitive.

Satuin löytämään vielä viimeisen "normaalin" Labellon tuoteselosteen. Eli siinä ei ollut lainkaan seuraavia ainesosia Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Cera, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, BHT. Ilmeisesti juuri joku näistä aiheuttaa mun huulille kovan kirvelyntunteen:(

Vierailija
54/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vannon tuo vaalean sinisen acon lip ceratin nimeen. Tuoksu on miellyttävä ja mieto, kosteuttaa todella hyvin eikä jätä huuliin sitä inhottavaa kalvoa.

Vierailija
55/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreverin aloe lips on paras mitä on vastaan tullut. Enkä ole jälleenmyyjä.

Vierailija
56/56 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta tärkeä ja ajankohtainen aihe. Eli mikä huulirasva on nykyään paras?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan